×

ROSSMANN -49% MOJE ZAKUPY


Promocja w Rossmannie prawie za nami. W poprzednich edycjach praktycznie nic nie kupowałam, za to tym razem skusiłam się na kilka rzeczy. 

Tydzień pierwszy: usta i paznokcie

Dr.Irena Eris - Pomadka Provoke w kolorze 606


Piękny, naturalny mat. Normalnie szminka ta kosztuje ok.60zł, dlatego w tej promocji bardzo opłacało się ją kupić na przetestowanie .

Sally Hansen - Preparat do usuwania skórek

Z tego produktu jestem bardzo zadowolona! 

Tydzień drugi: Produkty do oczu

Manhattan - Khol Kajal Eyeliner 


Lovely - Curling Pump Up Mascara 


Tydzień trzeci: Produkty do twarzy

Rimmel - Podkład Lasting Finish Nude 25h w kolorze Ivory

Bielenda - Baza pod makijaż Lumiere Base
Już wiem, że będzie moim hitem!

Astor - Korektor Perfect Stay 

Kupiłam też dwa produkty dla mamy :)

Bourjois - czekoladowy bronzer w kolorze 52

Bourjois - Róż w kolorze 42

Żadnego z produktów wcześniej nie miałam, więc wszystko jest dla mnie nowością. Jednak każdego produktu używałam już co najmniej raz i jestem zadowolona!  A jak u Was? Kupiłyście coś ciekawego? Znacie te produkty?

28 komentarzy:

  1. Cześć! :) Jestem ciekawa tej bazy pod makijaż z Bielendy. Jeżeli stanie się hitem to być może się na nią skuszę. Ogólnie rzecz biorąc wiele produktów znam. Nie jestem zadowolona z 'czekoladki' Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dopiero dwa razy a już jestem zachwycona!

      Usuń
  2. Ja maniaczka natury skusiłam się na bielednę. Pominęłam skład bo wygląda tak cudownie i podobno jest bardzo podobna to tych z Guerlaina które miałam przyjemność testować. Jutro ją odbiorę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
    2. Oby, patrzę, oglądam po tych blogach te kulki i nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. ja tylko kupiłam dwie rzeczy na tej promocji, ogólnie mam ten korektor z Astor i uważam że jest bardzo fajny, kiedyś sobie go kupię jeszcze ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zaopatrzyłam się preparat do usuwania skórek do Sally Hansen. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz Lovely (słynny kanarek) jest mi znany i uwielbiany od dawna. Tym razem jednak nie skusiłam się na żadne zakupy w Ross.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jedną z niewielu którą ten tusz potwornie uczulił.. Tym razem się oparłam i nic nie kupiłam (dla pewności nawet nie wchodziłam do R)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę to niefajnie :/ ja go użyłam już kilka razy i na szczęście jest wszystko dobrze :)

      Usuń
  7. Właśnie ciekawa byłam co kupiłaś . Jak Ci się sprawdza ten podkład bo ja jeden kupiłam i totalny niewypał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem zadowolona :) kupiłam jednak minimalnie za ciemny, ale mam rozjaśniacz do podkładów więc sobie radzę :D

      Usuń
  8. Baza fajnie się prezentuje, ale ja z reguły unikam ich by nie zapychać cery. Tusz dobrze znany i ;lubiany, podkład również posiadam i jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta nie będzie zapychać :)

      Usuń
  9. Czekladkę tez miałam zamiar kupic :) I ja swoje łupy tez pewnie wstawię :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/makijaz-naturalny-roz-do-policzkow-duo.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowała mnie baza pod makijaż z Bielendy. Pięknie wygląda w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nabyłam tę bazę Bielendy :) zobaczymy jak się sprawdzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre produkty znam, miałam tę maskarę, wiele osób ją chwali ale u mnie się kompletnie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również skusiłam się na preparat do skórek Sally Hansen i tusz do rzęs z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie te bazy z bielendy są wykupione :( może jeszcze dzisiaj mi się uda dorwać jakąś jedną sztukę :P Na promocjach kupiłam tylko podkład provoke ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Baza z Bielendy wygląda przepięknie :)
    A z tych produktów co kupiłaś miałam słynną maskarę i jest nawet nie zła jak za taką cenę oraz kredkę Manhattanu- uwielbiam ją i świetnie się sprawdza na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kupiłam puder z Rimmel, ale w wersji matującej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty :) Szkoda, że w UK nie mam Rossmanka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to w UK jest milion produktów, których nie ma w Polsce :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger