×

BELL Multi Mineral, Mat & Cover Make-Up - moja opinia na temat produktu.

Ze względu na to, że nie było mnie tutaj tak długo postanowiłam Wam to jakoś wynagrodzić i starać się dodawać posty najczęściej jak to tylko możliwe. Ostatnio mam bardzo dużo wolnego czasu, więc trzeba to jakoś wykorzystać. W następnym tygodniu czeka mnie ponownie wyjazd do Warszawy w celu poszukiwania mieszkania(jak mi się nie chce!) i mam nadzieję, że wrócę już z podpisaną umową. Ale nie o tym dzisiejsza notka!

Bohaterem jest matująco-kryjący podkład z kompleksem składników mineralnych marki BELL. Stwierdziłam, że jest on godny uwagi, gdyż jak na swoją śmiesznie niską cenę(kilkanaście złotych!) jest naprawdę niezły. Pierwszy raz miałam z nim do czynienia jakieś +/- 2 lata temu. Wtedy kupiłam jednak za ciemny odcień, ten który posiadam obecnie jest najjaśniejszy, jednak nie mam pojęcia jak dokładnie się nazywa, gdyż odkleił mi się numerek. 
Moim zdaniem zaskakujące jest krycie tego produktu. Naprawdę dobrze radzi sobie z niedoskonałościami, nie zostawia efektu maski. Utrzymuje się dosyć długo, chociaż pod koniec dnia widać, że jest trochę pościerany. Matuje, ale uważam że cera mieszana/tłusta potrzebuje dodatkowego produktu. 

Jest bardzo fajny w aplikacji, najładniej wygląda nałożony gąbeczką. Ma przyjemny zapach. Minusem jest jednak to, że utlenia się i niestety w okresie zimowym muszę go mieszkać z jaśniejszym podkładem bądź korektorem. Odcień najjaśniejszy z gamy kolorów marki BELL jest dla mnie idealny teraz w porze letniej kiedy jestem lekko opalona. Wiem, że ta cecha niestety na wstępie wiele z Was zniechęca do używania produktu. 

Co mogę powiedzieć więcej? Moim zdaniem jest to kosmetyk, który może zastąpić brak aktualnie ulubionego podkładu:D Myślę, że za te kilkanaście złotych każda dziewczyna powinna go wypróbować na sobie, ponieważ jest naprawdę dobrym produktem. Warto go mieć w zastępstwie, kiedy przypuśćmy nie ma obecnie promocji na Wasz ulubiony fluid albo Wasze fundusze nie pozwalają na sprawienie sobie super fantastycznego podkładu.


Tak wygląda na mojej twarzy po upływie 6 godzin, widać że trochę się starł. 

Pamiętajcie jednak, że każda skóra jest inna i każda reaguje na kosmetyki inaczej. Ja jak już wiecie jestem posiadaczką cery suchej(chociaż ostatnio chyba coś mi się poprzestawiało, bo jest bardziej normalna) i nie mam pojęcia jak dany podkład sprawdzi się np. na cerze mieszanej. Na opakowaniu producent nie informuje do jakiego typu cery przeznaczony jest kosmetyk.

Podsumowując:
+ dobrze kryje
+ utrzymuje się dosyć długo
+ nie zapycha (przynajmniej mnie)
+ nie daje efektu maski
+ przyjemny w aplikacji 

- lekko się utlenia
- trochę się ściera 
- brak kolorów dla totalnych bladziochów :(

Wnioski pozostawiam Wam do interpretacji, ale gorąco polecam do wypróbowania tego podkładu.
Buziaczki!! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger