×

MOJE ZAKUPY Z TARGÓW BEAUTY FORUM&SPA 2016


W ostatnim poście zdałam Wam relację z targów Beauty Forum&Spa 2016, które odbyły się 24-25 września. Tak jak obiecałam, dzisiaj pokażę, co fajnego tam upolowałam :) Zapraszam do czytania!


Paese - Puder ryżowy
Kiedyś stale go używałam i jakoś poszedł w odstawkę. Dlatego znowu go sobie kupiłam, jest bardzo wydajny i kiedy go miałam wcześniej byłam zadowolona. 


Ibra - Pędzel numer 11
Kupiłam go na stoisku Karaja jako pędzel do pudru, ale myślę, że świetny będzie też do konturowania. Bardzo miękki i wygodny.


Stara Mydlarnia:
1. Glinka biała 100% naturalna
Maseczka polecana dla skóry wrażliwej, suchej, zaczerwienionej.
2. Krem do rąk z aloesem
Tego produktu kompeltnie nie znam.
3. Serum do twarzy z witaminą C
O tym słyszałam dużo dobrego, więc postanowiłam w końcu wypróbować.


1.Żelowe płatki pod oczy z wyciągem ze śluzu ślimaka
Nie mam pojęcia co to za firma, na opakowaniu nic nie było napisane.
2.Reipinol'a - Różana maseczka do twarzy
Ostatnio jestem maseczkową maniaczką :D Ta jest w płacie, do skóry wrażliwej.

Obra produkt kupiłam na takim stoisku właśnie z różnymi maskami, niestety wyleciało mi z głowy, jak ono się nazywało. Ale były tam kosmetyki różnych firm.


Kupiłam też najnowszy numer Beauty Forum na ich głównym stoisku :)

Ponadto dostałam takie rzeczy jak:


szmacianą torbę od Beauty Forum


smycz od Semilaca


próbkę od Pure



oraz mega słodką bransoletkę od Yasumi :)

A także milion ulotek!

Znacie któryś z tych produktów?

23 komentarze:

  1. Nic nie znam ale podoba mi się pędzel .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenię sobie te kosmetyki Starej Mydlarni Eco Receptura. Z tej serii z witaminą C szczególnie polecam mikrodermabrazję korundową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taki zabieg to nie dla mojej cery niestety :(

      Usuń
  3. Znam puder i sprawdzał się bardzo dobrze, gdy go używałam jeszcze w starej wersji opakowania :) Piękny kształt pędzelka - oby był dobrze wykonany!
    Miałam też serum do twarzy z witaminą C ze Starej Mydlarni i z tego co pamiętam to zawierał na początku parafinę, ale zauważyłam to po jakimś czasie i zużywałam je na ciało, bo skóra twarzy jej nie toleruje.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moje nie zawiera parafiny, musiałaś mieć może jakiś inny produkt albo skład się zmienił.

      Usuń
  4. Choroba mnie w domku zatrzymała, miałam chęć się wybrać eh

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder ryżowy z Paese używałam i bardzo go lubię. Bardzo fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o pudrze Paese. Pierwszy raz spotykam się z tą marką pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale duzo dobroci :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/przeglad-nowosci-w-mojej-pielegnacji-od.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem do rąk z aloesem brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej listy to znam tylko puder... Daj znać jak te perełki sprawdzą się u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jeżeli się sprawdzą, to na pewno pojawią się w ulubieńcach :)

      Usuń
  10. mam ten puder ryzowy, ale u mnie sie nie sprawdzil ;< strasznie zapycha i swiece sie po nim okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne rzeczy kupiłaś. Ja się wybieram na targi do Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, ale niestety nie dam rady :(

      Usuń
  12. Dla mnie wszystko jest nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger