×

BEAUTY FORUM&SPA 2016 - RELACJA Z DRUGIEGO DNIA TARGÓW

W zeszły weekend w Warszawie odbyły się 7. targi Beauty Forum&Spa oraz 3. targi Hair Forum Poland. Te drugie znacznie mniej mnie interesowały, jednak pierwsze to wydarzenie, na które czekałam kilka miesięcy. Tak jak wspominałam, targi odwiedziłam wczoraj, czyli 25 września.
Event ten każdego roku przyciąga tysiące osób nie tylko z Polski, ale także całego świata. Przychodzą tam profesjonaliści - szukać wyposażenia czy kosmetyków do swoich salonów oraz zwykli interesujący się tematyką kosmetyków. Pojawiają się tam również wybitne osoby z tego właśnie środowiska.


Można było zapoznać się z ofertą wielu szkół czy obejrzeć wszelkiego rodzaju innowacyjne zabiegi, które akurat dla mnie jako przyszłego kosmetologa są bardzo ciekawe. 


Swoje stanowiska miały takie firmy, jak m.in. Bikor, Kryolan, Inglot, Stara Mydlarnia, Farmona, Ziaja, Skin79, Maestro, Indigo, Semilac i wiele wiele więcej. Powierzchnia targów była tak ogromna, że dopiero po bardzo długim czasie znalazłam stoiska, na które chciałam się udać. 


Każdą markę reprezentowały naprawdę profesjonalne osoby, które wiedzą, co sprzedają i bez problemu doradzały w wyborze produktów. Wiele firm z chęcią rozdawała próbki czy drobne upominki. 


Na scenach głównych odbywały się mistrzostawa z poszczególnych dziedzin czy pokazy - fryzjerskie i makijażowe.


Atmosfera była naprawdę cudowna, mimo natłoku ludzi każdy był dla siebie uprzejmy i pomocny. 


Stoisko Indigo było chyba największym na całych targach. 


Firmy przygotowały specjalne rabaty na swoje produkty i można je było kupić w naprawdę atrakcyjnych cenach. 

Dodatkowo można było kupić bilety na różne seminaria, które odbywały się w salach wykładowych.
 Ja zdecydowałam się na "Oblicza nowoczesnej kosmetologii - Aparaturowe odmładzanie i remodeling skóry twarzy" w ramach Sympozjum Medical Beauty. Po takim kongresie można było dostać certyfikat, dlatego myślę, że warto, jeżeli jesteście studentami bądź pracujecie już w zawodzie. Wykład był bardzo ciekawy i następnym razem na pewno zapiszę się na kolejne .

PODSUMOWUJĄC:

Targi były bardzo dobrze zorganizowane. Wyszłam z nich spełniona, bogata w nową wiedzę i podekscytowana. Organizatorzy spisali się na medal! Już nie mogę się doczekać kolejnych edycji. Najbliższe targi Beauty Forum już w marcu 2017 wraz z The Makeup Day, a jeżeli jeszcze nie widzieliście relacji z marca tego roku, to możecie ją przeczytać tutaj.

W kolejnym poście pokażę Wam, co fajnego upolowałam na targach :) Nie lubię wszystkiego zamieszczać w jednym poście, dlatego dzielę go na dwie rzeczy. Także ciekawskich zapraszam już w środę na moje zdobycze! 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie, oczopląsu można dostać od tych wszystkich stoisk :D

      Usuń
  2. Ale świetna impreza, szkoda że mieszkam na takim "końcu świata" , gdzie na takie targi nawet nie mam co liczyć, a wybrała bym się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, dopóki nie przeprowadziłam się do Warszawy też mogłam tylko o tym pomarzyć :)

      Usuń
  3. Ja niestety nie dotarłam ale byłam na wiosennej edycji.Teraz czeka mnie Uroda 2016 w Gdańsku. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna relacja .Ja czekam na kolejny wpis co upolowalaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, żałuję, że nie wiedziałam o tych targach. Mimo wszystko fajnie nacieszyć oko zdjęciami. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się na takie targi przybyć, to z pewnością świetna okazja do poznania marki bliżej i nabycia fajnych kosmetyków w niższej cenie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te targi są 2 razy w roku, jeszcze będziesz miała okazję, żeby się wybrać :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że w przyszłym roku też będę mogła uczestniczyć w tym evencie :) Fajna relacja, widać, że firmy się postarały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne wydarzenia i chciałabym kiedyś w nim uczestniczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie znaleźć się w takim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam jechać, ale wyszło jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby następnym razem Ci się udało ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger