×

BOX ONLY YOU DOOKOŁA WŁOSÓW - RECENZJA ZBIORCZA KOSMETYKÓW


Pamiętacie, jak na początku miesiąca przedstawiałam Wam pudełko kosmetyków, które otrzymałam w ramach testów od portalu ONLY YOU? Dzisiaj mam dla Was zbiorczą recenzję wszystkich produktów. Będzie to zaledwie kilka zdań do każdego produktu, gdyż cały czas jeszcze jestem w trakcie ich testowania i o niektórych sama nie wiem do końca do myśleć.

FLOSLEK - Serum multifunkcyjne do włosów

Produkt ma za zadanie wygładzać suche i zniszczone włosy. Czy faktycznie to robi? Muszę przyznać, że jestem z niego naprawdę zadowolona. Używam go na wilgotne włosy i zauważyłam, że końce są mniej suche i dużo lepiej się układają. Nie wiem jak jest z ochroną przed wysoką temperaturą, bo praktycznie wcale nie używam sprzętów do stylizacji czy suszarki. W każdym bądź razie jestem na tak!

ZIAJA - SZAMPON I MASKA KURACJA OLEJKAMI ARGANOWYM I TSUBAKI.

Mają za zadanie regenerować i ochraniać włosy przed wysoka temperaturą urządzeń. Bardzo obawiałam się szamponu, bo od jakiegoś czasu używam tylko tych bez SLSów. Ten nie robi mi krzywdy, jest sobie takim zwykłym kosmetykiem nie obciążającym włosów, jednak zostanę wierna naturalnym produktom. Natomiast z maski jestem bardzo zadowolona. Używam jej raz w tygodniu. Włosy po jej użyciu są miękkie, lśniące i sypkie. Bardzo ładnie się układają i przepięknie pachną! 

HELLO NATURE - ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJ KOKOSOWY

Jak ten produkt pachnie! Prawdziwym kokosem, nie takim sztucznym, jak to czasami bywa w kosmetykach, Tutaj były podobne obawy jak przy szamponie, bo raczej nie używam odżywek do spłukiwania. Jednak moje obawy okazały się niepotrzebne, kosmetyk jest naprawdę lekki i nic złego moim włosom nie robi. Czuję, że są po jej użyciu nawilżone, gładkie i pachnące moim ulubionym zapachem kokosa. Czego chcieć więcej? 

L'BIOTICA - SUCHY SZAMPON

Ten kosmetyk nie przypadł mi do gustu. Nie dlatego, że jest zły, ale mam wrażenie, że na moje przetłuszczające się, cienkie włosy nie działa żaden taki specyfik. Owszem, po użyciu włosy są uniesione, puszyste i wyglądają jak świeżo umyte, jednak w moim przypadku jest to chwilowy efekt. Po 2-3 godzinach włosy są oklapnięte i wyglądają jeszcze gorzej, niż przed spryskaniem ich szamponem. Po prostu nie lubią się z takimi kosmetykami. Z tego co czytałam u innych dziewczyn są zadowolone, więc to chyba tylko taka moja opinia. Jedyny plus to przyjemny, tropikalny zapach. 

MARION - OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW.

Tego produktu byłam bardzo ciekawa, bo nigdy nie słyszałam o czymś takim, jak olejek w kremie. Na początku byłam zachwycona jego działaniem - pachnące, nawilżone włosy. Po dłuższym stosowaniu miałam wrażenie, że mam na głowie tłuste strąki. Może nabieram go za dużo? Sama nie wiem, dlatego jeszcze dam mu szansę. Gdyby spisywał się tak, jak na początku stałby się moim ulubieńcem, bo naprawdę świetnie nawilża suche włosy. Ale to jeszcze się okaże. 

Tak jak napisałam, moje włosy z natury są bardzo przetłuszczające się i cienkie. Nie lubią wielu kosmetyków, stąd też może być taka opinia, a nie inna. Pamiętajcie, że na każdych włosach produkty spisują się inaczej, dlatego jeżeli coś mi się nie sprawdziło to nie znaczy, że u Was nie będzie działać super ekstra! 

Dziękuję portalowi ONLY YOU za możliwość przetestowania kosmetyków :)


http://chanceleee.blogspot.com/2016/11/konkurs-na-100-obserwatorow-bloga.html

28 komentarzy:


  1. HELLO NATURE - ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJ KOKOSOWY - skoro serio tak pachnie jak piszesz to koniecznie kupię! mam fioła ostatnio na punkcie kokosu w kosmetykach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach i nie tylko :)

      Usuń
  2. mi najbardziej spodobał się olejek w kremie, uwielbiam wgniatać go w loczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję, że jednak będzie się u mnie lepiej sprawdzał :)

      Usuń
  3. Produkty z Ziaji już są na mojej zakupowej wishlist :D te serum do włosów bardzo mnie ciekawi :) Wszystkie produkty super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad tym serum ostatnio się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie fajne pudełko, produkty Mariona lubię i w sumie po recenzjach jakie czytałam to wszystko jest jak najbardziej na plus :) jedynie co to ten suchy szampon mnie odrzuca a reszta fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi ten suchy szampon kompletnie nie przypadł do gustu :(

      Usuń
  6. Na odzywkę cece mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka kokosowa z tego zestawu najbardziej mnie ciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to jestem ciekawa jakby spisała się u mnie odżywka hello nature :D muszę to koniecznie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również wciąż testuję to pudełeko. Najbardziej chyba mi się spodobało serum Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie sprawdza się u mnie odżywka kokosowa :( Zapach ma cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska z Ziaji fajnie wygląda :) Ostatnio kupiłam maskę z Kallosa i trochę minie czasu zanim ją wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litrową? Ja miałam jedną i nie udało mi się jej zużyć :D

      Usuń
  12. Zawartość pudełka rewelacyjna, moje włosy byłyby mi za taką pielęgnacje wdzięczne :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie co za dużo to też nie zdrowo ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajne pudełeczko, choć ja do włosów stosuję głównie kosmetyki dodające objętości oraz normalizujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dodające objętości się nie sprawdzają, albo nie trafiłam jeszcze na nic dobrego ;D

      Usuń
  14. właśnie przygotowuję post o suchym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger