×

TAG - Pytania typowo kosmetyczne.


Czeeeeeeeeeeeść!! Mam dzisiaj dla Was mały tag, w którym trochę lepiej poznacie mnie i moje upodobania kosmetyczne :) No to znaczynamy, bo pytań jest sporo.



1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
- Dwa razy - rano i wieczorem lub ewentualnie po każdorazowym zmyciu makijażu
2.Jaki masz typ cery?
- Sucha, wrażliwa
3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
- Pianka do mycia twarzy z Iwostin - seria "Purritin"
4.Czy używasz peelingów do twarzy?
- Tak, uwielbiam je!
5.Jaka to marka?
- Nie znalazłam jeszcze ulubionego, bardzo często używam gruboziarnistego peelingu z Bielendy
6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
- Obecnie na dzień Pharmaceris z serii "T", a na noc z Iwostin z serii "Purritin"
7.Czy masz piegi?
- Nie, nie mam.
8.Używasz kremu pod oczy?
- Nie, myślę, że jeszcze nie mam takiej potrzeby,
9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
- W zeszłym roku, ale na szczęście udało mi się go zwalczyć.
10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
- Nie, nigdy nie używałam.
11.Jakiego podkładu używasz?
- Obecnie Astor Skin Match Fusion Make- up, ale moje ulubione to Bourjois Healthy mix, Gosh x-ceptional wear oraz Astor Perfect Stay
12.Co z korektorem?
- Obecnie używam Kobo Professional Modeling Illumination
13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
- Mam bardzo jasną skórę twarzy,
14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
- Na większe wyjścia jak najbardziej okej! Jednak na co dzień nie mam czasu ich zakładać.
15.Czy wiesz, że mascary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
- Tak, ale nie zawsze przestrzegam tej zasady, gdyż szkoda wyrzucać kosmetyk, który po tym okresie czasu nadal nadaje się do użytku.
16.Jakiej mascary teraz używasz?
- Clinique High Impact Mascara
17.Sephora czy MAC?
- Zdecydowanie MAC!
18.Jakich narzędzi używasz do aplikacji makijażu?
- Używam pędzli oraz gąbeczek typu beauty blender
19.Używasz bazy pod cienie?
- Tak, ale często jako bazę stosuję także korektor pod oczy.
20,Używasz bazy pod makijaż?
- Tak, ale nie codziennie.
21.Ulubiony kolor cienia do powiek?
- Ciężko jest mi wybrać, bardzo lubię wszelkie brązy i pastele.
22.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
- Myślę, że to i to.
23.Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach do powiek?
- Bardzo lubię!
24.Używasz kosmetyków mineralnych?
- Nie, nie miałam styczności z takimi.
25.Ulubiona szminka?
- Nie potrafię wybrać, kocham wszystkie, które posiadam!
26.Ulubiony błyszczyk?
- Raczej nie używam błyszczyków.
27.Ulubiony róż?
- Myślę, że MAC Powder Blush Mate w kolorze Desert Rose. Lubię także te z Bourjois.
28.Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro?
- Nie, ale bardzo często we wszelkich drogeriach internetowych.
29.Lubisz kosmetyki z drogerii?
- Lubię.
30.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców i na bazarach?
- Nie, nigdy nie kupowałam.
31.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
- Tak i mam takowe w planach.
32.Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
- Nie, zawsze staram się, aby mój makijaż był wykonany starannie.
33.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
- Chyba makijaż "na pandę" i brwi narysowane "od szklanki" haha :D
34.Lubisz kolorowe makijaże?
- Wykonane ładnie na kimś bardzo mi się podobają, ale sama na sobie nie lubię.
35.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
- Myślę, że podkład.
36.Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
- Zdarza mi się.
37.Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
- Myślę, że nie ma takiej, która wszystkie kosmetyki ma perfekcyjnie dobre, ale jeśli już miałabym wybrać to chyba MAC.

I to już wszystkie pytania. Uff, sporo tego :) A jakie byłyby wasze odpowiedzi?
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Baaardzo fajna notka, rób częściej takie tagi :) Zauważyłam, że dużo osób poleca Bourjois Healthy mix więc chyba muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jestem pewna, że też będziesz zadowolona :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger