×

ECO RECEPTURA BY STARA MYDLARNIA - KREM DO RĄK Z SOKIEM Z ALOESU


Będąc na targach we wrześniu odwiedziłam stoisko Starej mydlarni. Tam zakupiłam kilka rzeczy, m.in. aloesowy krem do rąk. Chcecie wiedzieć jak się sprawdza? Zapraszam na dzisiejszy post!


Substancje aktywne:
10% masła shea - ma za zadanie regenerować i zmiękczać naskórek
 sok z aloesu - przyspiesza gojenie, działa antyoksydacyjnie i antybakteryjnie
 ekstrakt z zielonej herbaty - chroni przed wolnymi rodnikami i promieniowaniem UV
ekstrakt z szałwii - działa antyseptycznie 
pantenol i alantoina - regenerują, odnawiają uszkodzony naskórek
olej avocado - wygładza i regeneruje 

Cena:
19 zł, na targach kupiłam go za 10-12 już dokładnie nie pamiętam. 


Moja opinia:
Produkt ten przypadł mi do gustu, chociaż nie jest super nawilżającym kremem, a ja głównie w takie się zaopatruję. Przyjemny w użyciu, szybko się wchłania, koi podrażnienia. Na pewno nie wszystkim spodoba się jego zapach, dla mnie pachnie jak męskie perfumy albo krem :D Aczkolwiek nie przeszkadza mi, bardzo długo utrzymuje się na dłoniach. Ważny 3 miesiące od otwarcia, co świadczy o tym, że zawiera dobre, naturalne składniki, a nie sztuczne konserwanty. Dla osób, które nie potrzebują dogłębnego nawilżenia rąk sprawdzi się super, chociaż moim zdaniem cena jest troszkę za wysoka. Jednak ja więcej go nie kupię, bo dla mnie niestety nawilża za mało, a szczególnie zimą mam bardzo przesuszone dłonie. 


Przypominam o konkursie, który trwa jeszcze do 2 grudnia! 

P.S. dodałam kartę "O mnie", stwierdziłam, że nie ma sensu robić oddzielnego postu :) 

48 komentarzy:

  1. Cena według mnie spora w dodatku jak trzeba go wykorzystać w ciągu 3 miesięcy .Nie skuszę się na niego raczej .
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to akurat nie problem, bo kremy do rąk schodzą mi błyskawicznie :D

      Usuń
  2. Faktycznie drogi troche... ale kocham aloes w kosmetykach!! Nadałby sie tez do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, w taki sposób go nie testowałam :D

      Usuń
  3. Taki fajny produkt, a taki koszmarny skład :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiedziałabym, że jest koszmarny, bo na początku zawiera naprawdę fajne składniki. Pod koniec jest sporo niepotrzebnych, ale raczej w produkcie nie występują w dużej ilości, skoro są tak daleko ;)

      Usuń
  4. Ja potrzebuję niestety silniejszego nawilżenia a już zwłaszcza zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze malo nawilża:( Dla mnie to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla mnie też, ten ujdzie, ale są dużo lepsze :)

      Usuń
  6. Kurcze ja potrzebuję duuużego nawilżenia ! więc chyba bym się nie skusiła ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja go w sumie wzięłam w ciemno :D

      Usuń
  7. BArdzo lubię kosmetyki z aloesem :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimą moje dłonie są inne bardziej wysuszone więc nawilżenie bardzo jest ważne szkoda że ten krem to nie daje A cena naprawdę spora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nawilża, tylko nie tak jak ja bym tego chciała, dla kogoś może to być wystarczające ;)

      Usuń
  9. ma fajny skład i aloes bardzo cenię w kosmetykach, ale kremy do rąk nie goszczą u mnie zbyt często, mam dwa i nie używam ich ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :D Ja sobie nie wyobrażam życia bez kremu do rak, praktycznie po każdym umyciu rąk smaruje i nie tylko xd

      Usuń
    2. po prostu zapominam o tych kremach :P ale jakoś ja nie mam jakieś wielkiej potrzeby używania kremów. ;)

      Usuń
    3. Też tak kiedyś miałam, teraz to już konieczność:D

      Usuń
  10. W składzie widzę składniki, które mnie uczulają ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tego kremu ale w tym roku mam ich aż w nadmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze chyba nie miałam kosmetyku z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam jakiś krem no i taki sam czysty aloes :)

      Usuń
  13. Dla mnie mógłby być za słaby. Poza tym moja skóra czasami reaguje uczuleniem na aloes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami? To dziwne, bo zazwyczaj albo reaguje zawsze albo nigdy :(

      Usuń
  14. Ja bym miała problem z użyciem go w ciągu 3miesiecy :( u mnie takie kremy wolno idą

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkie produkty które mają w swoim składzie aloes ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zele-pod-prysznic-od-organic-shop-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kosmetyki z aloesem, takiego kremu do rąk jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki sam problem zimą z dłońmi ;) Cały czas krem na dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba sporo osób tak ma i woda też strasznie mi wysusza :(

      Usuń
  18. Bardzo lubię aloes w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wrażenie że to jednak produkt nie dla mnie. Samo delikatne nawilżenie jestem w stanie znieść ale zapach męskich perfum na moich dłoniach już nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to akurat nie przeszkadza, ale fakt nie każdy lubi :D

      Usuń
  20. Na zimę potrzebuję jednak treściwszych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym go chętnie wypróbowała, bo lubię produkty z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat bardziej by Ci przypasował :)

      Usuń
  22. Jeżeli chodzi o kremy do rąk to moje dłonie potrzebują silnego nawilżenia, więc chyba bym się nie polubiła z tym kremikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prawie jesteśmy zgodne w tej kwestii :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger