×

Tag kosmetyczny.


Hej! Dzisiaj mam dla Was luźny post z odpowiedziami na pytania, które widziałam ostatnio na kilku blogach. Myślę, że dzięki temu też lepiej poznacie moje upodobania. Pytań jest 30, więc zaczynamy!


1.Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?
Nie wiem czy można nazwać to kosmetykiem, ale na pewno były to takie kolorowe cienie do oczu dla dzieci, często sprzedawane na odpustach :DD


2. Opisz swoją najlepszą mascarę. Czy znalazłaś kiedyś taką, która spełnia Twoje oczekiwania?
Idealny dla mnie tusz do rzęs przede wszystkim je wydłuża i ładnie rozdziela. Od dłuższego czasu moją ulubioną mascarą jest Max Factor - Clump Defy.


3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?
Średnie do mocnego, ponieważ mam problemy z zaczerwienieniem skóry. W lecie wybieram jednak lekkie, lżejsze. Idealne krycie ma dla mnie Gosh - X-ceptional wear foundation.


www.wizaż.pl

4. Ulubiona marka luksusowa. 
Myślę, że Chanel. Uwielbiam perfumy, ale też i kolorówkę. 

5. Jakie firmy kosmetyczne chciałabyś wypróbować, a jeszcze tego nie zrobiłaś?
Lush, Guerlain.

6. Ulubiona firma drogeryjna.
Zdecydowanie Gosh.

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Na co dzień nie, ale od czasu do czasu lubię założyć. 

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?
Pewnie jakiś rozmazany i z przeważającą ilością wszystkich kolorów tęczy ;)

9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie uwielbiany?
Zdecydowanie bronzer The Balm - Bahama mama! 

10. Jak często robisz zakupy kosmetyczne? Czy lubisz kupować od czasu do czasu, czy wszystko na raz?
Wtedy, kiedy coś mi się kończy, albo jak jestem w sklepie i zobaczę coś fajnego:D Raczej od czasu do czasu, bo lubię chodzić po sklepach! 

11. Czy masz makijażowy budżet czy kupujesz swobodnie?
Raczej swobodnie, chyba że to ma być coś droższego.

12. Czy wykorzystujesz bony zniżkowe, rabaty, punkty do sklepów?
Jasne! Bardzo dużo produktów kupuję dopiero wtedy, kiedy są przecenione. 

13. Jaki typ produktu najczęściej kupujesz?
Produkty do pielęgnacji, zazwyczaj jak się kończy to wszystko na raz :D

14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść? 
Raczej nie, uważam, że każda firma ma w swoim asortymencie coś wyjątkowego. 

15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?
Tak, zawsze bardzo dokładnie czytam skład przed kupieniem jakiegokolwiek produktu. Staram się kupować kosmetyki jak najbardziej naturalne, pozbawione substancji, które mogłyby mnie uczulić. 

16. Czy masz ulubione miejsce, gdzie kupujesz kosmetyki?
Zazwyczaj kupuję w tych najpopularniejszych drogeriach, ale lubię także zakupy online. 

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków, czy trzymasz się rutyny?
Oczywiście, że lubię!

18. Ulubiona marka do ciała i kąpieli?
Dove, Organique. 

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki z jednej firmy, to jaka by to była?
Pielęgnacja - Organique
Kolorówka - MAC

20. Jaka firma ma według Ciebie najlepsze opakowania? 
Na pewno The Balm, bo są niezwykłe, ale także limitowane edycje MAC'a.



21. Jaka celebrytka ma według Ciebie zawsze idealny makijaż? 
Szczerze mówiąc, jakoś nie śledzę tego, jak wyglądają celebrytki, Na pewno jest mnóstwo takich kobiet. 

22. Czy należysz do jakiejś internetowej grupy? 
Blogerek urodowych na fb. 

23. 5 ulubionych makijażowych guru.
Pięciu to chyba nie wybiorę, ale na pewno Maxineczka, Katosu, Daniel Sobieśniewski.

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe? 
Przeważnie lepiej sprawdzają mi się te przeznaczone do jednej konkretnej rzeczy. 

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu? 
Czasem, kiedy jestem spóźniona lub bardzo się spieszę. Przeważnie staram się mieć wszystko dobrze dopracowane. 

26. Czy używasz bazy pod makijaż i pod cienie? 
Pod makijaż czasami, pod cienie zawsze. 

27. Jak dużo produktów nakładasz na włosy w typowy dzień?
Używam jedynie olejku, oczywiście oprócz tego szamponu i odżywki, kiedy myję włosy.

28. Co pierwsze nakładasz, korektor czy podkład? 
Podkład! 

29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami makijażu? 
Chodziłam na szkolenia i mam zajęcia makijażu na studiach. 

30. Co kochasz w makijażu? 
W makijażu kocham to, że dzięki niemu mogę ukryć to, co mi się w sobie nie podoba, ale też wyeksponować moje mocne strony :) 

Zachęcam wszystkie dziewczyny, które mają ochotę do zrobienia tego tagu! Ciekawe, jakie będą Wasze odpowiedzi :)

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger