×

Współpraca z TrustedCosmetics i perfumy od Nicole Cosmetics


Hej kochani!! Miałam odezwać się do Was w czwartek, ale męczyła mnie tak okropna migrena, że niestety nie byłam w stanie nic zrobić. Na szczęście już wszystko jest w porządku i mogę przyjść z obiecanym przeze mnie postem. Tak, tym razem znowu troszkę o perfumach :)
Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy ze stroną www.trustedcosmetics.pl
Serwis ten zajmuje się m.in. tematyką urodową, kosmetyczną czy medycyny estetycznej i można na nim znaleźć naprawdę wiele ciekawych i przydatnych artykułów. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie, dlatego też jest mi bardzo miło, że wyrazili chęć współpracy właśnie ze mną. Ale nie tylko, bo TrustedCosmetics zajmują się także pozyskiwaniem zaufanych blogerek dla różnych firm kosmetycznych, które w rzetelny i sumienny sposób recenzują produkty, a prowadzenie bloga jest dla nich wielką przyjemnością i pasją. W taki właśnie o to sposób nawiązała się moja kolejna współpraca - bo z firmą Nicole Cosmetics, która produkuje linię perfum i wód toaletowych.



Jako perfumowa maniaczka bardzo się ucieszyłam, kiedy listonosz przyniósł mi 30ml flakonik perfum, które sama zresztą wybrałam. Mój numer to 118.

Zapach ten zalicza się do świeżych, czyli jednych z moich ulubionych i zawiera: mandarynkę, konwalię, piżmo, liczi, śliwkę, ambrie, brzoskwinie, wetiwerie, jaśmin, bergamotke, lilie, oraz mech.
Muszę przyznać, że moje pierwsze wrażenie nie było zbyt pozytywne - perfumy wydawały się kompletnie nie w moim guście. Jednak po dłuższej chwili stwierdziłam, że to zdecydowanie to, co lubię! Zapach jest naprawdę ładny, delikatny, a zarazem kobiecy, Wydaje mi się, że pasuje bardziej na pory wieczorne, ale to tylko takie moje subiektywne odczucie. O dziwo utrzymuje się bardzo długo, nie jest to zapach, który ulatnia się po kilku godzinach. Na swojej bluzce czułam go nawet jeszcze na drugi dzień. 


Bardzo podoba mi się także buteleczka. Nie jest ona wykonana tandetnie, wręcz przeciwnie - bardzo solidnie z grubego szkła "mrożonego". Dodatkowo jest bardzo mała i poręczna mimo przychodzących do nas 30ml i z łatwością zmieści się w każdej torebce. 
Perfumy Nicole możecie nabyć na stronie http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/ a na http://www.nicole-cosmetics.com/zapachy_perfum_nicole.html zapoznać się z pełną ofertą zapachów.

Muszę przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona perfumami, bo szczerze mówiąc spodziewałam się, że to będzie coś nie najlepszej jakości. Wpadnijcie także koniecznie na TrustedCosmetics, bo czekają tam na Was naprawdę ciekawe rzeczy, a często także i konkursy. A może któraś z Was także będzie chciała nawiązać z współpracę z serwisem? 
Dostałam od nich także paczuszkę z próbkami, które właśnie skończyłam testować, dlatego kolejny post będzie poświęcony właśnie im.
Do następnego razu!! :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger