×

Zakupy kosmetyczne - Rossmann, Natura, Yves rocher, Minti shop

  
Hej! Wybaczcie, że tak długo mnie nie było. Cały zeszły miesiąc przeznaczyłam na ostatnie powtórki przed maturą, potem majówka, sami wiecie jak to jest. Na szczęście zostały mi jeszcze tylko dwa ustne egzaminy i w końcu po wszystkim! Teraz będę miała już zdecydowanie więcej czasu niż dotychczas i bardzo się z tego powodu cieszę :)
  Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem z zakupami, które zrobiłam w ciągu ostatniego miesiąca. Na pewno każdy z Was słyszał o promocjach na kosmetyki do makijażu  -49% w Rossmannie oraz -40% w Naturze. Oczywiście, jako uzależniona od kupowania nowych kosmetyków, nie mogłam przejść obok tych dwóch drogerii obojętnie. Jednak zdecydowanie większy shopping popełniłam w Naturze i też od tego sklepu zacznę.


  Tutaj zaszalałam i kupiłam kilka (nie zbyt potrzebnych) kosmetyków. Jednak ta promocja -40% wydaje mi się dość dziwna, bo mam wrażenie, że za produkty zapłaciłam więcej niż tyle, ile powinny kosztować po rabacie. Być może coś przeoczyłam, dlatego że promocja dotyczyła promocji przy dwóch kosmetykach, a niestety ja nie wszystkie kupiłam do pary. 



1. Podkład Astor "Skin Match Fusion Make Up" z SPF 20 - ja mam w kolorze 100 Ivory
2. My secret cień sypki "Star Dust" w kolorze 5
3. Kobo korektor rozświetlający "Modeling illumiator with Tens' up" w kolorze 101
4. Kolejno kredki:
- Catrice kredka do oczu "long lasting eye pencil waterproof " w kolorze 110 Rendez-blue
- Kobo kredka do ust "long lasting lip liner" w kolorze 104 English Rose
-. Pierre rene kredka do ust "lip matic" w kolorze 05
5. Lakiery do paznokci:
-  Essence "The gel" w kolorze 31 electriiiiic
-  My secret top coat w drobinkami "Nail Art" w kolorze 235 Million stars
- Sensique top coat z czarno-białymi drobinkami "Art Nails" w kolorze 319
- My secret "Nail polish" w kolorze 207 Lavender
- My secret "Nail polish" w kolorze 211 Turquoise

  Następnie dosłownie dwa kosmetyki z Rossmanna:


1. Rimmel puder prasowany "Lasting finish 25 h" z gąbeczką i lusterkiem w kolorze 001 light porcelain 
2. Lovely rozświetlacz "Lights on me" (chyba nie ma żadnego numerku)

  Oprócz Natury i Rossmanna odwiedziłam także inne sklepy, m.in Yves rocher, gdzie także nabyłam dwa produkty.


1. Żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu oliwki "Huile d'olive aoc provence olive oil"
2. Peelingujący olejek do dłoni ( w skałd wchodzi wyciąg z arniki, nasiona truskawki, puder z pestek moreli oraz olej rzepakowy) "Beaute des Mains"

  A w przy okazji, w biedronce zakupiłam zestaw szamponu i odżywki Pantene "Aqua light" za 15,99!!


  Ostatnie moje zakupy zrobiłam na stronie mintishop.pl


1. Sleek żel do brwi "Eyebrow Brow Perfector" w kolorze Clear (przepraszam za brak dokładnego zdjęcia, ale rozładował mi się aparat)
2. Wosk Yankee Candle o zapachu "Moroccan Argan Oil"
3. Maestro pędzelek do brwi numerek 660


Dodatkowo Mintishop przysłał słodki prezent! 



  To by było na tyle :) Ciekawa jestem, czy Wam udało coś się upolować na drogeryjnych promocjach?

2 komentarze:

  1. Ale super są te top coaty! Na bank będą super wyglądać na paznokciach :D Jak będziesz mogła już coś powiedzieć na temat tego olejku do dłoni to proszę zrób notkę na ten temat bo jestem bardzo ciekawa :) I co do wosków i świeczek Yankee nigdy sama nie miałam, ale ostatnio byłam u kuzynki, która miała właśnie taką wielką świecę i taaak pięknie i intensywnie pachniała, że sama teraz na pewno będę polować na jakiś wosk - na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę go potestuję i na pewno coś napiszę na ten temat :) A co do wosków, ten, który kupiłam ostatnio jest chyba najlepszy z tych wszystkich, które miałam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger