×

KSIĘŻYCOWY MANICURE MONOFAZOWY


Ostatnio pisałam Wam o mojej kolekcji lakierów monofazowych, a dzisiaj pokażę Wam manicure wykonany jednym z nich. Dlaczego księżycowy? Bo jakoś tak te barwy mi się skojarzyły :) 


Manicure zaczęłam oczywiście od przygotowania płytki paznokci - tak jak to robimy przy hybrydach, czyli matujemy płytkę, polerujemy i odtłuszczamy. Następnie nałożyłam po 3 warstwy lakieru monofazowego ONE w kolorze 20. Każdą z nich utwardziłam w lampie LED po 45 sekund. 


Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście, do monofazowych lakierów nie używamy ani bazy ani topu. Jednak ja dla wzmocnienia trwałości nałożyłam jedną cienką warstwę Semilac Top i również utwardzałam 45 sekund. Następnie odtłuściłam paznokcie, oprócz tych, na które chciałam nałożyć pyłek. Dlaczego tak zrobiłam? Lakiery monofazowe po utwardzeniu nie mają lepkiej powłoczki i pyłek po prostu nie miał by się do czego przyczepić. 


W wybrane paznokcie wprasowałam pędzelkiem srebrny efekt holograficzny Indigo. Następnie jeszcze raz nałożyłam na nie top, utwardziłam i odtłuściłam. 


Na koniec posmarowałam skórki oliwką Golden Rose,


A tak prezentuje się efekt końcowy :)

33 komentarze:

  1. Uwielbiam efekt holo na paznokciach :) Z tym niebieskim fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyłek holo jest na mojej liście. Też mam jakieś lakiery one step, ale dopiero jak do mnie przyszły to zauważyłam. Bez choc odrobinki topu byłoby mi dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty holo też jest mega :) Te lakiery to duże uproszczenie, ja właśnie też wolę jednak nałoży top ;)

      Usuń
  3. Ślicznie :) Całość jest świetnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie to wygląda , aż sama bym takie coś chciała na moich paznokciach :(
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/kobiecosc-i-elegancja-w-jednym-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda wspaniale :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne mani, sam lakier kolor lakieru już jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nawet sam wygląda bardzo ładnie :)

      Usuń
  7. Piękne kolory ;) jak nie lubię niebieskiego, tak ten mnie zachwyca i taki kolor mogłabym nosić ciągle

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne holo, super efekt kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo mi się podoba , szczególnie ten niebieski lakier przypadł mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam bo pazurki wyglądają cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger