×

DELIKATNE OMBRE W LETNICH KOLORACH


Kolejny post z serii paznokciowych inspiracji. Tym razem wykonałam manicure na naturalne płytce z delikatnym ombre w jeszcze letnich kolorach. Dodatkowo moja klientka zażyczyła sobie wzorek i srebrny efekt holograficzny.


Na początku standardowo nałożyłam bazę i utwardziłam ją pod lampą LED. Następnie na poszczególne paznokcie nałożyłam dwa lakiery:



oraz



Każdy kolor, po dwie, cienkie warstwy utwardziłam. W przypadku ombre, które wykonałam na pojedynczych paznokciach były to trzy warstwy. Na wybrane przez klientkę paznokcie nałożyłam pyłek. Wszystkie kolory pokryłam topem. Na koniec na kilku zrobiłam delikatny wzorek - te ponownie pomalowałam topem. Odtłuściłam i pokryłam skórki oliwką.

A efekt końcowy prezentuje się tak:


Łatwy i efektowny manicure :) A jakie Wy lubicie najbardziej?

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt na paznokciach :) Ten różowy lakier jest przepiękny, uwielbiam takie kolory na paznokciach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny efekt. Już za chwilę zmienimy nasze letnie kolory na te przygaszone, jesniennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale w sumie kto komu zabroni nosić takie kolory nawet jesienią?:D

      Usuń
  3. śliczne :) miałam bardzo podobny mani w lipcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne manicure ! Idealnie dopasowane kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny efekt- uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger