×

SKIN79 - 3 STEP SHOWER GLOW BRIGHTENING MASK


Ostatnio dostałam się do testowania nowego "zabiegu" od skin79. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam, gdyż uwielbiam produkty tej firmy. Chcecie wiedzieć, jakie są moje wrażenia po przetestowaniu 3 step shower glow brightening mask? W takim razie czytajcie dalej!


Zabieg składa się z trzech saszetek - pierwsza zawiera peeling w formie płatka nasączonego złuszczającym płynem. Druga maskę w płacie, natomiast trzecia krem do twarzy. 


PEELING 


Płatek zawiera ścierającą powierzchnię oraz otwór, który ułatwia nam trzymanie produktu. Jak wiecie mam cerę wrażliwą i zawsze używam tylko peelingów enzymatycznych. Ten taki nie jest, a jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem. Po pierwsze bardzo dobrze złuszcza naskórek, jednak nie w ostry, drażniący sposób, a delikatny. Moja skóra była po nim lekko zaczerwieniona, ale nie był to efekt taki, jaki mam po użyciu peelingów drobno- lub gruboziarnistych. Dlatego uważam, że jest odpowiedni nawet dla takich wrażliwców, jak ja. Po wykonaniu peelingu skóra była przyjemnie gładka i dobrze złuszczona. 


MASKA


Wykonana z mięciutkiej tkaniny, nasączona płynem o delikatnym, lecz przyjemnym zapachu. Na opakowaniu nie było informacji o czasie, jaki powinniśmy wykonywać maseczkę, jednak ja trzymałam ją na twarzy 15 minut. Maska ma idealnie dopasowany do mojej twarzy kształt czyli nic nie odstawało, a pokryła cały obszar, jaki potrzebowałam. Po upływanie wyznaczonego sobie przeze mnie czasu, twarz była jeszcze bardziej wygładzona i rozpromieniona. Zniwelowała także oznaki zmęczenia oraz zaczerwienienia. 


KREM


Ostatnim krokiem zabiegu było nałożenie dołączonego kremu - na twarz, szyję i dekolt. Na pierwszy rzut oka wydawał się ciężki, gdyż jest niesamowicie gęsty, jednak były to tylko pozory. Powiem szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam tak dobrego kremu! Skóra po nim stała się mega nawilżona i zmatowiona. Budząc się rano czułam, że twarz nie potrzebuje większego nawilżenia. Jednak nałożyłam go także na drugi dzień, gdyż wieczorem nie zużyłam go w całości. Szybko się wchłania, nie pozostawia żadnego nieprzyjemnego filmu. Dla mnie bomba! 

PODSUMOWANIE

Jestem bardzo zadowolona z zabiegu 3 step shower glow brightening mask od skin79. Każdy produkt oddzielnie jest fantastyczny, a wszystkie razem sprawiają, że nasza twarz czuje się jak po wyjściu z profesjonalnego salonu! Uważam, że ten produkt pokochają osoby szczególnie z cerą suchą i mieszaną, gdyż daje niesamowite nawilżenie. Podkreślę, że to, iż dostałam produkt do przetestowania za darmo nie wpływa na moją opinię, jest w 100% szczera. Jestem pewna, że sama zakupię ten produkt wiele razy. Koszt zabiegu to 30zł, jednak teraz na oficjalnej stronie sklepu skin79 dostaniecie go za 25zł. 
Bardzo dziękuję firmie skin79 za możliwość przetestowania produktu :)


9 komentarzy:

  1. Również lubię produkty ze Skin79 :) Po Twojej Kochana recenzji może i się skuszę na ten zabieg :) Troszkę się bałam go, bo mam wrażliwą cerę, ale jak napisałaś, że Ci nie szkodziła to może wypróbuję na sobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten produkt wydaje się bardzo ciekawy :) Jestem ciekawa efektów i chyba będę musiała się skusić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super, chociaż w moim przypadku skin79 robi więcej złego niż dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa taki zestawik.

      Usuń
    2. O, już myślałam, że to jakieś mega drogie będzie ale 25zl to super cena :)

      Usuń
    3. No właśnie można sobie czasem pozwolić :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa maseczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger