×

BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ OKAZJONALNY/PIGMENT INGLOT 85 W ROLI GŁÓWNEJ


Niebawem Andrzejki, potem Sylwester i karnawał. W takim czasie uwielbiamy wyglądać i czuć się pięknie. Pomaga nam w tym idealnie wykonany, podkreślający nasze oczy makijaż. W dzisiejszym poście mam dla Was propozycję błyszczącego makeup'u i na pewno nie wszystkim przypadnie on do gustu, gdyż jest nieco odważniejszy ;) A w roli głównej pigment Inglota w kolorze 85.


Pigmenty to produkty, których raczej nie używa się na co dzień. Ja zostawiam je sobie na specjalne okazje, dlatego też nie mam ich w swojej kolekcji zbyt wiele. Ten, który zaprezentuję Wam teraz jest naprawdę wyjątkowy. Mieni się wieloma barwami i pasuje do każdego koloru tęczówki, przez co wygląda fantastycznie na powiece!


Aby idealnie go zaaplikować potrzebny jest także inglotowski Duraline, czyli produkt, który sprawia, że pigment nam się nie osypuje. 


Zaczęłam standardowo od zmatowienia powieki i okolicy pod łukiem brwiowym beżowym cieniem. Następnie na całą powiekę zaaplikowałam kolor szary - tutaj tak naprawdę nie ma znaczenia, jaki kolor wybierzecie, bo pod pigmentem i tak tego nie będzie widać. W zewnętrzny kącik nałożyłam matowy fiolet i lekko rozblendowałam. Wyjechałam nim lekko na dolną powiekę. Wymieszałam pigment z duraline i wklepałam go palcem w całą górną powiekę. Wszystko powyżej powieki delikatnie rozblendowałam beżowym cieniem. Na dolną powiekę już pędzelkiem również delikatnie nałożyłam pigment i to samo zrobiłam w wewnętrznym kąciku. Nad linią rzęs czarnym cieniem namalowałam kreskę. Wytuszowałam rzęsy, a potem dokleiłam sztuczne. Na linię wodną najpierw nałożyłam beżową kredkę, a potem czarną tak, aby efekt nie był zbyt ciemny i przytłaczający. 



W tym makijażu trzeba się troszkę pobawić, ale myślę, że warto, bo efekt moim zdaniem jest bardzo zadowalający.

A tak wygląda to w całości z daleka:


Co myślicie o makijażach tego typu?

64 komentarze:

  1. ładny kolor pigmentu, właśnie idealny na sylwestra ;) ładny makijaż Ci wyszedł i pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój makijaż :) Pigment jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny jest ten pigment! I makijaż super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje makijaże są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :) A ten pigment muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Warto go mieć na specjalne okazje, chociaż i na co dzień jak ktoś lubi :D

      Usuń
  6. przepięknie się prezentuje :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Ja mogę tak malować się każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) podoba mi się ten akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny pigment, kojarzy mi się z efektem syrenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, bardzo dobre skojarzenie :D

      Usuń
  10. Też go mam! Jego odcień jest niesamowity :) Pięknie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż . Ślicznie w nim wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie błyszczące oczka ;) śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam numerek 86 i świetnie sprawdził się w zeszłym roku w Sylwestra :) piękny makijaż wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się kojarzy który to :) dziękuję!

      Usuń
  14. Uwielbiam ten pigment! Muszę go wygrzebać z szafki, bo leży gdzieś biedny zapomniany, że prawie zapomniałam jaki jest piękny :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ to się pięknie mieni ! podziwiam każdego kto potrafi tak fajnie ujarzmić sypkie pigmenty. Efekt jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor pigmentu jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny kolor pigmentu ,super efekt <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super makijaż! świetnie by się sprawdził, np.na sylwestra! może sama się takim zainspiruję :D
    pozdrawiam ciepło i zapraszam również do mnie

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/szybki-codzienny-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie m.in na taką okazję go stworzyłam ;)

      Usuń
  19. Ja niestety nie umiem.malowac się cieniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jakieś 2 lata temu też miałam o tym średnie pojęcie :D Jednak postawiłam sobie za cel, że chce się nauczyć no i ciągle praktykuję :) Trzeba na to poświęcić trochę czasu.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki, na pewno zrobię wpis:)

      Usuń
  21. Makijaż wspaniały. :) Myślę, że zainspirowałaś mnie do stworzenia podobnego make-up'u oka, nasyconego milionem barw, niczym tęcza po orzeźwiającym deszczyku. Chyba skuszę się na niego w połączeniu z sylwestrową kreacją - w końcu pragnę nęcić, zachwycać i budzić przyjemną gęsią skórkę na całym ciałku. Szukałam czegoś błyszczącego i niepowtarzalnego, więc ślicznie dziękuję za wpis i boskie zdjęcia.

    Pozdrawiam :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, mega mi miło, że kogoś inspirują moje makijaże :) Chętnie zobaczę ten wykonany przez Ciebie :)

      Usuń
  22. Piękny ten pigment :) Zresztą Inglot zawsze wymiata w tej kwestii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pigmenty z Inglota są tak piękne, a jeszcze żadnego nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę powiększyć kolekcję :)

      Usuń
  24. O matko, jak pieknie <3 pigment trafia na moja wishlistę :) mam teraz chyba 114 albo 140 wiem ze to z tych nowszych , opisałabym jego efekt na powiece jako hm... białe złoto ? piekny ale te drobinki uzalezniają, chce się mieć ich więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, jaki piękny makijaż! <3 Uwielbiam mieniące się makijaże oczu, wiele uroku dodają, tylko trzeba umieć dobrze je wykonać, a Twoje dzieło jest idealne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger