×

CIEMNY MAKIJAŻ OKA


Przed nami jesień - pora roku, której mega nie lubię, jeżeli chodzi o pogodę. Wręcz przeciwnie jest z makijażem - latem nikomu nie chce się bawić w mocne robienie oka czy idealną cerę, bo i tak wszystko spływa z twarzy. Jesień to taki czas, w którym moim zdaniem można eksperymentować z makeupe'm  i nawet makijaż w ciemnych barwach nie powinien nikomu przeszkadzać. Dzisiaj w roli głównej czarny, połyskujący cień. 


W makijażu tym chodzi o to, żeby zaaplikować cień tak, aby wyglądał na narysowaną kreskę - tak jak to robimy eyelinerem. Nie ma tutaj żadnego blendowania powyżej powieki.


Najpierw całą powiekę i pod łukiem brwiowym pokryłam beżowym, matowym cieniem. Następnie pokryłam ją w całości rozświetlaczem My Secret face illuminator powder. Na zewnętrzny kącik zaaplikowałam połyskujący, czarny cień Inglot 65. Rysowałam nim wyciągnięty kształt i rozcierałam ze sobą oba kolory - rozświetlacza i cienia tak, aby powstało niby ombre. Na dolną powiekę również nałożyłam do połowy czarny cień i rozświetlacz. Na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę. Rzęsy wytuszowałam. Jeżeli chcecie, możecie dokleić też sztuczne - wtedy będzie to już bardziej wieczorowy czy imprezowy makijaż. 


Do tego nałożyłam na usta Golden Rose Liquid Matte Lipstick w odcieniu 11.
Myślę, że jest to propozycja trochę dla odważnych osób, które lubią bawić się makijażem. Zawszę można ją wykorzystać właśnie na jakieś większe wyjście :) Pamiętajcie, że przy takich kolorach cienie pod oczami muszą być dokładnie zakryte korektorem. 

*****

Pamiętacie o targach Beauty Forum&Spa 24-25 września w Warszawie? Wybieracie się? 

35 komentarzy:

  1. pięknie ci to wyszlo kochana podziwiam :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/piekno-na-wyciagniecie-reki-przeglad.html?showComment=1474197145198#c7033697826331651354

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jkoś nie mam do tego talentu. Ograniczam się do malowania kreski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiona kreska też zawsze fajnie wygląda ;)

      Usuń
    2. Piekny makijaż :) masz dar w rękach :)

      Usuń
    3. Oj bez przesady, ale dziękuję :)

      Usuń
  3. Musiałabym zobaczyć ten makijaż na otwartym oku, bo tak naprawdę to na otwartym oku ma być efekt. Na zamkniętym średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie na otwartym ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie będę musiała spróbować coś takiego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Niby wykorzystałaś ciemne kolory, ale efekt wcale nie jest nazbyt przytłaczający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy makeup, lubię takie graficzne eksperymenty. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. W przeciwieństwie do cb uwielbiam jesień. Jest to moja ulubiona pora roku oprócz zimy oczywiście. Również od października będę studiować kosmetologię tylko w Krakowie. Oczywiście obserwuje:) Dobrze zrobiony i ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, powodzenia! Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  8. Piękne oczko! :))))
    Załuje ze targi akurat w takim terminie bo nie bedzie mnie w Warszawie :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście uwielbiam blendować ze sobą cienie dlatego też nie często wykonuję takie graficzne makijaże ale kto wie - może kiedyś mi się odwidzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja też nie za często takie wykonuję, ale czasem lubię się pobawić ;)

      Usuń
  10. Preferuję bardziej zblendowane kolory, ale jako makijaż graficzny fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powim szczerze, ze lubie ogladac makijaze u innych i te bardziej kolorowe i mniej. Milo zawiesic czasem oko! Ja od lat maluje sie jednak tak samo albo w tonacji lekko rozowej albo bezowo-brazowej.... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować czegoś nowego?:)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie, pasuje Ci i podkreśla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta propozycja, w sam raz na jakieś większe wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż . Często robię podobny tyle że zamiast czerni używam brązów muszę spróbować również takiego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger