×

PROJEKT DENKO SIERPIEŃ 2016


Nowy miesiąc to i wszyscy dodają ulubieńców oraz denka. U mnie nie może być inaczej :) W sierpniu zużyłam kilka produktów, jedne z nich podbiły moje serce, a inne totalnie się nie sprawdziły.



Pharmaceris N - Łagodny tonik wzmacniający naczynka
Mało wydajny, miałam go niecałe 2,5 miesiąca, chociaż u mnie toniki schodzą raczej szybko. Raczej nie zauważyłam żadnego wzmocnienia naczynek ani zminimalizowania zaczerwienień. Ot tak, zwykły tonik jak dla mnie. Podejrzewam, że więcej go nie kupię.


Lirene - Peeling enzymatyczny
Ten produkt ma chyba teraz inną szatę graficzną, ja swój kupiłam już gdzieś rok temu. Wystarczył mi na długo, bo w tym czasie używałam także innych peelingów, wiecie jakieś próbki czy w takich pojedynczych saszetkach. Generalnie bardzo go lubię - jest delikatny, nie podrażnia, skóra nie jest po nim mocno zaczerwieniona. Wiadomo, że nie jest to mega zdzierak, bo peelingi enzymatyczne mają to do siebie, że lekko złuszczają naskórek. Niestety do wrażliwej cery nic mocniejszego się nie nadaje. 


Nacomi - Krem do rąk naturalny intensywnie nawilżający
Oj nie zachwycił mnie. Intensywnie nawilżający to on na pewno nie jest. Niby jak pierwszy raz go użyłam to mi się podobał, jednak z każdym następnym razem moja opinia się zmieniała. Dla moich wiecznie suchych dłoni jest za słaby, poza tym strasznie długo się wchłania. Jedynym plusem jest skład - na bazie naturalnych olejów m.in. kokosowego czy avocado, Jak ktoś nie potrzebuje dużego nawilżenia to polecam! 


Carex - Antybakteryjne mydło do rąk Strawberry candy
Przyznam, że kupiłam go tylko dla zapachu, bo jest cuuuudowny! Jednak to mydło antybakteryjne, nie powinno się go używać cały czas, a ja tak robiłam i mam wrażenie, że wysuszyło mi ręce. Poza tym cena - ponad 6zł za 250ml, no nie. Więcej się nie dam skusić. 

BodyClub - Balsam do ust o zapachu banana
Całkiem dobrze nawilża, ale to zwykła wazelina o bananowym zapachu. Wygodna aplikacja, łatwo go znaleźć w torebce :D Przyjemny produkt, chociaż są lepsze.


Vichy Normaderm - Żel głęboko oczyszczający
Kupiłam go kiedy jeszcze myślałam, że moja skóra jest mieszana. Jednak z powodu mojej diety mam teraz cerę suchą no i ten produkt się dla niej nie nadaje. Mimo to jednak mnie nie przesuszył i całkiem przyjemnie mi się go używało. 

Maseczki do twarzy Ziaja Ulga i Tołpa - Regenerująca maska na naczynka
Uwielbiam wszystkie maseczki i Ziaji i Tołpy. Ta pierwsza bardzo dobrze koją wrażliwą skórę, nawilżają i odświeżają. 

L'oreal - Mascara False Lash Wings Sculpt
Świetny produkt. Pięknie wydłuża i rozdziela rzęsy. Nie osypuje się i nie rozmazuje. Dodatkowo ma bardzo precyzyjną szczoteczkę, daje wręcz efekt prawie sztucznych rzęs. Niestety muszę go wyrzucić, bo już wysechł i zaczął się kruszyć.


Sleek - Eyebrow Brow Perfector Żel do stylizacji brwi w kolorze Clear
No nie, dla mnie jest to bubel. W ogóle nie utrwala brwi, przynajmniej nie na tyle mocno jak ja bym tego chciała. Po użyciu tego produktu dziwnie się świeciły. Dodatkowo po jakimś czasie zaczął się tak dziwnie ciągnąć, jakby się zepsuł. Zdecydowanie nie polecam.

Tak prezentują się produkty, które zużyłam w poprzednim miesiącu. Znacie któryś z nich?

13 komentarzy:

  1. Carex świetnie się nadaje do mycia pędzli i wtedy się opłaca, bo starcza na bardzo długo :). Peeling enzymatyczny z Lirene u nie się nie sprawdził :(.
    Super denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kręci mnie zapach banana :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten peeling Lirene. Dużo dobrego o nim czytałam, a jeszcze nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, tym bardziej że nie jest drogi :)

      Usuń
  4. Miałam ten piling z lirene ale ogólnie wolę drobnoziarniste.Super denko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę, ale dla mojej wrażliwej cery są za mocne :(

      Usuń
  5. Nieźle. Znam ten peeling Lirene, jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze kupic ten tusz ;) i ciekawi mnie peeling z lirene ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten peeling enzymatyczny, wykończyłam już 2 albo 3 tubki. A po tusz muszę koniecznie sięgnąć, gdy nadarzy się jakaś okazja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam żadnego z Twoich produktów :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger