×

LIP PRODUCT ADDICT TAG


Dzisiaj post dla szminkomaniaczek! Tag, który jest dosyć popularny na blogach. Postanowiłam zrobić go także u mnie. Lubię czytać takie wpisy u innych dziewczyn, bo można się dużo dowiedzieć o ich upodobaniach :) Pytań jest 8, więc zaczynamy!
1. Ulubiony balsam/pomadka ochronna do ust.
Na chwilę obecną jest to malinowe masełko Nivea. Bardzo dobrze nawilża, przyjemne w użyciu no i ten zapach! Trochę ubolewam nad tym mało higienicznym opakowaniem, ale samo działanie produktu bardzo mi odpowiada. 

2. Najbardziej przykuwająca uwagę czerwień?
Piszę o produktach z moje kolekcji. Więc jeżeli mam wybrać taką pomadkę - z moich zbiorów jest to Rimmel z serii Kate o numerku 22. Ma wykończenie kremowe, używam jej raczej tylko na specjalne okazje, nie czuję się w niej komfortowo na co dzień. Jest to piękna lecz delikatna czerwień. 

3. Najlepszy luksusowy i drogeryjny produkt do ust?


źródło: www.ebay.com 

Jeżeli chodzi o marki luksusowe, miałam z nimi niewiele styczności, Jednak jeśli miałabym wybrać jedną, którą chciałabym w tym momencie przetestować byłaby to matowa szminka Chanel Rouge Allure Velvet, natomiast obecnie moimi ulubionymi drogeryjnymi są pomadki w płynie Golden Rose Liquid Matte Lipstick.

4. Najlepsza pomadka z MAC?
Może zacznę od tego, że nie rozumiem całego fenomenu szminek tej firmy, dziwi mnie też to dlaczego akurat o tą markę pada pytanie. Moim zdaniem nie ma w nich nic nadzwyczajnego, podobne można kupić w dużo niższych cenach. Aczkolwiek z czystej ciekawości kupiłam jedną i jest to matowa Please Me. Rzeczywiście jeśli chodzi o wykończenie, jak na szminkę matową jest ona bardzo komfortowa i nie wysuszająca. Jeżeli miałabym jeszcze kiedykolwiek kupić jakąś pomadkę tej firmy byłaby ona na pewno matowa - właśnie przez ten komfort noszenia. Co do koloru - jest naprawdę ładny, delikatny, pasujący do każdego typu makijażu.

5. Najbardziej rozczarowująca pomadka?
Z tych, które posiadam jest to Avon Luxe w kolorze high style coral. To najdroższa seria tej firmy, dlatego też spodziewałam się po niej czegoś lepszego. Kolor na zdjęciu w ogóle nie odzwierciedla tego, jak wygląda w rzeczywistości. Naprawdę jest lekko błyszcząca, kremowa-wręcz błyszczykowa moim zdaniem i bardzo słabo kryje. Barwa totalnie mi się nie podoba. Dobrze, że dostałam ją za darmo będąc jeszcze konsultantką, to przynajmniej nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto. 

6. Konturówka - tak czy nie? 
Zdecydowanie tak! Uwielbiam konturówki, mam kilka swoich ulubionych. Lubię też nakładać je na całe usta, bez szminki. 

7. Ulubiony błyszczyk?
Nie przepadam za błyszczykami, ale jedyny jaki mam i naprawdę lubię to Estee Lauder Pure color high intensity lip lacquer w kolorze Amber halo. Ma bardzo ładny, dość dobrze kryjący kolor. Utrzymuje się spokojnie kilka godzin, nie ma drobinek. Dodatkowo pięknie pachnie wanilią. Dla mnie super! 

8. Coś ekstra?
Nie wiedziałam o czym tutaj powiedzieć, więc po prostu dla mnie coś ekstra to peeling do ust z Sylveco. Używam go 2-3 razy w tygodniu. Moje usta są po nim mięciutkie i wygładzone. Bardzo go lubię. 

Zachęcam wszystkie dziewczyny do zrobienia tego tagu :) 

38 komentarzy:

  1. Dopiero uczę się używać konturówki :) ciężka praca :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia, to nie jest takie trudne, jak się wydaje :D

      Usuń
  2. Peeling sylveco, czy masełko znam, choć wolę EOSa :). Pomadka MACa ze względu na swój kolor podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie miałam EOSa, muszę w końcu wypróbować :D

      Usuń
  3. Ja również uwielbiam konturówki, szczególnie nakładać na całe usta - polecam te z Lovely, mają idealną twardość i ta cenaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo nie lubię szminek z Avonu, większość baardzo wysusza usta, kolor zaraz schodzi i niestety brzydko wygląda na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię masełko do ust od Nivea. Jak tylko skończy mi się borówkowe to chyba wezmę malinowe :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag. Bardzo zainteresował mnie ten peeling do ust!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor pomadki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 8 pytanie odpowiedziałabym identycznie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, sporo osób chyba lubi ten peeling :D

      Usuń
  9. Bardzo fajny tag masz fajną kolekcję produktów do ust.

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mówiąc nie miałam żadnej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię pomadki Golden Rose :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tag, może uda mi się dołączyć w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk ma przepiękny odcień dodatkowo kusi ten aromat wanilii ;p pomadkę sylveco z peelingiem uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag, GR dużo osób ceni, a na mac - chyba każdy poluje, aby chociaż jedną wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla prawdziwej szminko maniaczki MAC to konieczność :)

      Usuń
  15. Ja również lubię nakładać konturówkę na całe usta ostatnio oczarowałp mnie mazidelko z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wibo nie miałam żadnej konturówki :)

      Usuń
  16. Uwielbiam to malinowe masełko Nivea i używam już bardzo długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi akurat pomadka Avon Luxe się sprawdziła, ale jestem jeszcze nie do końca zorientowana w tym temacie, bo nie testowałam wielu firm, choćby Maca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój kolor jest strasznie brzydki i słabo się utrzymuje :/

      Usuń
  18. Podoba mi się pomadka z MAC, z AVON bardzo lubię pomadki, ale matowe, mają przepiękną kolorystykę, świetne krycie i są bardzo trwałe. Ta pomadka z Sylveco jest rewelacyjna.

    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam właśnie tych matowych :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger