×

Zbiorcze zakupy kosmetyczne z ostatnich dwóch tygodni.


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do Was ze zbiorczymi zakupami kosmetycznymi z ostatnich dwóch tygodni. Troche się tego nazbierało, ale kupowałam głównie to, co akurat w danym momencie było mi potrzebne. Większość rzeczy kupiłam w Rossmannie, jedną w Douglasie i dwie w drogerii z kosmetykami niemieckimi. Po krótce przedstawię Wam każdy kosmetyk, nie będę pisać opinii na ich temat, bo oczywiście używam tego wszystkiego jeszcze za krótko( w większości są to nowości w mojej kosmetyczce).


1. BIELENDA - Peeling gruboziarnisty.
Po więcej odsyłam do "Mojej codziennej pielęgnacji twarzy", gdyż tam wspominałam na jego temat.


2. NYC - Paletka w kolorze 794B Riverside Park.
Używałam jej już kilka razy i jestem pozytywnie zaskoczona trwałością tych cieni! 


3. GOLDEN ROSE - Lakier z serii "Paris" w kolorze 254.


4. GOLDEN ROSE - Odżywki (od lewej):
- Cuticle remover gel - Preparat do usuwania skórek
- Beauty oil nail&cuticle - Olejek odżywczy do paznokci i skórek
- Black diamond hardener - Odżywka wzmacniająca paznokcie


5. BIAŁY JELEŃ - Mydło hipoalergiczne.
Kupiłam je z myślą o myciu pędzli.


6. LEE STAFFORD - Kuracja, aby włosy były dłuższe i zdrowe.
Myślę, że ze jakiś czas pojawi się osobna recenzja tego produktu.


7. EVREE - Wygładzający peeling do stóp.


8. LIRENE - Peelingująco-wygładzający żel do mycia twarzy.


9. BIELENDA - Brązująca pianka do ciała do jasnej karnacji.


10. TIMOTEI - Mgiełka upiększająca z drogocennymi olejkami.


11. CLINIQUE - Płyn złuszczający do twarzy, szyi i dekoltu.
Również na jego temat pojawi się recenzja. 


12. ELKOS - Żel pod prysznic o zapachu mango i ananasa. 


13. BIELENDA - Ultra odżywczy zestaw do depilacji dla skóry szczególnie wrażliwej.


14. AR MED - Maska do dłoni i stóp.

I to już wszystko:) Tak wiem, że sporo tego, ale postaram się do końca czerwca już nic nie kupować. Na razie mam kosmetyków na zapas, także mam nadzieję, że mi się to uda. Widzicie wśród nich jakiegoś swojego ulubieńca? A może któryś produkt Was szczególnie zaciekawił? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger