×

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA 2016


Wrzesień za nami. Jutro już zaczynam zajęcia na uczelni i znowu wszystkie dni będą wyglądały tak samo. Postaram się dalej regularnie dodawać posty, jednak wiecie, że czasem może być różnie, kiedy ma się na wszystko mniej czasu. Ale nie o tym, dzisiaj pokażę Wam, jakich produktów używało mi się szczególnie przyjemnie w poprzednim miesiącu. 

Pędzel Hakuro H85
Jakiś czas temu w poście o moich idealnych produktach do brwi pisałam o pędzelku Zoevy. We wrześniu troszkę zmieniłam zwyczaje i upodobałam sobie Hakuro. Muszę stwierdzić, że jednak jest bardziej precyzyjny, nie wiem dlaczego wcześniej nie używałam go do tego celu.

Hipp Oliwka pielęgnacyjna
Dawno nie miałam tak dobrze nawilżającego produktu. Jest to w tej chwili mój must have, jeżeli chodzi o pielęgnację ciała! Smaruję się nią jeszcze pod prysznicem i potem normalnie wycieram ręcznikiem - po takiej kąpieli nie potrzebujecie już nawet balsamu. Ja jednak lubię sobie dodać dodatkowego nawilżenia, bo mam mega suchą skórę. 

Gosh Podkład x-ceptional wear w kolorze 12 natural
Mój ulubiony podkład od bardzo długiego czasu. W lecie używałam lżejszych produktów, bądź kremów bb, dlatego teraz do niego wróciłam. Świetnie kryje, ale jednocześnie nawilża, więc sprawdza się do takiej cery jak moja, czyli suchej. Utrzymuje się cały dzień, nie sprawia wrażenia ciężkiego. Ponadto jest to jeden z niewielu podkładów, z których gamy odcieni mogę wybrać kolor idealny dla siebie. W zimie używam numerku 11.

Tołpa maseczki
We wrześniu stałam się maseczkową maniaczką. Ostatnio kupuję je jak szalona i mam już całkiem niezły zapas na jakiś czas. Szczególnie miło zaskoczyły mnie te z Tołpy, nie chodzi o konkretną, ale wszystkie, Praktycznie każda przeznaczona jest do skóry wrażliwej czy zaczerwienionej. Niektóre, jak tak ta powyżej są z peelingiem enzymatycznym, więc dodatkowy plus. Świetnie nawilżają i niwelują zaczerwienienia. Polecam, jeżeli jeszcze nie próbowałyście!
Na stronie https://tolpa.pl/probki zakładając konto, możecie zamówić 5 próbek za 1 grosz i płacicie tylko za przesyłkę - 5 zł czyli razem 5.05zł. W taki sposób za taką cenę dostaniecie np. 5 maseczek, oczywiście nie w pełnowymiarowej pojemności, ale warto, jeżeli ktoś chce przetestować, bo maski Tołpy nie należą do najtańszych. 

Tami Bawełniane chusteczki kosmetyczne do pielęgnacji twarzy
Odkrycie miesiąca! Używam ich do wycierania twarzy zamiast zwykłego ręcznika, co jest bardziej higieniczne. Świetnie sprawdzają się też do zmywania maseczek. W opakowaniu jest 30 sztuk.

A Wam jakie produkty w ubiegłym miesiącu najbardziej przypadły do gustu?

18 komentarzy:

  1. Powiem szczerze że z Twoich nowości znam tylko podkład, którego używałam powiem szczerze wieki temu, i bardzo go lubiłam ;) Aż teraz zastanowilam się czy przpadkiem nie wrócić do niego ;) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dla mnie jest to najlepszy podkład, jakiego używałam :)

      Usuń
  2. Słyszałam co nieco o tych chusteczkach i z wielką chęcią je kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś oliwki do olejowania włosów? Bo się ostatnio zastanawiam, czy kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie próbowałam, ale może to być dobry pomysł :D

      Usuń
  4. Poza pędzlem nie znam osobiście Twoich ulubieńców. Pędzelek mam i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham pędzle Hakuro :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dawka-regeneracji-dla-twoich-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do wycierania twarzy już od dawna używam po prostu papierowego ręcznika. Ręcznik to mało higieniczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię maseczki Tołpy, świetnie mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie te chusteczki Tami dostanę, chyba ich jeszcze nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w rossmannie, ale są też w hebe :)

      Usuń
  10. Uwielbiam pędzle Hakuro są dobre i tanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger