×

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE - WRZESIEŃ 2016


Wrzesień to miesiąc, który w tym roku leci mi chyba najszybciej. Za chwilę trzeba wrócić na studia i do nauki, Ale zanim to nastąpi to przed nami jeszcze kilka postów i wyczekiwane przez mnie targi Beauty Forum, które rozpoczynają się dzisiaj i trwają do jutra. Ja dopiero dzisiaj wracam do Warszawy, dlatego też na to wydarzenie wybiorę się w niedziele. A teraz mam dla Was kilka produktów, które kupiłam w tym miesiącu. 


Bielenda - Krem kompres zmiękczający do szorstkiej skóry stóp
Potrzebowałam jakiegoś kremu, więc chwyciłam za ten. Nigdy o nim nie słyszałam, dlatego też nie wiem czego mogę się spodziewać. Użyłam go dopiero raz i mam mieszane uczucia. 


Physiogel - Żel pod prysznic do skóry suchej i wrażliwej
Ostatnio jakiś kosmetyk mocno mnie zapchał na dekolcie, podejrzewam, że była to wina albo balsamu albo właśnie żelu pod prysznic, dlatego zmieniłam oba produkty na totalnie hipoalergiczne i bezzapachowe. Ten ma trochę małą pojemność i pewnie nie wystarczy na długo, ale jak na razie jestem z niego zadowolona. 


Physiogel - Balsam do ciała do skóry suchej i wrażliwej.
A to właśnie balsam z tej samej serii. Ma pompkę, co bardzo lubię w tego typu produktach. Fajnie nawilża, szybko się wchłania. Szkoda tylko, że nie ma zapachu, ale jednak trochę się boję, żeby znowu mi coś nie powyskakiwało. 


Alterra - Szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się
Obecnie jeszcze używam tego dodającego objętości, z którego jestem mega zadowolona. Dlatego postanowiłam kupić inny szampon tej marki, zobaczymy jak się sprawdzi.


Tami - Bawełniane chusteczki kosmetyczne do pielęgnacji twarzy
Drugie moje opakowanie, jestem z nich meega zadowolona! Odkąd je mam ani razu nie użyłam wody do mycia mojej twarzy. Poza tym to bardzo higieniczny sposób na wycieranie buzi. 

Znacie któryś z tych produktów?

20 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z produktów, a sama za niedługo chcę przetestować szampon z Alterry :) Już nawet kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wreszcie przetestować chusteczki Tami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jest ten żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie krem kompres zmiękczający do szorstkiej skóry stóp od Bielendy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chusteczki Tami kocham i jestem im wierna już ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi, też już je pokochałam!

      Usuń
  6. Słyszałam, że kosmetyki pielęgnacyjne z Altery są bardzo dobre, choć jeszcze nie miałam okazji ich przetestować !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też olejek do twarzy i także byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Chusteczki mnie bardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony Alterry są dość zachwalane, ale żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z listy nie znam, ale z Physiogel chciałam kupić żel do mycia twarzy z tym, że po przeczytaniu recenzji chyba się wstrzymam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z tych 2 produktów jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. Alterra u mnie też się dobrze sprawdza ;) mam szampon dodający objętości i efekt jest zauważalny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te chusteczki z Tami są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger