×

Początki


Witam wszystkich bardzo gorąco na moim nowym blogu!
Może na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Diana, jestem tegoroczną maturzystką, a od października wybieram się na studia o kierunku kosmetologia. Zainteresowanie urodą i kosmetykami towarzyszy mi już od najmłodszych lat. Będąc w podstawówce potrafiłam godzinami przeglądać magazyny związane z tym tematem, oczywiście nie obyło się bez podbierania kosmetyków mamie:D Uważam, że jest to kierunek wręcz stworzony dla mnie! Dlaczego postanowiłam prowadzić bloga? Mam ogromną potrzebę podzielenia się z kimś moimi zainteresowaniami, kosmetykami, które testuję, a także dowiedzenia się o nowościach od Was, które być może sprawdziły się Wam, a ja o ich istnieniu nie mam pojęcia.
Podsumowując, mam nadzieję, że sposób prowadzenia przeze mnie bloga spodoba się Wam. Początki zawsze są najgorsze, ale lepiej spróbować i nie żałować, że się nie spróbowało. A może akurat zyskam stałych czytelników i z czasem również pisanie bloga okaże się moją pasją?:) Wszystko okaże się już wkrótce! A ja serdecznie Was zapraszam na najbliższy post, który pojawi się już niedługo.
Pozdrawiam!:)

2 komentarze:

  1. oczywiście, że lepiej spróbować i być może miło się zaskoczyć :) początki najtrudniejsze, masz rację, ale jestem pewna, że już niedługo na tym blogu będzie się kręciło masę dziewczyn, które będą szukały różnych porad kosmetycznych!!! pozdrawiam i życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger