×

Shinybox - maj 2015.


Hej!! Dzisiaj przyszedł do mnie świeżutki shinybox. Jest to moje drugie pudełko, wcześniejsze miałam jakieś 2 lata temu. Wciąż zastanawiam się nad subskrypcją, ale nie wiem czy bardziej się opłaca shinybox czy glossybox? A może oba? W każdym bądź razie, taka mała rzecz, a jak cieszy :D

W tym miesiącu kosmetyków jest 5, w tym 4 produkty pełnowymiarowe, gratis oraz prezent. Subskrybenci dostają jeszcze 2 dodatkowe prezenty. Oczywiście oprócz produktów dostałam także masę ulotek i rabatów. 

1. BEAUTY NATURALIS - Aronia balsam do ciała wzmacniający naczynka.

Z tego produktu chyba najmniej się cieszę, balsamów wystarczy mi już chyba do końca roku haha :D Idealny dla skóry wrażliwej z naczynkami. Naczynek oczywiście nie mam, ale chętnie przetestuję. Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena za 200ml to 18 zł.


2. THALION - Krem nawilżający z Oceosomami.

Tego produktu jestem ciekawa, chociaż przeznaczony jest do skóry suchej. Zawiera morskie liposomy, dzięki którym skóra ma być perfekcyjnie odżywiona i nawilżona. Produkt niepełnowymiarowy - 15ml. Cena za 50ml to 160 zł.


3. YASUMI - Gąbka naturalna Konjac.

Z tego produktu jestem najbardziej zadowolona i meega ciekawa. Kiedyś obiło mi się coś o nich o uszy i chyba są całkiem niezłe. Jest to naturalna gąbka z korzenia azjatyckiego drzewa służąca do oczyszczania i masażu twarzy i ciała. Cena za sztukę to 19,90 zł,


4. INDIGO - Lakier do paznokci.

W porządku, ale lakierów mam już tak strasznie dużo, że nie jest to jakiś  must have. Producent pisze, że jest on z dodatkiem żywic winylowych i podobno schnie błyskawicznie. No zobaczymy. To produkt pełnowymiarowy - 10ml. Jego cena to 16 zł,


5. MARIZA - Pomadka do ust Mariza Selective.

Nigdy nie miałam niczego z tej firmy, jestem ciekawa, czy będzie trwała. Bardzo ładny, dzienny kolor (numer 02). Jest nawilżająca. Produkt pełnowymiarowy - cena to 16,60 zł.


6.BARWA - Peeling siarkowy drobnoziarnisty.

Jest to dołączony gratis. Super, uwielbiam takie produkty :)


Prezent - lusterko do torebki. Spoko, zawsze się przyda ;)

No i to by było na tyle. Jak widać, większość pielęgnacji, 2 produkty z kolorówki. W skali produktów, oceniam pudełko 5/7, gdyż balsam i lakier do paznokci takie trochę nie trafione jak dla mnie. Mimo wszystko chętnie przetestuję, a gąbeczkę z Yasumi na pewno już dzisiejszego wieczora :)
Czy mógłby mi ktoś doradzić co do tej subskrypcji, lepszy shinybox czy glossybox?

2 komentarze:

  1. całkiem spoko pudełko! ten krem na plus, gąbeczka tez, lakier w porządku kolor czerwony może być ;) peeling fajny, pomadka też kolor wydaje się być fajny, nawet i balsam spoko jak dla mnie :D aż chyba się zastanowię czy też nie zamówić sobie takiego pudełeczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger