×

JESIENNE, PRZYDYMIONE OKO + CIEMNY MAKIJAŻ UST


Głównie jesienią (ale nie tylko) uwielbiam bawić się makijażem. Na co dzień mam na to mało czasu, bo rano przeważnie się spieszę, ale kiedy jest okazja i wolna chwila bardzo lubię eksperymentować, szczególnie z cieniami ;) Dzisiaj mam dla Was propozycję wprost idealną na obecną porę roku!

Pod łuk brwiowy nałożyłam beżowy cień tak, aby nic nie wyjechało mi na górę. Na wewnętrzną część - mniej więcej do 3/4 zaaplikowałam połyskujący, jasny brąz. Zewnętrzny natomiast pomalowałam czarnym i wyjechałam aż na 1/2 dolnej powieki. Wszystko delikatnie zblendowałam. 


Wewnętrzną część dolnej powieki pomalowałam tym samym cieniem co na górze. Dla lepszego efektu rozświetlenia można dodać także jasny, połyskujący cień lub po prostu rozświetlacz w kąciku. Na linię wodną zaaplikowałam cielisty kohl. Rzęsy lekko podkręciłam zalotką i wytuszowałam - nie bawię się tutaj w doklejanie sztucznych. 


Stwierdziłam, że do takiego makijażu bardzo ładnie będą wyglądały ciemne usta. Oko nie jest przytłoczone ciemnymi barwami, więc makeup nie wygląda agresywnie :) 

Celowo nie piszę jakich konkretnie kosmetyków użyłam, bo uważam, że dobierając podobne kolory jakiejkolwiek paletki czy nawet pojedynczych cieni uzyskacie bardzo zbliżony efekt. Nie ma tutaj nic skomplikowanego, do całego makijażu oka użyłam zaledwie trzech kolorów :) 

Jeżeli jednak macie pytania co do konkretnych produktów użytych w tym makijażu, piszcie śmiało w komentarzach! 

57 komentarzy:

  1. Ależ pięknie wygląda te oko !♥ Świetna robota ! A ta pomadka :D Cuuuudo !
    Kochana piękna kobietka z Ciebie ! ;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło, jesteś przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci wyszło ;) Śliczne oczka masz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż :) Też taki mogłabym mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Próbuj, to nic trudnego!

      Usuń
  5. Ostatnio bardzo do gustu przypadł mi taki kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się tak pomalowała, wyglądasz ślicznie, pasuje do Ciebie taki make-up :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż i świetny kolor pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten odcień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda :) Lubię takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też, takie najfajniejsze :)

      Usuń
  11. świetny makijaż! uwielbiam taki makijaż oczu! delikatny ale nie za delikatny:)\
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam rowniez do mnie

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/tag-wolaabys.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny makijaż ;) podoba mi się kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż lubię takie ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie! Wczoraj miałam trochę podobny makijaż, zrobiłam go jednym cieniem (który zmienia kolor po roztarciu i wgląda jak co najmniej 2 cienie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To dowód na to, że do ładnego makijażu nie potrzeba całej palety cieni :)

      Usuń
    2. Właśnie. :-)
      I "nie wiadomo ile czasu". ;-)

      Usuń
  16. Ostatnio nosiłam podobny makijaż, lecz nieco jaśniejszy, więc Twój oczywiście wygląda super :D
    Kolor ust cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu można kombinować, też często noszę go w wersji jaśniejszej :)

      Usuń
  17. Coś pięknego! Niby wykorzystuje ciemne kolory, ale spokojnie nadaje się na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny złoty cień oraz pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż! Czego używałaś do ust? Bo kolor jest fenomenalny! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To mieszanka - konturówka Essence lipliner w kolorze 05 soft berry i matowa kredka do ust Karaja matli nr 1 :)

      Usuń
  20. Piękny makijaż, kapitalny odcień pomadki ;-)
    Podoba mi się Twój blog, zostaję na dłużej ;-)

    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger