×

Kolekcja moich szminek.


Hej!! Co u Was? W poniedziałek miałam ostatni egzamin maturalny i jestem z tego powodu mega szczęśliwa. Mogę już oficjalnie przyznać, że mam wakacje :D  Dzisiaj mam dla Was taki luźny post z moją kolekcją szminek. Jestem totalną szminkomaniaczką, jednak obiecałam sobie, że dopóki nie zużyję chociaż jednej to nie kupię kolejnej, gdyż to mija się z celem. Jak sami za chwile zobaczycie kilka z nich jest już na wykończeniu, z czego bardzo się cieszę, bo na swojej małej liście rzeczy, które chciałabym mieć mam kilka wspaniałych pomadek i nie mogę się doczekać, kiedy w końcu przygarnę je do swojej kolekcji. No to zaczynamy!


1. Gosh "Long Lasting Lip Marker" w odcieniu 001 Red.

Niestety nie mam pojęcia, czy ten produkt jest dostępy w Polsce, gdyż w zeszłym roku mama przywiozła mi go z Holandii. Jest to chyba najtrwalsza szminka, jaką posiadam. Czasem się zdarza, że nie poprawiam jej przez cały dzień i nawet późnym wieczorem mam problem z jej zmyciem.


2. Golden Rose w odcieniu 98.

Napisy się niestety starły, ale wydaje mi się, że jest to szminka z podstawowej kolekcji. Kupiłam ją już baaardzo dawno temu, także nie wiem czy jest jeszcze dostępna. Nie używam jej zbyt często, gdyż ten kolor jest dla mnie troszeczkę za jasny. 


3. Kobo w odcieniu 111 Coral Chic.

Uwielbiam ten produkt. Jak widzicie zużycie jest bardzo duże. Utrzymuje się dosyć długo.


4. Miss Sporty "Perfect Color Lipstick" w kolorze 053 Watch Out!

Szminki Miss Sporty mają swój charakterystyczny zapach melonowo-ogórkowy. Obecnie są dostępne chyba w innym opakowaniu. Jest to jedna z moich pierwszych szminek, jakie kupiłam i nie wiem czemu, ale bardzo dawno jej używałam.


5. AVON w kolorze Carnation.

Dosyć ją lubię, taki lekko nudziakowy róż. Nie utrzymuje się zbyt długo, ale jest za to bardzo nawilżająca.



6. Rimmel "Lasting Finish by Kate" w kolorze 22.

Tutaj mój aparat zaszwankował, bo szminka jest ewidentnie w kolorze czerwonym. Bardzo ją lubię, dosyć długo się utrzymuje i nie jest droga. Czego chcieć więcej?:)


7. Golden Rose "Velvet matte" w kolorze 11.

Ostatnio bardzo rozsławiona seria Golden Rose, Miałam jeszcze jedną, ale niestety gdzieś ją zgubiłam :( To również jedna z najdłużej utrzymujących się pomadek w mojej kolekcji.


8. Rimmel "Lasting Finish by Kate" w kolorze 07.

Muszę przyznać, że jaśniejsze kolory z tej serii utrzymują się odrobinę krócej. Ale i tak je uwielbiam!




9. AVON "Extralasting" w kolorze Vintage pink.

Z tym "extra lasting" to bym nie przesadzała, ale ma naprawdę bardzo ładny kolor. Pomadki z Avon'u chyba mają to do siebie, że w większości są nawilżające i ta nie jest inna.


10. Rimmel "Lasting Finish by Kate" w kolorze 103.

Jak widać szminki Kate Moss królują, Zdecydowanie moja ulubiona, bardzo dzienny kolor i jak widać, totalnie na wykończeniu.


11. AVON "Luxe" w kolorze High style coral.

Szminka z najekskluzywniejszej serii Avon'u. Szczerze myślałam, że będzie lepsza i trochę się zawiodłam. Gdyby nie te drobinki..


12. Miss Sporty "Perfect Color Lipstick" w kolorze 024 Love me.

Nie nie nie i jeszcze raz nie! Jak dla mnie jest to kolor dla starszej pani, Używam jej od czasu do czasu, gdyż szkoda mi jej wyrzucić, ale bardzo nie polecam.


13. Astor z serii Heidi Klum w kolorze 005 Arty.

Jedna z ulubionych, Piękny, wiosenny kolor. Długo się utrzymuje. Bardzo nie wysusza, Praktycznie idealna.


14. AVON "Gold lip gloss" w kolorze Honey gold.

Jedyny mój błyszczyk. Nie przepadam za błyszczykami, ale kiedyś go dostałam i używam od czasu do czasu. Jest całkiem w porządku, ale chyba już niedostępny w katalogu.


15. Manhattan "Colour splash" w kolorze 94R Red Tulip.

Baaaaardzo ubolewam, że wycofali tą serię ze sprzedaży. Bardzo długo się utrzymuje, jest podobna do tej szminki z Gosha.

Poniżej zaprezentuję Wam swatche do poszczególnych kolorów.


Od lewej numerkami, tak jak pisałam: 1,2,3,4,5,6,7


Od dołu: 8.9.10.11.12.13.14.15


I to by było na tyle, Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu moja kolekcja szminek :) A może Wy macie jakieś swoje ulubione kolory i marki, którymi chcecie się ze mną podzielić? 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego razu!! :))

2 komentarze:

  1. Całkiem sporo masz tych pomadek!! Ja też uwielbiam je kolekcjonować, zresztą mogłabym zrezygnować z używania wszystkiego oprócz pomadek!! Mam taką samą z Golden Rose tylko, że w kolorze czerwonym i ogólnie na ustach wygląda ładnie, ale nie utrzymuje się zbyt długo. Mam też taką samą z Avonu z serii Luxe w bardzo ładnym kolorze glam poppy (to taki czerwono-koralowy odcień) też z drobinkami, które lekko mi przeszkadzają ale też trwałość nie powala niestety. Albo może ja mam jakieś głupie usta na których pomadki nie chcą się utrzymywać?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno nie masz głupich ust! :D Spróbuj przed aplikacją szminki przypudrować trochę usta, to sprawia, że szminka utrzymuje się trochę dłużej. Dobrym wyjściem jest także pomalowanie ust najpierw konturówką w podobnym odcieniu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger