×

The Makeup Day & targi Beauty Forum - relacja z pierwszego dnia

W zeszły weekend odbyło się oczekiwane przeze mnie kilka miesięcy ogólnopolskie święto wizażu The Makeup Day oraz targi Beauty Forum. Niestety z moim szczęściem jest tak, że zawsze na jakieś ważne dla mnie wydarzenie bierze mnie choroba i tak też było i tym razem :( Dlatego nie było mi dane uczestniczyć w obu dniach eventu, ale cieszę się, że mogłam się tam pojawić chociaż pierwszego dnia.

O The Makeup Day i targach pisałam Wam jeszcze w styczniu, dlatego też nie będę się znowu rozpisywać na ten temat - jeżeli nie wiecie co to takiego, odsyłam Was tutaj.
Na targi wybrałam się razem z moją koleżanką z uczelni. Wyszło jednak tak, że każda z nas poszła swoją drogą, a przez tłok, który tam panował nie mogłyśmy złapać się nawet na telefon. 
Na początku skierowałam się do stoiska Makeup Trendy, gdzie dostałam identyfikator oraz upominki od współorganizatorów. W strefie blogera poznałam dwie niesamowicie sympatyczne dziewczyny - Karolinę(http://smelllikeme.pl/) i Klaudię(http://parikla.blogspot.com/). 


Podczas targów można było podglądać pracę wizażystów i charakteryzatorów oraz posłuchać ciekawych wykładów o tematyce wizażowej, a także kosmetologicznej.


Na stoiskach przewijał się ogromny tłum kosmetykomaniaczek z całej Polski, ale nie tylko, bo można było spotkać także panów :) Myślę, że targi liczyły spokojnie kilka tysięcy uczestników. Swój asortyment wystawiły takie firmy jak Inglot, Kryolan, Nyx, Paese, Zao czy pędzle Maestro i wiele wiele więcej.  
Wszystkie kosmetyki przed zakupem można było przetestować, a także powąchać. Nie zabrakło również atrakcji dla kosmetologów, gdyż na stoiskach przeznaczonych stricte dla gabinetów można było zakupić profesjonalny sprzęt czy kosmetyki, a także odzież. 


Niestety nie udało mi się kupić wszystkiego co chciałam, gdyż czasem kolejki były tak przytłaczające, że po prostu nie miałam siły stać tam kilka godzin - głównie dotyczyło to sklepu Glam popularnej youtuberki Hani Knopińskiej.


Podczas robienia zakupów można było obejrzeć różne zabiegi wykonywane na ciele, twarzy czy paznokciach. Na zakończenie pierwszego dnia odbyła się także gala rozdania nagród Artysty roku 2015 - niestety z powodu gorączki nie dotrwałam do tego momentu, czego bardzo żałuję. 


Na stoisku Semilac miałyśmy okazje spotkać Mistera Polski 2014 - Rafała Maślaka :) 

Targi jak najbardziej udane! Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję. 
W kolejnym poście pokażę Wam upominki oraz kosmetyki, które udało mi się kupić.
Trzymajcie się!! 

8 komentarzy:

  1. Witaj Kochana! :) Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że za rok też się spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kosmetologia... większość dziewczyn kończy jako kosmetyczki, więc pod to nie lepiej po prostu zrobić szkolenia zawodowe? Dużo mniej czasu, a po prostu o wiele bardziej konkretnie. Mylę się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po licencjacie może tak, ale jak ktoś ma większe ambicje i skończy co najmniej studia magisterskie, to nie sądzę, a przynajmniej nie słyszałam o czymś takim, żeby mgr kosmetologii pracował w zwykłym salonie. Poza tym niektóre dziewczyny idą na studia z myślą o tym, że zostaną potem zwykłymi kosmetyczkami. Trzeba mieć trochę pomysłu na siebie, ale ludzie zazwyczaj idą na łatwiznę.

      Usuń
  4. Popatrz na ilość ofert pracy i to, ilu kosmetologów kończy corocznie studia. Nawet nie ma takiego możliwości, żeby wszyscy znaleźli pracę w zawodzie, bo niby w jaki sposób? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat moim zdaniem w Warszawie jest dużo możliwości i dużo ofert pracy z tego co widzę i jak szukam praktyk, poza tym po kosmetologii nie trzeba wcale pracować jaki kosmetolog w gabinecie. Ja magistra i tak będę robiła z czego innego, bo stwierdziłam, że to nie do końca jest to, co chcę robić.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger