×

DELIKATNY MAKIJAŻ Z FIOLETEM W ROLI GŁÓWNEJ


Jeszcze dobrze nie zaczął się nowy rok akademicki, a przede mną już pierwsze kolokwium. Jednak w przerwie między nauką wrzucam Wam nowy wpis. Dzisiejszym bohaterem jest makijaż, myślę odpowiedni na każdą porę roku!


Nie jest to nic trudnego do wykonania. Zresztą za chwilę sami się przekonacie. 

Najpierw standardowo nakładam bazę pod cienie - w tym przypadku użyłam korektora Kobo. Następnie powiekę lekko przypudrowałam i na całą, a także pod łuk brwiowy nałożyłam beżowy cień. Na wewnętrzny kącik nałożyłam delikatny, połyskujący cień. Nie musi to być konkretna marka, ważne, aby rozświetlał powiekę. No i gwiazda makijażu - czyli Urban Decay Stardust w kolorze Retrograde. Rozblendowałam go delikatnie w zewnętrznym kąciku, aby efekt nie był też przerysowany. 

Zjechałam nim także na zewnętrzny kącik dolnej powieki - mniej więcej do połowy. Wewnątrz nałożyłam lekko zwilżony złoty cień. Natomiast w samych kącikach - rozświetlacz My Secret. Na linię wodną zaaplikowałam białą kredkę Avon Colortrend, aby nadać spojrzeniu wyrazistości i bardziej otworzyć oko. Na końcu wytuszowałam rzęsy. 


Lubicie takie lekkie, dzienne makijaże? 

P.S. Od poniedziałku ruszam z nową serią postów, myślę, że będzie Wam się podobać :)

17 komentarzy:

  1. Ja jakoś zawsze boję się fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy lubi takie kolory, ale czasem warto poeksperymentować :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny makijaż,delikatny,w sam raz dla mnie...No i fiolety mi również odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba, nie ma w nim przesady jednak wygląda świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny :) Ta kredka na linii wodnej wygląda fajnie, ma dobrą pigmentację, a jak z jej trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że będzie bardziej intensywny, ale wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, delikatny makijaż ;) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny! Szkoda, że moje obie ręce są lewe w kwestii makeupu...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, lekki makijaż na co dzień :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makijaże z fioletem w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger