×

BOURJOIS VOLUME REVEAL MASCARA

Jakiś czas temu dostałam od portalu ibeauty.pl do przetestowania nową mascarę Bourjois Volume Reveal. Dzisiaj troszkę Wam o niej opowiem. Czy jestem zadowolona? Sprawdźcie! 

Co mówi producent?
Pierwsza na rynku maskara z lusterkiem z 3-krotnym zoomem. Szczoteczka posiadająca dwa rzędy włosków, delikatna i elastyczna formuła, pokrywa nawet najcieńsze rzęsy.

Moja opinia:
Moim zdaniem tusz jest świetny! Po pierwsze bardzo ładnie wydłuża, nie rozmazuje się, nie odbija. Dobrze rozdziela rzęsy, chociaż trzeba się trochę z tym pobawić i ja nie zawsze mam rano na to czas. Szczoteczka jest mega wygodna i poręczna. Maskara wygląda świetnie już przy pierwszej warstwie. 


Co do lusterka, jest to dla mnie niesamowite ułatwienie w malowaniu rzęs! Wszystko dokładnie widzimy i możemy dokładniej je wytuszować. Ktoś wpadł na super pomysł, czegoś takiego właśnie mi brakowało w innych kosmetykach tego typu. 

Cena:
57,99 zł, więc trochę sporo. Warto polować na niego w czasie promocji lub w internecie. 

Podsumowanie:
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Fajnie mi się go używa i myślę, że zagości w mojej kosmetyczce na dłużej. 

Słyszałyście już o tym tuszu? A jeżeli macie, jesteście zadowolone? 

36 komentarzy:

  1. Słyszałam ale mam obecnie dwa tusze więc narazie stop z kupowanie tuszów

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego tuszu akurat nie miałam, ale lubię wszystkie od Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką cenę to efekt niestety słaby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, na tym zdjęciu po prostu nie wyglada jakoś super, chociaż racja, ze w tej cenie można kupić lepszy :)

      Usuń
  4. Też go mam, ale poczekam, może się rozkręci, bo na obecną chwilę, to u mnie wypada kiepsko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale lusterko świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś jest mistrzem, że to wymyślił :D

      Usuń
  6. kurcze fajnie wyglądają rzęsy ;P chyba go sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie nie planuję zakupu tuszu, ale może kiedyś się skuszę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze mówię, że nie planuję, a potem wychodzi inaczej :D

      Usuń
  8. Wczoraj o nim pisałam, u mnie się bardzo fajnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda nieźle! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zdjęcie dobrze nie odzwierciedla :)

      Usuń
  10. Jestem w nim zakochana a ty mnie jeszcze kusisz :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda na rzęskach;) Śliczne oczyska masz<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tusz:D
    Posiada fajną szczoteczkę :D

    Zapraszam :D
    Odwdzięczam się za każą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go spróbować, jakoś wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A warto, szczególnie przez to lusterko :D

      Usuń
  14. Intensywna czerń. Fajną ma szczoteczkę, takie lubię. ;-) Przy kolejnej promocji zdecyduję się na jakiś tusz z tej firmy, bo jeszcze żadnego nie mam. Teraz kończę to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tuszy do rzęs z Bourjois, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do zakupu tego produktu :) Cena może faktycznie do najniższych nie należy, ale od czego są promocje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z dnia na dzień co raz bardziej się podoba!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger