×

A NIGHT OUT CZYLI WIECZORNY WYPAD


Z racji, że zaczynam dzisiaj długi weekend przygotowałam dla Was luźny post na temat tego, co sądzę o wieczornych wypadach i jak to wszystko u mnie wygląda. Zaczynamy!
Jestem typem osoby, która lubi spędzać wolny czas w domu. Jednak kiedy jest okazja, żeby wyjść w większym gronie znajomych na jakąś imprezę, zawsze jestem chętna! Pokażę Wam kilka produktów, które u mnie świetnie sprawdzają się na takie okazje.
Po pierwsze, zawsze przed większym wyjściem wykonuję maseczkę, mam wrażenie, że mój makijaż trzyma się wtedy dłużej, a cera jest rozpromieniona i dobrze nawilżona.

Moim ulubionym produktem do twarzy jest pomarańczowy krem BB ze skin79

 Kryje lepiej, niż niejeden podkład, do tego świetnie się utrzymuje i daje efekt zdrowej, wypoczętej cery.

Nie mogłabym się obejść także bez różu i bronzera. Ten pierwszy to najlepszy MAC w odcieniu Desert rose, a drugi to kultowa Bahama mamma z The balm.



Jeśli chodzi o oczy - bardzo lubię paletkę Douglas basic. Niestety była to edycja limitowana, ale chciałam pokazać, że ta firma ma naprawdę dobre i nie drogie kosmetyki. 

Nie osypują się, są trwałe i mają przepiękne, satynowe kolory. 

Jak pewnie wiecie, lubię podkreślać brwi. Ale żeby do znudzenia nie był tylko Inglot, sięgam też po zestaw cieni z Nyxa.

No i moja ulubiona część - usta! Na imprezę często wybieram stonowane kolory, gdyż przeważnie podkreślam mocniej oczy. Ostatnio często używam MAC matte w kolorze Please me oraz Dr.Irena Eris z serii Provoke w odcieniu 606 - również matowa.



Oczywiście używam też sporo innych produktów - puder czy korektor, tusz do rzęs, rozświetlacz. Jednak te powyżej chciałam szczególnie polecić. 

A co z ubiorem? Zazwyczaj stawiam na sukienkę w zależności od miejsca, do którego się wybieram - zwiewną bądź elegancką. No i szpilki, obowiązkowo! 

Znacie strone http://www.rabble.pl/ ? Jeżeli nie, to możecie tam znaleźć super kody rabatowe do różnych sklepów. Wszystkie powyżej przedstawione przeze mnie firmy możecie znaleźć w Douglasie, dlatego też firma przygotowała dla Was kupony rabatowe do tego właśnie sklepu. Możecie je zobaczyć tutaj

A jak u Was jest z weekendowym wychodzeniem? Lubicie czy nie? Macie jakieś ulubione produkty na takie okazje?

Temat posta powstał przy współpracy z rabble.pl, jednak kosmetyki są moją własnością i nie zostały mi wysłane!

29 komentarzy:

  1. Nie mam jakiś specjalnych produktów na tę okazję, zwykle w makijażu dodaję tylko ciemniejszą pomadkę i bardziej podkreślam oko - to gra dużą rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za weekendowych wychodzeniem :) Wolę posiedzieć w domu z dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale czasem fajnie gdzieś wyjść ze znajomymi :)

      Usuń
  3. Ta paletka z Duglasa prezentuje się całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam azjatyckie kremy bb :) wlasnie jednego recenzja u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są najlepsze :) Chętnie przeczytam!

      Usuń
  5. Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na imprezie (pomijając wesela)!:)
    Dla mnie wieczorne wyjścia nie istniały bez czerwonej szminki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona szminka to klasyka, też czasem się na nią decyduję :)

      Usuń
  6. Szminki *_*
    Bardzo fajnee kolory

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię imprez, wolę spotkanie we dwoje czy jakąś domówkę :) Też zawsze stawiam na podkreślone oczy, a stonowane usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę domówkę niż np imprezę w klubie :)

      Usuń
  8. Tyle dobrego słyszałam o tym Bahama Mama że muszę sama przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na wieczorne wypady uwielbiam ciężki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne, był do nich jeszcze wosk, ale już mi się skończył :)

      Usuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale ja ostatnio robiłam przegląd kosmetyków przygotowując swój strój halloweenowy :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj z takimi kosmetykami i ja bym troszke poszlała :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/serum-wyszczuplajaco-modelujace-aqua.html?showComment=1477605371375#c5770214324084599347

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wolę posiedzieć w domu niż szaleć na mieście ;). Właśnie wykończyłam gold BB i się biorę za orange :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o makijaż na weekendowe wyjścia - stosuję takie same kosmetyki jak do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger