×

BOX ONLY YOU - DOOKOŁA WŁOSÓW PIERWSZE WRAŻENIE

W zeszłym miesiącu dostałam wiadomość o dołączeniu do gronka szczęśliwych testerek pudełka z kosmetykami Box Only You - dookoła włosów na portalu ONLY YOU. Jesteście ciekawe co takiego fajnego tam znalazłam? W takim razie zapraszam na dzisiejszy post!

Przesyłka przyszła do mnie już w poniedziałek, jednak nie było mnie akurat w Warszawie, więc z jej odebraniem musiałam czekać do wczoraj. Jak sama nazwa wskazuje, kosmetyki, które znajdziemy w boxie przeznaczone są do włosów. 
Produkty przyszły zapakowane w piękne, kolorowe pudło obwiązane granatową wstążką. Czyż nie wygląda uroczo?:) W środku był też skierowany do testerek list.
A oprócz listu oczywiście kosmetyki i to aż 6! 

1. L'biotica Professional Therapy, Suchy szampon
Z tego produktu jestem bardzo zadowolona, bo akurat miałam kupić sobie jakiś suchy szampon. Akurat z tej firmy nigdy nie miałam, więc chętnie będę po niego sięgać! No i podobno ma zapach tropikalnych owoców :)

2. Marion, olejek w kremie do włosów 7 efektów 
Pierwszy raz widzę olejek w kremie, może być ciekawie. Zawiera olejki arganowy, kokosowy, monoi, które m.in chronią przed promieniowaniem UV. Włosy mają być po nim wygładzone, odżywione i nawilżone, a także ma ułatwiać rozczesywanie. 

3.Cece of Sweden, odżywka Hello Nature, olejek kokosowy
Nigdy nie słyszałam o tej marce. Raczej staram się nie używać odżywek to spłukiwania, ale tą oczywiście przetestuję, mam nadzieję, że nie obciąży mi włosów :) Zawiera 93% składników naturalnego pochodzenia, więc super! 

4. Floslek, ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów
Ma regenerować, chronić przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami, ciepłem urządzeń do stylizacji oraz przedłużać trwałość koloru. 

6. Ziaja, Kuracja olejkami arganowymi i tsubaki, szampon i maska
Z szamponu jestem średnio zadowolona, bo unikam SLSów, ale może akurat po tak długim używaniu produktów naturalnych nie zrobi mi krzywdy. Ma zwiększać objętość więc zobaczymy. 
Natomiast maska - zawsze się przyda, lubię czasem sobie użyć tego typu produktu. Ma intensywnie regenerować, nadawać włosom gładkość. 

Podsumowując, zawartość pudełka bardzo mi się podoba(oprócz szamponu, ale zobaczymy!). Za chwilę lecę testować :D A pod koniec listopada pojawi się recenzja zbiorcza tych wszystkich produktów. 

Bardzo dziękuję portalowi ONLY YOU za możliwość testowania :)

50 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje zbiorczą kochana! Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że będzie mega pozytywna!

      Usuń
  2. Ciekawi mnie odżywka z kokosem:) daj znać jak się sprawuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego używania :) Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko bardzo ładne i estetyczne, zawartość zapowiada się świetnie. Nawet bym je kupiła jeżeli będzie lub jest w sprzedaży, ale nie jestem włosomaniaczką i w pielęgnacji włosów stosuję minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze stosuję mało produktów, bo boje się obciążenia :D Ale dzisiaj użyłam wszystkiego pierwszy raz i jestem miło zaskoczona!

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi właśnie szampon podoba się ;) moje włosy są inne ;)
    Również mam to pudełko, jest bogate i pełne perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dzisiaj pierwszy raz i na razie jest okej, więc może zmienię zdanie co do takich szamponów :D

      Usuń
  7. Zazdroszczę mi nie udało się dostać ;( świetne pudełko najbardziej ciekawi mnie produkt mari Cece i czekam na opinie ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno się uda :)

      Usuń
  8. Mi najbardziej w oko wpadła odżywka cece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To będą przyjemne testy ;) Również i do mnie trafił ten uroczy BOX ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie również dzisiaj trafiło to urocze pudełeczko, miłego testowania zatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten olejek w kremie do włosów od Marion. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec miesiąca dam znać jak się sprawdza :)

      Usuń
  12. Ależ zazdroszczę możliwości testowania - same perełki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak i pisałam , tak i jestem ;)
    W sumie sporo ciekawych produktów do testowania ;) Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :) Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na tą recenzję i Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie najbardziej ciekawi ...wszystko ! :D Bo w sumie to nie znam osobiście niczego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie produkty zdają test pozytywnie :D

      Usuń
  17. Mi się Ziaja nie podoba :P Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam pierwszy raz i na razie mi się podoba :)

      Usuń
  18. Olejek kokosowy najbardziej mi się podoba :D

    http://sarowly.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawartość całkiem niezła :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa zawartość i pięknie zapakowana. Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon z ziaji bardzo lubię, ale przy częstym stosowaniu trochę puszył włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to może nawet na dobre by wyszło, bo mam z natury przyklapnięte :D

      Usuń
  22. Do mnie również dotarło pudełko. Obyśmy były zadowolone z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia w testowaniu ;)

      Usuń
  23. Widziałam już u kogoś to pudełko. Niech Ci dobrze służy to wszystko!
    Sama też raczej unikam SLSów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie służy bardzo dobrze :D I nawet SLSy mi tak nie przeszkadzają :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger