×

MÓJ DUET IDEALNY DO BRWI


Chyba każda z nas wie, że ładnie podkreślone brwi potrafią całkowicie zmienić wyraz naszej twarzy. Aby dobrze to robić trzeba trochę wprawy i kosmetyków, które najbardziej nam do tego celu odpowiadają. Dziś pokażę Wam moich dwóch ulubieńców, bez których nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu.



INGLOT - Konturówka do brwi w żelu(numer 11)
Ostatnio bardzo popularne stały się wszelkiego rodzaju "pomady" w słoiczkach. Można nimi uzyskać bardzo precyzyjnie wyrysowane brwi. Wahałam się między produktem z MAC'a, ale ostatecznie szkoda było mi wydać tyle pieniędzy, tym bardziej, że nie było akurat idealnego dla mnie koloru, więc zdecydowałam się na tańszą alternatywę. Co nie oznacza, że gorszą!


Produkt ten ma chłodny odcień, można powiedzieć, że lekko mysi. Mimo tego, że jestem blondynką mam dosyć ciemne brwi i kolory typowe dla blondynek totalnie mi nie pasowały. Myślę, że ten kolor jest idealny- ani za jasny, ani za ciemny. Najlepiej poprosić o pomoc w dobrze. Konturówka jest bardzo wydajna - wystarczy dosłownie odrobina produktu, żeby ładnie wyrysować całą brew. Mam ten kosmetyk już od jakichś 3 miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. 


ZOEVA - Pędzel do brwi 322 Brow Line
Oczywistością jest, że do takiego typu produktu, który przedstawiłam wyżej musimy mieć odpowiedni, precyzyjny pędzel. Ja zdecydowałam się na 322 z Zoevy i to był strzał w dziesiątkę! 


Ma krótkie włoski, idealnie skośnie ścięte, które pozwalają na narysowanie pojedynczych włosków, ale także na domalowanie większej części brwi tam, gdzie tego potrzebujemy. Wykonany z włosia syntetycznego, bardzo wygodnie się z nim pracuje no i jest miły w dotyku. Czego chcieć więcej!

A jakie są Wasze ulubione produkty do brwi? Może coś polecicie? Chętnie przetestuję :)

25 komentarzy:

  1. Na codzień raczej nie podkreślam brwi, bo jestem małym leniuszkiem :)
    Ale gdy już mam potrzebę by je zagęścić, sięgam po prasowany duet cieni do brwi ABH i pomadę w kremie od Pupa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomady z Pupy nie znam, a ABH ciężko jest dostać:(

      Usuń
  2. Chętnie zobaczyła bym produkt na brwiach ;) Lubię takie podglądy ;) Ja muszę się za jakimś alternatywnym rozejrzeć bo jak mojej kredki zbraknie to nie wiem co pocznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić jakieś dobre zdjęcie ;)

      Usuń
  3. Dla mnie pomada Inglota to must have, natomiast ten pędzel Zoevy nr 322 jest dla mnie za mało precyzyjny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pędzel wiadomo, że nie każdemu musi pasować :D

      Usuń
  4. Musze sobie kupić tą pomadę , póki co używam kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Kobo ma pomady? Nie słyszałam o nich :)

      Usuń
  5. Jak zuzyje swój set to poszukam takiego żelu, a pędzelek napewno muszę zmienić na taki jak ty masz. Widać, że jest bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie sprawdza się kredka My Secret oraz zestaw E Style. O oby produktach pisałam na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja toleruję jedynie "żele- maskary" z innymi produktami niestety sobie nie radzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kredkę z Rimmel, ale poczytam jeszcze o tych Twoich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do brwi najbardziej lubię używać cienia, jeśli chcę je na szybko podkreślić, sprawdza się też kredka :) Ale ostatnio zakochałam się w pomadzie z Benefit, którą miałam okazję przetestować i intensywnie o niej myślę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie też muszę ją koniecznie sprawdzić :D

      Usuń
  10. szukam stacjonranie tego typu pędzla ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że znalazłaś coś co świetnie się u Ciebie sprawdza. :) Ja do brwi używam tylko żelu, który lekko je przyciemnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelek planuję kupić, ale pomadę do brwi z Inglota uwielbiam! Wcześniej miałam odcień nr 16, ale była zdecydowanie za ciepła i teraz mam 12-kę :) Obserwuję oczywiście dzięki naszej "elicie" facebookowej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 pewnie minimalnie ciemniejsza od mojej :)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa tego pędzelka od Zoeva. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko będę w Polsce to lecę po pomadę z Inglota, a tymczasem cały czas myślę czy kupić tą z ABH, chociaż trochę cena mnie odstrasza, a w dodatku boję się, że wybiorę zły kolor (wiadomo jak to ze światłem w sklepach) :)OHMELS - beauty blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ABH nie miałam do czynienia, ale myślę, że z Inglota będziesz zadowolona :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger