×

Urodzinowa wish lista.


Witam wszystkich bardzo serdecznie!:) Ze względu na to, że małymi krokami zbliżają się moje urodziny chciałabym krótko, zwięźle i na temat przedstawić Wam małą wish listę produktów, które chciałabym sobie sprawić z okazji mojego święta. Są to zaledwie trzy rzeczy, na dwie z nich poluję już od dawien dawna, natomiast jedna to zupełna nowość. Nie będę zabierać czasu i szybciutko przejdę do produktów :)



1. THE BALM - "Bahama mama" bronzer. 
Podoba mi się jego piękny, lekko rozświetlający kolor. Wydaje mi się, że świetnie będzie pasował do mojej karnacji, gdyż jest to odcień, który właściwie nadaje się dla każdego. Mam nadzieję, że w końcu w tym miesiącu uda mi się go nabyć, bo mój stary bronzer z Vipery sięga denka. 


2. MAC - Szminka.
Oczywiście tylko jedna, aż tak jeszcze nie zgłupiałam:D Mimo tego, że moja kolekcja szminek jest spora, od dawna pragnę zakupić sobie tą firmy MAC. Myślę, że będzie to jakiś neutralny kolor, ale dokładnie jeszcze nie jestem przekonana jaki, może Wy mi coś doradzicie? Trochę boję się zamawiać online, bo te kolor często wyglądają inaczej. Dlatego też możliwe, że jak będę w lipcu w Warszawie to kupię po prostu stacjonarnie.

3. ZOEVA - "Cocoa Blend Palette".
Paletka została wypuszczona do sprzedaży zaledwie kilka dni temu, ale po obejrzeniu tutorialu Maxineczki właśnie w roli głównej z tymi cieniami od razu się w nich zakochałam! Uważam, że ma przepiękne kolory, pasujące do każdej pory roku i można z niej wyczarować mnóstwo cudownych makijaży. Tego zakupu chyba nie mogę się doczekać najbardziej :)

Tak jak mówiłam, lista jest bardzo krótka, ale za to naprawdę solidna i produkty są wysokiej jakości. Zawsze dochodzę do wniosku, że lepiej jest mieć mniej kosmetyków, ale dobrych, niż setki, ale kompletnie nieużytecznych, które tylko kurzą się w szafkach:) A czy Wy macie jakieś swoje małe marzenia dotyczące kosmetyków, bądź innych rzeczy? Jestem strasznie ciekawa:)

Buziaki!!! 

4 komentarze:

  1. To samo znajduje się w sumie na mojej wish-liście :) Tylko inną paletkę Zoevy bym wybrała (choć ta też jest piękna) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie paletki Zoevy są moim zdaniem piękne :)

      Usuń
    2. Tak, ale zawsze znajduję w nich jakiś kolor lub kilka, których bym nie używała :D Więc wybieram te najbliższe ideałowi :p

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger