×

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA 2016


Kolejny miesiąc już prawie za nami, nie mogę uwierzyć, że już miesiąc uczelni i tyle nauki za mną. Jesień zawitała do nas pełną parą. Dziś pokażę Wam ulubieńców października, będą to nie tylko kosmetyki, ale także jeden zapach oraz strona internetowa:)

Puder ryżowy Paese oraz pędzel Ibra nr.11

O pudrze pisałam w "etykietach pod lupą". Uwielbiam go, utrzymuje się cały dzień, świetnie matuje i nawet przy mojej suchej cerze sprawdza się znakomicie. 


Co do pędzla - jestem nim zachwycona! Sprawdza się nie tylko do pudru, ale także super aplikuje się nim bronzer. Bardzo miękki, polecam! 

Stara mydlarnia - serum z witaminą C

Używam go od miesiąca i stan mojej cery znacznie się poprawił! Zrobię o nim oddzielną recenzję, dlatego na razie nie będę się rozpisywać. 

Golden Rose - Beauty oil nail&cuticle

Moja ulubiona oliwka do skórek. W tym miesiącu stosowałam ją codziennie wieczorem, bo moje skórki z natury są bardzo suche i brzydko wyglądają. Ten preparat stosowany regularnie sprawia, że wyglądają dużo lepiej. Do tego jest mega wydajny! 

Inveo - Serum do rzęs 

Dostałam go w ramach testów i dziś zaczynam szósty tydzień, odkąd go używam. Zauważyłam znaczny wzrost rzęs, ale recenzja pojawi się dopiero po zakończeniu kuracji. 

Aroma house - Wosk o zapachu deszczowy dzień

W tym miesiącu szczególnie przyjemnie używało mi się tego zapachu. Jest intensywny, ale nie nachalny. Rzeczywiście przypomina zapach deszczu i pali się ok. 10 godzin. 

Ostatnim ulubieńcem jest portal, który poznałam w tym miesiącu - Kobieceporady.pl 
Znajdziecie tu mnóstwo artykułów urodowych, modowych, ale także kulinarnych czy nawet fitness. Każdy znajdzie coś dla siebie. Widziałam także świetne konkursy, więc zachęcam do zajrzenia w wolnej chwili :)

I to już wszyscy moi ulubieńcy tego miesiąca. Znacie któryś z produktów? Jacy są Wasi ulubieńcy? 

33 komentarze:

  1. Oglądałam ostatnio tę oliwkę GR, ale nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odzywka I serum wygladaja swietnie. Super ulubiency

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych nowości. Ale super, że jesteś z nich zadowolona. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwka do skórek z GR mnie interesuje :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Twoich nowości, ale puder i serum z witaminą mnie najbardziej zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam zagłosować, znalazłam zdjęcie i nie mogę znaleźć "głosuj" ;/ Jestem ślepa albo głupia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam trzeba poszperać chyba w ustawieniach, bo blokuje stronę. Ale to nic, raczej małe szanse na to, żebym wygrała :D Dzięki za chęci :)

      Usuń
  7. nie znam tych produktów ale fajnie się prezentują ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To serum inveo jest fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis i piękne zdjęcia zrobiłaś !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis Kochana, jeżeli lubisz firmę PAESE to zapoznaj się z ich BOXem na stronie (za 49.99 zamówisz zestaw kosmetyków o wartości 150złotych)

    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis i zachęcam do wzajemniej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojego zestawiania znam puder ryżowy i oliwkę do paznokci :) Oba produkty lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta oliwka to chyba nigdy się nie skończy :D

      Usuń
  12. Nie znam tych wszystkich produktów. Ciekawe propozycje. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem deszczu i tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach wydaje się być ciekawy, aż chciałabym go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie zaciekawił mnie wosk zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kupiłam słodki groszek, jeszcze lepszy!

      Usuń
  15. Produkty były mi wcześniej nie znane. :) Zainteresował mnie ten ryżowy puder od Paese.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym pudrze już pisałam :)

      Usuń
    2. To musiałam wcześniej o nim czytać, bo widziałam kilka recenzji o nim. :) Ale przy następnych zakupach się skuszę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger