×

MANICURE DWOMA KOLORAMI


Dzisiaj luźniejszy post, czyli znowu o paznokciach, Chyba lubicie takie, a trochę inspiracji jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;) Nie będzie to nic specjalnego, bardziej chodzi oto, żeby pokazać, jak można łączyć ze sobą różne kolory. 


Manicure jaki wykonałam tym razem jest już w typowych, jesiennych barwach. Wykorzystałam do niego lakiery Semilac oraz Neonail.
Paznokcie tradycyjnie najpierw pomalowałam bazą i utwardziłam w lampie LED.  Następnie na przemiennie nakładałam po 2 warstwy lakierów:


Semilac w kolorze 016 Grunge. To jeden z moich pierwszych lakierów hybrydowych. Bardzo go lubię, wpada lekko w grafit.


Neonail w odcieniu Cyclamen. Mimo tego, że na razie mam tylko jeden lakier tej firmy, jakoś lepiej mi się nim maluje paznokcie niż Semilacami. Ma troszkę inną formułę, łatwiejszy w użyciu, a poza tym tak jak wspominałam u mnie lakiery Semilaca nie zawsze chcą się dobrze trzymać.

Potem standardowo nałożyłam top, utwardziłam i przemyłam cleanerem. Tym razem nie miałam ochoty na żadne ozdoby. Efekt prezentuje się tak:


Prosty, jednak wydaje mi się, że dwa kolory zawsze wyglądają bardziej efektywnie, niż jakby był jeden nudny. 

A może macie jakieś ulubione jesiennie kolory godne polecenia?

25 komentarzy:

  1. Widząc takie kolory na paznokciach czuję nadchodzącą jesień i zupełnie mi to nie przeszkadza :) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety to nie są moje ulubione kolory, ale jeśli Tobie odpowieadają to najważniejsze. Bardzo jesienne i wpasowuja się w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy ma inny gust ;)

      Usuń
    2. A u mnie jesień kojarzy się z brązami i beżami :) Te kolory zaprezentowane w mani, to dla mnie zima :)

      Usuń
    3. Tak też to można interpretować ;) Myślę, że te kolory są świetne zarówno na jesień jak i zimę. Poza tym, jeżeli ktoś ma ochotę to może je nosić i latem :D

      Usuń
  3. Ja to zawsze noszę wszystkie paznokcie jednakowe, ale coś mnie ostatnio bierze wreszcie na jakieś zmiany :) Takie mani z dwoma kolorami bardzo mi się podoba. Ciekawe połączenie kolorystyczne pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorów. Ten Cyclamen wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten fiolet lubię takie kolorki ale bardziej jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie! choć jasny fiolet prześwituje, przydała by się jeszcze jedna warstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko na zdjęciu tak wyszło, w rzeczywistości nie ma żadnych prześwitów :)

      Usuń
  7. Ciekawe połączenie kolorów :) Ja też czasem stosuję dwa różne kolory żeby nie było zbyt monotonnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne połączenie :) Ludzie często boją sie eksperymentować, a szkoda :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet jak najbardziej trafił w moje gusta! :D Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet zapowiadał się super ale chyba słabo z tym kryciem, bo na paznokciach nie jest już taki piękny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Grafitowy świetny, za fioletami nie przepadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów! :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger