×

Granatowy makijaż wieczorowy


Dziś coś dla fanek mocnego makijażu ;) Idealny na większe wyjścia, wieczór lub jeżeli ktoś lubi - na dzień. Główną rolę odgrywa kolor granatowy i sztuczne rzęsy. 



Makijaż jest przyciemniony i zarazem rozświetlony. Takie połączenie lubię najbardziej.
Najpierw zmatowiłam powiekę beżowym cieniem Inglot 351. Następnie na zewnętrzny kącik, ku środkowi nałożyłam granatowy Inglot 321 i zblendowałam go. Wewnętrzny kącik do połowy zaznaczyłam szampańskim, błyszczącym cieniem z paletki I heart Makeup Death by Chocolate. Wewnętrzny kącik dolnej powieki zaznaczyłam złoto-różowym kolorem, a zewnętrzny fioletem - oba również z tej samej paletki. W kąciku powieki nałożyłam odrobinę rozświetlacza My Secret. Na górnej powiece narysowałam cienką, brązową kreskę eyelinerem Zao. Potem wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne - Inglot 71S. Na koniec na linię wodną nałożyłam rozświetlającą, cielistą kredkę Miss Sporty Pump Up Booster.

A tak prezentuję się makijaż:


Co sądzicie? Lubicie takie przyciemnione makijaże? A może wolicie raczej naturalne kolory?

17 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger