×

AKADEMIA SEMILACA - POKAZ WARSZAWA 22.10.16


W zeszłą sobotę uczestniczyłam w pokazie organizowanym przez firmę Semilac w warszawskim hotelu Sheraton. Zapraszam dzisiaj na relację z tego wspaniałego wydarzenia :) 



Pokaz rozpoczął się kilkanaście minut po 10. Była cała masa dziewczyn, które łączy wspólna pasja dotycząca paznokci. Cały event poprowadził ambasador marki Rafał Maślak. 


Przy wejściu dostawałyśmy plakietki podpisane przez samego prowadzącego oraz upominki, ale o tym na końcu ;)


Zaczęliśmy od zapoznania się z nowościami i trendami Semilaca na sezon jesień/zima 2016. Mowa była m.in. o nowej kolekcji "My story", która swoją drogą podoba mi się najbardziej ze wszystkich!
Jako pierwsza swoje umiejętności zdobnicze zaprezentowała Agnieszka Ściepura. Każda część trwała mniej więcej po ok. półtorej godziny. Podczas każdego pokazu były także konkursy, w których można było wygrać upominki od marki.


W przerwie kawowej można było zjeść coś dobrego, zrobić zakupy,  z bliska obejrzeć pracę Pani Agnieszki, a potem także innych prowadzących. 



oraz zrobić zdjęcie i wziąć autograf od Rafała Maślaka ;) 


Swoją drogą miałam okazję po raz drugi zrobić z nim zdjęcie :D 

Kolejnym pokazem było zdobnictwo Magdaleny Tym, która zaprezentowała równie fantastyczne wzorki! Z tego wszystkiego mam teraz ochotę zrobić wielkie zamówienie z kolorowymi żelami i pędzelkami do zdobień! 

Podczas trwania pokazów dziewczyny, które wykonały na swoich paznokciach jesienne stylizacje mogły zgłaszać się do konkursu na kopertówkę od Dawida Wolińskiego. 
Po kolejnej przerwie nagrodę wręczył sam projektant. 


Niestety siedziałam zbyt daleko, dlatego udało mi się uchwycić tylko takie zdjęcie z tego momentu. 

Następnie swoje umiejętności zaprezentował Paweł Rozwoda, bardzo sympatyczny facet z mnóstwem pomysłów i naprawdę robił piękne rzeczy na paznokciach :) 

Potem ogłoszono wyniki kolejnego konkursu - trzeba było opisać polską złotą jesień w kolorach Semilaca. Niestety nie udało mi się wygrać, a zwyciężczynie wygrały bony zakupowe na 300, 200 i 100 zł. 

Ostatnim pokazem były "Hybryda krok po kroku" ponownie w wykonaniu Magdaleny Tym. Mimo tego, że znam podstawy to dowiedziałam się naprawdę wielu pomocnych rzeczy. 

Wydarzenie skończyło się ok. godziny 17.

A teraz pokażę Wam kilka upominków, jakie dostałyśmy od firmy. 


Wszystko zapakowane było w uroczą, różową torebkę. 


Pierwszym, najfajniejszym upominkiem były oczywiście lakiery Semilike, które normalnie nie są do kupienia. 


Strasznie ubolewam, że muszę mieć teraz przerwę od hybryd, bo chętnie bym już ich użyła :(


Naklejki, które widnieją już na moim laptopie :) Ta pierwsza to cała prawda, kto też tak ma?! :D 


Plakat, oczywiście dedykację zdobyłam sama :) Mój chłopak się na mnie obraził, jak to zobaczył :D


Magazyn "Semilac World', bardzo ciekawe artykuły! 


Ulotki i wzorniki kolorów


Ołówek do szkicowania na paznokciach 


I certyfikat :)

Polecam każdemu, bo przeżycie niesamowite! Była kupa śmiechu, zabawy i nauki :)

27 komentarzy:

  1. Jejku ten paznokieć z dynią jest uroczy <3
    Cudeńko.

    I zdjęcie z Maślakiem- zaaazdro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pokaz :) Było co oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję być na jednym z ich pokazów, ogólnie słabo wszystko widać, i wszystko sprowadza się głownie do sprzedaży produktów, ale można podpatrzeć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobało, dużo nowych rzeczy się dowiedziałam. Z tego co słyszałam, w tamtym roku przynajmniej w Warszawie dziewczyny narzekały, za to wydaje mi się, że teraz było naprawdę wszystko dobrze dopracowane :)

      Usuń
  4. Super zazdroszczę tego eventu ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się na taki pokaz wybrała !! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wydarzenie i super paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć mega talent, żeby takie zrobić,ja chyba bym nie dała rady :D

      Usuń
  8. OJ zazdroszczę swietne miejsce ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nadaj-wosom-witalnosc-i-sie-jantar.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być super, ciekawa jestem tego ołówka do szkicowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być ciekawie, też by chciała taki certyfikat hah !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, sama chętnie bym wzięła udział w takim pokazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazy Semilac są genialne! :) Ja miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu, które odbyło się w Krakowie i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wydarzenie, z chęcią wzięła bym udział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój też obraził by się za coś takiego, ale dobrze zrobiłaś. Tak samo bym postąpiła :D
    Kolory semilaca śliczne, szkoda, że nie mogłam wtedy tam być ;))
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Diano, bardzo nas cieszy, że pokaz Ci się spodobał! Czekamy na Twoje stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę super wydarzenie :) Marzy mi się uczestnictwo w takim pokazie, może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger