×

Recenzja tuszu Clinique "High impact mascara".


Cześć kochani!! Pogoda za oknem nie dopisuje i wcale nie czuję się, jakbym miała już wakacje. Swoją drogą może to dziwne, ale chyba jeszcze trochę pochodziłabym do szkoły :D Z tego wszystkiego wzięłam się za generalne porządki domowe i ze swojego pokoju wyniosłam już 4 ogromne wory papierów, nie wiem gdzie ja to wszystko pomieściłam :D Ale nie o tym dzisiaj mowa. Chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat tuszu do rzęs Clinique "High impact mascara", gdyż nie należy do najtańszych i przed zakupem warto byłoby zapoznać się z recenzjami na jego temat.




Historia tego tuszu jest taka, że kupiłam go całkiem przypadkowo. Poszłam do Douglasa po zupełnie coś innego, wyszłam z tuszem :D Ale do kupna jego zaintrygowała mnie cena. Akurat przy kasie była promocja, 39,99 zł za 4 ml. Pomyślałam więc, że wypróbuję, bo i tak potrzebowałam w tym czasie nowego tuszu. Jego regularna cena za 7 ml to 99 zł więc całkiem sporo. Zakupiłam go dokładnie 7 marca (pamiętam, że było to dzień przed dniem kobiet :P ), więc używam go już od prawie 3 miesięcy. Co mogę powiedzieć? Że strasznie szybko zasycha :(  Być może wynika to z jego małej pojemności, nie mam pojęcia. Obecnie dolałam do niego odrobinę wody różanej i myślę, że pociągnie jeszcze jakieś 2 tygodnie, ale nieco stracił swoje właściwości. Ogólnie za pierwszym pomalowaniem wydawał mi się naprawdę w porządku. Ładnie rozdzielał rzęsy i je wydłużał. Teoretycznie jest on także pogrubiający. ale ja tego efektu jakoś zbyto nie zauważyłam. Przez pierwsze 3-4 tygodnie używania byłam bardzo zadowolona. Po tym czasie był co raz gorszy, a chyba nie tego wymagamy od tuszu, który kosztuje prawie 100 zł. No cóż, w takiej cenie pewnie pokusiłabym się, aby kupić go ponownie, jednak za taką cenę na pewno więcej nie zawita w mojej kosmetyczce. W dalszym ciągu zostanę przy moim ulubionym Max Factorze "Clump Defy Extensions".


PODSUMOWANIE

PLUSY:
- wydłuża i rozdziela rzęsy
- jest dostępny w mniejszej pojemności
- głęboki kolor
- wygodny w aplikacji

MINUSY:
- szybko traci swoje właściwości 
- za wysoka cena do jakości
- szybko zasycha
- nie pogrubia 

MOJA OCENA: 3,5/5
Czy kupię go ponownie? - Raczej nie. 

Pamiętajcie, że to tylko moja subiektywna opinia. U każdego tusz może sprawować się inaczej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger