×

My makeup routine.


Hej kochani! Postanowiłam, że dzisiaj pokażę Wam mój codzienny makijaż. Wiadomo, że codziennie nie maluję się identycznie i nie zawsze używam tych samych produktów, ale schemat jest mniej więcej taki sam. Nie będę Wam dokładnie opisywać każdego kosmetyku. Krótko i zwięźle pokażę poszczególne rzeczy.

1. CATRICE - Korektor "kamuflaż" w odcieniu 020
2.RIMMEL - Puder prasowany Stay matte w odcieniu 003
3. ESSENCE - Rozświetlacz w kremie Soo glow w odcieniu 10
4. MAC - Róż w odcieniu Desert rose 


RIMMEL - Podkład rozświetlający Wake me up z witaminą C w kolorze 100 Ivory


1. SLEEK - Żel do brwi w odcieniu clear
2. KOBO - Korektor modeling illuminator w kolorze 101


1. RIMMEL - Mascara Wake me up w kolorze black
2. GOLDEN ROSE - Kredka do brwi Classics w kolorze 406


GRASHKA - Baza pod cienie i do ust (niestety nie wiem jaki to kolor)


INGLOT - Matowy cień w kolorze 351(nałożony na całą ruchomą powiekę)


GRASHKA - Satynowy cień (również nie wiem jaki to kolor) - nałożony w zewnętrzny kącik


MARIZA - Szminka w kolorze 02


KOBO - Konturówka do ust w kolorze 104 english rose


+ "narzędzia" których użyłam do makijażu


CHANEL - Szczoteczka do wyczesania brwi (pozostałość po tuszu)


HAKURO H50 - Pędzel do podkładu


HAKURO H24 - Pędzel do różu


HAKURO H77 - Pędzel do rozcierania cieni


HAKURO H80 - Pędzel do cieni


1. INGLOT - Puszek do pudru
2. Jakaś drogeryjna gąbeczka do wklepania korektora pod oczami

Przepraszam, za takie brudaski, ale zdjęcia robiłam zaraz po skończeniu makijażu :)


A tak prezentuje się mój makijaż w całej okazałości ;)

Pozdrawiam Was cieplutko! 

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger