×

Roberto Cavalli "Acqua" - recenzja


Dzisiejszy post poświęcony będzie jednym z ostatnio moich ulubionych perfum, które świetnie spisują się w letnią porę, jak i w zimie. O zapachu "Acqua" dowiedziałam się całkiem przypadkowo czytając recenzję jednej z blogerek. Zainteresowała mnie jej opinia na ich temat i już na drugi dzień poleciałam do Douglasa, aby zobaczyć, co tak niesamowitego w sobie posiada ten piękny, niebieski flakonik. Po ponad półrocznym używaniu perfum myślę, że mogę co nie co na ich temat powiedzieć. 


"Acqua" to zapach inspirowany Morzem Śródziemnym. Osobiście bardzo kojarzy mi się on z wakacjami, piaskiem, wodą i tropikami. Jest owocowo-świeży, ale wyczuć można tutaj także lekko nuty kwiatowe. 
nuta głowy: nuty wodne, jaśmin, cytryna
nuta serca: konwalia
nuta bazy: piżmo
Moim zdaniem są to perfumy idealne na dzień, ale także na wieczór, gdyż są bardzo kobiece, ale nie ciężkie, wręcz przeciwnie. Dobrze sprawdzają się także w innych porach roku, jest to zapach bardzo uniwersalny.


Flakonik jest bardzo poręczny, w kolorze turkusowym. Nakrętka jest niezwykle elegancka, przypomina coś w rodzaju złotej korony. Bardzo ładnie prezentuje się na półce :D 


Jak widać moja buteleczka jest już prawie na wykończeniu. Nie mogę jednak powiedzieć, czy perfumy są bardzo wydajne, gdyż nie używam ich bardzo często ze względu na ich małą pojemność (posiadam wersję 30 ml). Co do trwałości, uważam, że jest średnia. Nie utrzymują się wybitnie długo, jednak nie trzeba na siebie wylewać od razu pół butelki, bo można nieźle przesadzić. Za 30 ml płacimy 170 zł, więc całkiem sporo, chociaż podejrzewam, że na internecie znajdziemy je dużo taniej.

A jakie są Wasze ulubione perfumy? 

Do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger