×

Hybryda - wzorek + srebrne holo


Uwielbiam moment, w którym robię nowe hybrydy! Czasem mam tyle pomysłów, że nie wiem co chciałabym jako pierwsze nosić. Tym razem zdecydowałam się na biały kolor z dodatkiem srebrnego pyłku holograficznego oraz wzorkiem na kciuki. Ozdobę robiłam pierwszy raz, ale wyszło mi chyba całkiem nieźle! 


Standardowo najpierw użyłam bazy marki Semilac. Moja jest akurat witaminowa. Dużo dziewczyn skarży się, że baza witaminowa jest dużo gorsza i lakier nie chce się na niej trzymać. Ja ogólnie mam problem z trwałością semilaców, nawet na zwykłej bazie często lakier schodzi mi płatami, czego przy lakierach innych marek nie zauważyłam. Nie wiem o co chodzi, ale słyszałam, że nie tylko ja mam z tym problem. Bazę utwardziłam pod lampią LED 45s.


Następnie nałożyłam dwie warstwy białego lakieru również Semilac 001 strong white. Każdą warstwę również utwardzałam po 45s.

Na środkowy i serdeczny paznokieć wmasowałam rękawiczką srebrny pyłek holograficzny od Indigo. Uwielbiam to, jak w słońcu mieni się wszystkimi kolorami tęczy! 


Kciuka przetarłam cleanerem i narysowałam odpowiadający mi wzorek pisakiem Nail Art Pen w kolorze 2 (czarnym).


Potem na wszystkie paznokcie dokładnie nałożyłam cienką warstwę topu Semilac, który utwardzałam przez minutę. Po wyjęciu z lampy przetarłam je cleanerem


Na koniec na skórki nałożyłam ulubioną oliwkę Golden Rose.


I tak prezentuje się mój mani w całej okazałości ;) Na drugiej dłoni mam dokładnie to samo, tylko że holo i ozdobę na innych paznokciach. Jest łatwy w wykonaniu, a zarazem bardzo efektowny.

Jak widać przywiozłam aparat, w końcu! Nie będziecie już oglądać brzydkich zdjęć :D 

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Niby skromnie i delikatnie, ale z ładnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny manicure :) Delikatny, ale ma to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie ci wyszlo :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ładniej wzorki wyjdą Ci cienkim i precyzyjnym pędzelkiem :) Ale to nie znaczy, że teraz jest źle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję na przyszłość,dzięki za rade ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger