×

Wyzwanie: Opróżniamy nasze kosmetyczki - Co zawiera moja kosmetyczka?


Witajcie kochani po długiej przerwie!
Dawno mnie tutaj nie było, zastanawiałam się czy w ogóle nie zrezygnować z prowadzenia bloga. Jakoś ostatnim czasem nie miałam motywacji, żeby coś napisać. Jednak kiedy dowiedziałam się o wyzwaniu "Opróżniamy nasze kosmetyczki" stwierdziłam, że to dobry moment, aby tutaj powrócić! 
Wyzwanie to zostało stworzone przez TrustedCosmetics. W każdym kolejnym tygodniu, aż do 18 września obowiązywać będzie inna tematyka postów. Zaczynając od dnia dzisiejszego będzie to kolejno:

31 lipca - Co zawiera moja kosmetyczka?
7 sierpnia - Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
14 sierpnia - Kosmetyki do makijażu
21 sierpnia - Kosmetyki do pielęgnacji ciała
28 sierpnia - Ulubione perfumy
4 września - Kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp


Jeśli interesuje Was, co ciekawego będę pokazywała przez kolejne 6 tygodni, zapraszam do obserwowania ;)
Dzisiaj przedstawię Wam, o jakich kosmetykach będę pisać w kolejnych tygodniach. Niestety nie jest to cała zawartość tego, co posiadam, gdyż obecnie jestem w swoim domu i dużą większość kosmetyków- szczególnie do makijażu i perfum zostawiłam w Warszawie. Z góry przepraszam także za jakość zdjęć, z tego samego powodu - nie zabrałam ze sobą aparatu.


1. Biolaven - Krem do twarzy na noc
2. Iwostin - Lekki krem ochronny SPF30
3.Biolaven - Krem do twarzy na dzień
4. BodyClub - Balsam do ust o smaku banana
5. Sylveco - Peelingująca pomadka do ust
6. Pharmaceris - Krem pod oczy


7. Chance Chanel perfumy
8. Roberto Cavalli Aqua perfumy


9. Vichy Normaderm - Żel do mycia twarzy
10. Iwostin N - Tonik do twarzy


11. Evree - Balsam do ciała
12. Iwostin - Krem ochronny do ciała SPF 30
13. By Farma - Odżywka 21 w 1
14. Wella - Lakier do włosów
15. Batiste - Suchy szampon
16. Mixa - Płyn micelarny
17. Lady Speed Stick - Antyperspirant w sztyfcie
18. Biovax - Olejek do włosów
19. Kruidvat - Peeling do stóp
20. Eveline - Krem do stóp
21. Kallos - Maska do włosów
22. Ziaja Ulga - Peeling enzymatyczny do twarzy
23. Lirene - Peeling enzymatyczny do twarzy
24. Veet - Plastry do depilacji twarzy
25. Orientana - Ajuwerdyjska kuracja do włosów
26. Nacomi - Krem do rąk


27. Green Pharmacy - Żel pod prysznic
28. Alterra - Szampon do włosów
29. Lactacyd - Żel do higieny intymnej
30. Joanna - Peeling myjący do ciała
31. Veet - Krem do depilacji ciała


32. L'oreal - Podkład to twarzy
33. Gosh - Podkład do twarzy
34. Rimmel - Puder do twarzy
35. Mac - Róż do policzków
36. My secret - Rozświetlacz
37. Sleek - Żel utrwalający do brwi
38. L'oreal - Bronzer
39. Catrice - Kamuflaż do twarzy
40. Inglot - Konturówka w żelu do brwi
41. Catrice - Korektor pod oczy
42. L;oreal - Tusz do rzęs
43. Miss Sporty - Kredka rozświetlająca
44. Rimmel - Korektor pod oczy
45. Annabelle Minerals - Podkład do twarzy
46. Inglot - Rozświetlacz
47. The Balm - Bronzer
48. Inglot - Paleta cieni
49. I heart Makeup - Paleta cieni 
50. Skin 79 - Kremy BB do twarzy 


51. Zao - Eyeliner 
52. Kobo - Baza pod makijaż
Pomadki do ust:
53. Mac
54. Golden Rose
55. Rimmel
56. Golden Rose
57. Astor
58. Golden Rose
59. Estee Lauder - Błyszczyk do ust
60. Gosh - Pomadka w pisaku do ust
Kredki do ust:
61. Pierre rene
62. Golden Rose
64. Golden Rose
65. Essence
66. Bourjois 
63. Catrice - Pisak do brwi
67. Duo - Klej do sztucznych rzęs 


68. Avene - Woda termalna w sprayu 


69. Pędzle i akcesoria do makijażu 
70. Bath&Body Works - Mgiełka do ciała
71. Rihanna - Mgiełka do ciała
72. Bath&Body Works - Żel antybakteryjny do rąk
73. Inglot - Mgiełka utrwalająca makijaż


74. Ziaja - Maseczki do twarzy

I to wszystko, co w tej chwili mam ze sobą w posiadaniu. 
Zachęcam Was wszystkie do pokazania, co Wy macie w swoich kosmetyczkach :)
Do następnego razu!

31 komentarzy:

  1. Niby nie wydaje się tak dużo, ale to ponad 70 sztuk... jak ja teraz opiszę swoją :P u mnie tego cała masa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że dasz radę :D

      Usuń
    2. Postawiłam na podręczną kosmetyczkę, ale też jest tego trochę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No troszkę tego jest ale tak jak napisałam, to nie wszystko :D

      Usuń
  3. Sporo tych kosmetyków u Ciebie :)
    Szczególnie do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do makijażu tylko ciągle dokupuję :D

      Usuń
  4. Niezły zbiór! Ja chyba swój post rozbije na dwie części :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówki i tak mam o wiele więcej :)

      Usuń
  5. Wow, ale masz kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoo, dużo tego :) moja tyle by nie pomieściła, ale koszyczki owszem. Również używam Iwostinu i kremu z Biolaven obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się jest uzależnionym od kosmetyków :D

      Usuń
  8. Ile kolorówki! U mnie to marne kilka sztuk. :-D Haha.
    Muszę kupić sobie coś z marki Biolaven. :-)
    Również biorę udział w wyzwaniu. Obserwuję i zapraszam do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, mi się świetnie Biolaven sprawdza :)

      Usuń
  9. Ulala ale masz tego dużo :) Jestem pod wrażeniem :)
    Teraz czekam na kolejne wyzwanie, też biorę udział, jak chcesz to możesz zaglądnąć i do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam peelingującą pomadkę Sylveco ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka w kształcie czekolady wygląda wspaniale! Aż chciałoby się ją schrupać :) Moja kosmetyczka jest o wiele mniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest tutaj wiele produktów , które bardzo lubię. Ze mnie to jednak jest chomiczek...chociaż dostaję dużo kosmetyków np od siostry (ma do nich dostęp) a także często w prezencie, bo wszyscy wiedzą ze lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często dostaję kosmetyki w prezencie, aż czasami nie udaje mi się tego wszystkiego zużyć :)

      Usuń
  13. Lubię żele pod prysznic Green Pharmacy :) Konkretna kosmetyczna kolekcja :) Tez biorę udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego :) Zazdroszczę niektórych kosmetyków do makijażu, zwłaszcza czekoladowej paletki :D Może się kiedyś jej dorobię , haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to nie jest oryginalna paletka :)

      Usuń
  15. Kilka produktów znam, a kilka widzę po raz pierwszy :) czekam na opis w dalszych tygodniach wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto poznać :) Już jest post o kosmetykach do pielęgnacji twarzy ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger