×

WYZWANIE:OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - PIELĘGNACJA STÓP I DŁONI


Dziś mam dla Was ostatni post z serii "Opróżniamy nasze kosmetyczki" czyli wyzwania wymyślonego przez Trustedcosmetics.pl. Te pięć tygodni zleciało bardzo szybko i muszę przyznać, że takie akcje to naprawdę świetna zabawa. Mam nadzieję, że w przyszłości organizowanych będzie więcej takich wydarzeń!


Lista moich kosmetyków do stóp i dłoni jest krótka. Zawiera zaledwie cztery produkty. Czasem używam też wszelkiego rodzaju masek czy soli, jednak akurat teraz nie mam ich w posiadaniu. Zastanawiałam się też nad tym, czy wliczyć w to różne lakiery i rzeczy do paznokci, ale nie należą one pielęgnacji, więc dałam sobie spokój.


Kruidvat - Foot spa peeling do stóp
Kiedyś przywiozła mi go mam z Holandii. Kruidvat to taki sklep typu naszego Rossmanna i posiadają też swoją gamę produktów. Ten akurat średnio przypadł mi do gustu - nie podoba mi się zapach, lekko orzechowy, gdyż peeling ma w składzie ekstrakt z orzecha włoskiego. Muszę jednak przyznać, że zdziera całkiem ok, może nie robi wielkiego szału, ale jest całkiem przyzwoity. Niestety chyba będę musiała go zdenkować, bo jest kończy się jego termin ważności, a ja z reguły nie lubię używać przeterminowanych kosmetyków, nawet jeżeli są jeszcze dobre.


Eveline - 8w1 specjalistyczny krem na pękające pięty
Dawno nie miałam tak dobrego produktu jak ten! Oczywiście używam go na całe stopy, nie tylko na pięty. Jest meeeeeeeega nawilżający, nawet budząc się rano czuję, że moje stopy są odżywione i gładkie. Zawiera m.in olejek kokosowy, arganowy i szałwiowy. Pachnie takim typowym kremem do stóp, ale bardzo przyjemnie. Mogę powiedzieć, że to chyba najlepszy produkt do stóp, jaki kiedykolwiek miałam.


Yves Rocher - Nawilżający krem do rąk
W pierwszym tygodniu wyzwania pokazywałam Wam krem z Nacomi, jednak jeżeli czytacie na bieżąco moje posty to wiecie, że mi się skończył. Dlatego teraz pokazuję w zastępstwie moją nową zdobycz. Krem ten zawiera wyciąg z arniki i ogólnie same roślinne składniki. Bardzo przyjemny, dobrze nawilża, szybko się wchłania. Używam go jeszcze za krótko, żeby coś więcej powiedzieć, ale generalnie jestem na tak!


Bath&Body Works - Żel antybakteryjny do rąk o zapachu Snow Kissed Berry
Wiem, że nie jest to produkt do pielęgnacji, jednak stwierdziłam, że też go tutaj umieszczę. Noszę go cały czas w torebce. Jest to bardzo dobra rzecz, kiedy jesteśmy gdzieś na mieście lub w podróży i nie jesteśmy w stanie umyć rąk. Akurat te z B&BW uwielbiam za cudowne zapachy, chociaż nie należą one do najtańszych. Ja kupiłam jeszcze w grudniu w promocji chyba 6 za 29 lub 39 zł już dokładnie nie pamiętam. To jest wersja zimowa, więc na pewno nie są dostępne teraz w sprzedaży. Polecam każdemu taki mini produkt, podobne ma też Carex czy inne firmy, które możecie dostać np, w Rossmannie.

I tak prezentują się moje kosmetyki do stóp i dłoni. Mało, ale naprawdę godne uwagi :) A Wy używacie coś fajnego? Może macie jakieś ulubione maski, które możecie mi polecić? Czasem fajnie sobie zrobić takie mini spa w domu :)

21 komentarzy:

  1. Ten krem z Eveline koniecznie muszę wypróbować :) to prawda, że te 5 tygodni szybko minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez krem od Eveline musze wyprobować :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, ze o stopach zwykle zapominam, choć wiem że to błąd :/ Ostatnio wręcz ich stan nie był najciekawszy, więc zabrałam się za nie porządnie i mam nadzieję, że na tyle wejdzie mi to w krem, że nawet gdy dojdą do siebie to ciągle będę sięgam po krem do nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób ma z tym problem, jednak to kwestia przyzwyczajenia ;)

      Usuń
  4. Żel całkiem słodko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tej chwili w "kolekcji" mam AŻ jeden krem. Fakt, staram się go zużywać, aczkolwiek idzie mi to jak krew z nosa - nie mam za grosz nawyku dbac o stopy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że kiedyś też miałam z tym nie mały problem. Jednak jakoś z czasem się zawzięłam i teraz nawet nie wiem kiedy zużywam te kremy :D

      Usuń
    2. Eveline krem do stóp rewelacja ;)

      Usuń
  6. mało miałam kremów z eveline. może się do zmieni i wyruszę wreszcie na łowy ich mazideł:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Arnikowy krem do rąk z YR miałam i bardzo fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo kolejna osoba która poleca:)

      Usuń
    2. Jest naprawdę spoko, jak na razie jestem zadowolona ;)

      Usuń
  8. O swoje stopy wcale nie dbam! :/ A do rąk używam mojego ulubionego kremu z Evree, ostatnio znowu nieregularnie i są tego efekty. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbanie o stopy jest chyba zmorą dużej liczby dziewczyn :D

      Usuń
  9. Fajne kosmetyki, jednak nie miałam bliższej styczności z nimi. Za to posiadam żel antybakteryjny lecz inny zakupiony w Rossmanie. Fajnie mieć w torebce taki mini produkt kiedy nie można wymyć rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście fajnie jest zrobić sobie takie domowe spa :) ciekawie wygląda krem z eveline :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkość zbiorku wydaje mi się całkowicie wystarczająca :D Polecam masło shea w pielęgnacji dłoni i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nic nie znam :) zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten krem YR niestety w czasie stosowania (w obrębie ważności produktu) rozwarstwił się i podczas aplikacji wylewała się woda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Kurczę, na razie super mi się go używa. Mam nadzieję, że u mnie się to nie stanie.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger