×

Top 5 czyli ulubieńcy lipca 2015


Cześć kochani! Lipiec już prawie za nami, dlatego mam dla Was kilka produktów, które w tym miesiącu szczególnie skradły moje serce. Są to rzeczy, które mogę Wam polecić z czystym sumieniem i które mi sprawdzają się rewelacyjnie.

1. RIMMEL - Mascara Wake me up
O tym produkcie pisałam już jakiś czas temu, Odkąd dostałam możliwość przetestowania jej, kompletnie się z nią nie rozstaję! Fantastycznie rozdziela rzęsy, wydłuża i nie osypuje się. Nie przepadam za tuszami tej firmy, jednak ten jest naprawdę rewelacyjny. Nie mam co do niego kompletnie żadnych zastrzeżeń. Dodatkowo przepięknie pachnie ogórkiem! 

2. ESSENCE - Rozświetlacz Soo glow
Kupiłam go kiedyś na jakiejś promocji z czystej ciekawości. Jednak okazał się naprawdę fajny! Ma konsystencję kremową, więc najlepiej nakładać go jeszcze przed przypudrowaniem, Utrzymuje się cały dzień, daje efekt ładnej, promiennej cery. Idealny na lato!

3. MAC - Gąbeczka do makijażu
Mój ulubieniec ulubieńców! Uwielbiam efekt, jaki osiągam wklepując nią podkład i korektor. Zdradziłam ją z moim ukochanym pędzlem z Hakuro i nie wyobrażam sobie teraz życia bez niej:D Niestety nie mogę już w pełni jej domyć, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. 

4. AVON - Chłodzący balsam do stóp z miętą i zieloną herbatą
Idealny kosmetyk na lato. Uwielbiam wieczorem po upalnym dniu posmarować sobie nim stopy. Zapach jest fenomenalny, a uczucie, jakie daje nie do opisania! Niestety nie wiem czy jest jeszcze dostępny w katalogu, ale serdecznie polecam każdemu! 

5. BATH&BODY WORKS - Mgiełka do ciała
Odkąd ją zakupiłam, wszystkie moje perfumy poszły w kąt. Idealny świeżo słodki zapach - mocno wyczuwalna nuta wiśni. Utrzymuje się baaardzo długo, na ciele jak i na ubraniach. Do tego wydaje mi się, że będzie wydajna, bo po codziennym używaniu jej od miesiąca nie widać prawie w ogóle zużycia. 

Krótki i zwięźle, ale na temat :) Mam nadzieję, że moi ulubieńcy lipca przypadli Wam do gustu i coś tam sobie ode mnie podpatrzycie, bo ja osobiście uwielbiam takie właśnie posty.
Do następnego razu! :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger