×

KONKURS NA 100 OBSERWATORÓW BLOGA!


Kochani! Wczoraj mój blog przekroczył 100 obserwatorów. Jestem z tego powodu bardzo dumna i wiem, że to nie jest nic wielkiego, ale uważam to za mój mały sukces :) To właśnie Wy motywujecie mnie do dalszego pisania, komentarze, które codziennie od Was czytam. Jest mi niezmiernie miło, że podobają Wam się moje posty, uwielbiam pisać i przychodzi mi to z niezwykłą radością! W ramach podziękowań chciałabym ogłosić mały konkurs - nagrody to nic wielkiego, po prostu produkty, które bardzo lubię. Najchętniej wynagrodziłabym wszystkich moich stałych obserwatorów, ale niestety to niemożliwe :( 

Zasady konkursu są bardzo proste: 
1. Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga 
2. Udostępnić na swoim blogu banner z informacją o konkursie (nie jest to krok obowiązkowy)
3. Napisać komentarz o temacie "Co najbardziej podoba Ci się w moim blogu? O czym, czego jeszcze na nim nie było chętnie byś przeczytała?" Tutaj zostawiam Wam wolną rękę. Możecie napisać o całokształcie czy konkretnym poście, który szczególnie zapadł Wam w pamięci. 

Konkurs trwa w dniach 18.11-02.12.16r.

Zwycięzcę ogłoszę do 3 dni po zakończeniu konkursu. 

A nagroda to:

- Alterra krem do ciała granat bio i masło shea bio
- Alterra olejek do twarzy granat bio
- Alterra pomadka ochronna granat bio i masło shea bio
- Ziaja maska regenerująca z glinką brązową 
- Bielenda głęboko nawilżająca maseczka peel-off
- Bath&Body Works żel antybakteryjny do rąk

REGULAMIN KONKURSU:
- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga http://chanceleee.blogspot.com
-  Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o grach hazardowych z dnia 19.11.2009 r. (Dz. U. z 2009 r., Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.) i nie podlega regulacjom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
- Czas trwania konkursu 18.11-02.12 do godz. 23:59
- Aby wziąć udział w konkursie uczestnik musi spełnić warunki: być publicznym obserwatorem bloga i odpowiedzieć w komentarzu pod postem konkursowym na pytanie ""Co najbardziej podoba Ci się w moim blogu? O czym, czego jeszcze na nim nie było chętnie byś przeczytała?"
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 3. dni po zakończeniu
- Nagrodę otrzymuje jedna osoba z najciekawszą wypowiedzią wybraną przeze autorkę bloga, a jest to: Alterra krem do ciała granat bio i masło shea bio,  Alterra olejek do twarzy granat bio,  Alterra pomadka ochronna granat bio i masło shea bio, Ziaja maska regenerująca z glinką brązową, Bielenda głęboko nawilżająca maseczka peel-off, Bath&Body Works żel antybakteryjny do rąk.
- Wysłanie nagrody nastąpi do 3 dni od otrzymania adresu zwycięzcy 
- Udział w konkursie mogą brać tylko osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców
- Nagrodę funduje autorka bloga, wysyłka jest także na jej koszt.
- Udział w konkursie jest bezpłatny.

Zachęcam do wzięcia udziału i życzę wszystkim powodzenia! :)

36 komentarzy:

  1. Gratuluję 100 obserwatorów, idziesz jak burza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Kochana! Gratulacje, oby tak dalej :) Może wezmę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Martyna Dodziks
    No cóż, na Twoim blogu jestem po raz pierwszy. Pierwsze co mnie zauroczyło to świetny szablon naprawdę cudownie dobrana przyjemna kolorystka. Wszystko na swoim miejscu przez co bardzo przyjemnie czyta się bloga. Tematyka? Coś co kocham! Piszesz o kosmetykach, zwłaszcza takich o których, albo jeszcze nie słyszałam, albo nie zdążyłam kupić - dzięki czemu wiem czy warto dokonać zakupu. Brakuje mi jakiegoś osobnego posta, w którym opisujesz siebie, swoją pasję, co lubisz robić na co dzień, co lubisz, czego nie. Post w stylu "Pytania i odpowiedzi". Chętnie Twoi czytelnicy poznają Cię bliżej, myślę, że wiele osób zainteresuje taki post.
    Masz świetnego bloga, widać, że jest on Twoją pasją i wkładasz w niego mnóstwo serca. Bardzo gratuluję Ci 100 obserwujących! I życzę Ci kolejne tyle! Rób to co robisz dalej, bo robisz to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad takim postem ;) Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Dopiero trafiłąm na Twojego bloga i na pewno zostanę na dłużej :)

    http://ms-mess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to w jaki sposób piszesz i to że oprócz recenzji kosmetyków są też propozycje makijażowe :), twoje wpisy są lekkie i przyjemne. Hmm co bym chętnie u ciebie przeczytała? Może jakieś przepisy? Czy na własne kosmetyczne Diy czy jakieś dobre jedzonko? :)
    Mam nadzieję że liczba obserwatorów wzrośnie bardzo szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w przepisach czuję się mocna, ale pomyślę o tym, dzięki za sugestię :)

      Usuń
  6. Gratuluję obserwatorów i życzę jeeeezscze więcej ;* Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje obserwatorów :D Życzę jeszcze więcej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje 100 obserwatorów :) i wcale nie uważam że"to nic wielkiego" o czym przekonałam się sama pisząc bloga. Wręcz przeciwnie to wielki sukces ! Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do siebie :) Życzę kolejnych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, oby było ich jak najwięcej! :)

      Usuń
  9. Gratuluję pierwszej 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietny konkurs gratulacje ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/tajemnice-kobiecej-atrakcyjnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację pierwszej setki!! <3 Na Twoim blogu bardzo lubię zakładkę etykiety pod lupą, bo są tam strasznie treściwe posty i dają mi bardzo dużo wiedzy, a wiem, że jako studentka kosmetologii posiadasz specjalistyczną wiedzę na ten temat :). I właśnie o Twoich studiach bardzo chętnie bym poczytała kolejny razy :). Bardzo zaciekawił mnie post o pierwszy roku studiów i chętnie poczytałabym jak tam Ci idzie na drugim roku :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o takiej serii wpisów co miesięcznej, żeby opisywać czego konkretnie się uczymy w danym miesiącu ale nie wiem czy jest sens. Na pewno na początku kolejnego semestru, gdzieś po sesji pojawi się post podsumowujący trzeci semestr :)

      Usuń
    2. Jest jest :) Ja bym chętnie poczytała o tym :) Ciężka będzie sesja? ;p

      Usuń
    3. W takim razie pomyślę ;) Coś czuję, że tak :(

      Usuń
  12. Gratuluję pierwszej setki! :) Życzę Ci samych najwierniejszych czytelników, którzy są tu dla treści.
    1. Ola S.
    2. http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    3. "Co najbardziej podoba Ci się w moim blogu? O czym, czego jeszcze na nim nie było chętnie byś przeczytała?" Tutaj zostawiam Wam wolną rękę. Możecie napisać o całokształcie czy konkretnym poście, który szczególnie zapadł Wam w pamięci.
    Twój blog jest z kategorii tych, które czytam najchętniej, więc bardzo dużo treści mi się podoba - zarówno recenzje jak i relacje z jakiś targów czy też analiza składu - przez te posty najwięcej można się nauczyć nowego. :) Szata graficzna jest skromna i przejrzysta, brak tutaj zbędnych dodatków. Co bym dodała nowego? Może jakiś post lifestylowy raz na jakiś czas? Bardzo mi się podobał post LBA, a sama osobiście lubię przez chociażby tego typu posty poznawać blogerów, których blogi odwiedzam. Też bardzo ciekawią mnie Twoje studia, więc o tym też chętnie poczytam. ;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno pojawi się post o studiach ;)

      Usuń
  13. 1. Obserwuję jako: Kosmetyczna Klasyka
    2. Banner zaraz wstawiam ;)
    3. Do Twoich postów przyciąga mnie merytoryka. Ja będę kończyć szkołę kosmetyczną, a Ty studia. U Ciebie wszystko jest bardziej rozszerzone i wolę przeczytać o składach kosmetyków u Ciebie niż w jakiejś nudnej, ciężkiej książce. Widać, że przekazujesz swoją wiedzę z pasją. I często piszesz a to jest znak, że poświęcasz czas również dla nas. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Pięknem Oczarowana
    Najbardziej spodobała mi się u Ciebie seria "Etykiety pod lupą" i dzięki niej mogę dowiedzieć się co w kosmetyku jest dobre, a co niekoniecznie. Lubię też Twój styl pisania, ponieważ jest lekki i przyjemnie się go czyta.

    Biorącym udział w konkursie życzę powodzenia :) Baner dodałam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Anna Hh
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bardzo podoba mi się to że masz podzielone posty na swoim blogu. Łatwiej jest znaleźć to czego się akurat szuka. Wygląd jest ładny, przejrzysty. Ja bym dała odrobinę większą czcionkę w postach i w nazwach działów u góry, ale może po prostu jestem ślepa :D Starych postów łatwiej się szuka po takich rozkładanym archiwum, takie drzewko niż rozwijanym. Przydałoby się "szukaj" dla osób, które szukają konkretnego postu. Myślałaś o zrobieniu jakiegoś "o mnie"? Osobiście nie widzę potrzeby posiadania jakiejś wzmianki o sobie na blogu, ale z tego co czytałam zwykle u innych to większość czytelników "lubi choć trochę poznać osobę u której jest". Nie mam pojęcia dlaczego, ale tak właśnie lubią. I jak dla mnie 3 posty na stronie głównej to za mało przy braku archiwum drzewka. Jeśli się czegoś szuka to trzeba co chwile klikać "starsze posty". Oczywiście to Twój blog i sama decydujesz jak wygląda (mam to samo podejście, że mój blog to mój blog, ja go tworzę i jeśli coś zmieniam to pod siebie a nie pod kogoś innego), więc nie musisz brać moich uwag w żaden sposób do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię, pozmieniam. Mam zrobioną kartę o mnie ;)

      Usuń
  16. Obserwuję: kanwuje czytam testuję
    baner: http://skinandtheacne.blogspot.com/
    odpowiedź: Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale chętnie zostanę na dłużej:) Podoba mi się minimalistyka, która jest czytelna i przejrzysta. Rozwijane tytuły postów w archiwum byłyby super, żeby szybko przeglądać wybrane teskty. Najbardziej lubię projekty denko oraz recenzje kosmetyków, które miałam w planach kupić albo są mi całkiem nieznane i jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obs-Magdalena B
    Mi się podobają te kółeczka postów z boku ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger