×

ONE PROFESSIONAL MONOPHASE CZYLI HYBRYDA 3W1


Będąc na praktykach w lipcu dostałam do ćwiczenia zestaw kilku lakierów marki ONE. Są one monofazowe czyli utwardzane pod lampą UV, jednak nie potrzebujemy do nich ani bazy ani topu. Jaka jest moja opinia na ich temat? Czytajcie dalej!



W kolekcji posiadam obecnie 9 kolorów. Moim zdaniem jest to świetna alternatywa dla standardowej hybrydy, gdyż jest taki manicure wykonujemy dużo szybciej. Na moich paznokciach lakiery utrzymują się spokojnie półtorej tygodnia, czasem nawet do dwóch. To zależy od tego jakie czynności przeważnie wykonuję. Jedyny minus jaki zauważyłam, to blaknięcie kolorów - dlatego ja mimo tego, że nie jest to potrzebne nakładam także top. Zapobiega to właśnie zmianie koloru i dodatkowo przedłuża trwałość. Ponadto nie mam żadnych zarzutów. Zazwyczaj nakładam 3 cienkie warstwy i każdą utwardzam w lampie LED po 30 sekund. Potem nie trzeba ich nawet przecierać cleanerem. Oczywiście tylko wtedy, kiedy nie nakładamy na koniec topu.

A tak prezentują się poszczególne kolory:










Lakiery te możecie dostać w różnych sklepach internetowych. Wiem, że produkty tego typu ma w swojej ofercie także m.in. Neonail. 

Używaliście kiedyś lakierów monofazowych?

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takich :) a jak jest z płytką paznokcia, jeśli nie nakładasz bazy to nie odbarwia się ani nie niszczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie nic się nie odbarwia :) Jeżeli ściąga się lakier poprawnie to absolutnie płytka się nie niszczy.

      Usuń
  2. Nie słyszałam nic o tych lakierach :) Chyba trzeba nadrobić braki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba nie są jakieś popularne, ale warte uwagi :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz je widzę :) Większość kolorków z Twojej kolekcji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych lakierach. Podoba mi się numerek 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tych lakierów. Numer 13 spodobał mi się najbardziej - klasyczny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki ładniutkie, choć nie słyszałam o tej marce. A ja z kolei, ostatnio testuję lakiery hybrydowe marki Bling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 17 najbardziej wpadł mi w oko:) Jeśli chodzi o lakiery monofazowe to zamówiłam na jeden marki Starlack - mam kilka ich standardowych hybryd i byłam ciekawa serii mono więc czekam na kuriera:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger