×

LIEBSTER AWARD - DISCOVER NEW BLOGS


Słyszałyście o tagu Liebster Award? Ostatnio zostałam do niego nominowana przez Emilkę z bloga http://studentkazarzadzania.blogspot.com/ Jest to świetna zabawa, dlatego bardzo się ucieszyłam. Dzisiaj odpowiem na 11 pytań, które dla mnie przygotowała :)
1. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
Pamiętam, jak kiedyś wróciłam z przedszkola, a w domu czekał na mnie śliczny mały króliczek :D Nazwałam go Hopciaszek, żył 8 lat i potem strasznie za nim płakałam. 

2. Wspomnienie z dzieciństwa, które wywołuje dreszczyk emocji?
Znowu z przedszkola :D Jak pani nakarmiła mnie na siłę zupą owocową... nienawidzę jej do tej pory.

3. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem? 
Już dokładnie nie pamiętam, ale chyba nauczycielką :D 

4. Najbardziej absurdalne marzenie?
Żeby nigdy nie dorosnąć, miałam takie kiedyś :)

5. Przyjaciele czy rodzina? Z kim wolałabyś spędzić swój długo wyczekiwany wyjazd na wakacje?
Ciężki wybór, jestem bardzo zżyta i z rodziną i przyjaciółmi. 

6. Jaki jest Twój sprawdzony sposób na poprawę samopoczucia?
Muzyka, gorąca herbata i przytulenie się do ukochanej osoby :)

7. Co robisz, aby podnieść swoją samoocenę? 
Lubię dobrze wyglądać, wtedy czuję się pewna siebie. 

8. Motto, którym kierujesz się idąc przez życie?
Nie ma takiego.

9. Książki, film czy muzyka?
Zdecydowanie muzyka! Mogłabym słuchać przez całą dobę. Jak jeszcze mieszkałam w swoim rodzinnym domu często zdarzało mi się nawet zasypiać ze słuchawkami w uszach. 

10. Twój charakter w pięciu słowach?
wybuchowa, nieśmiała, realistka, romantyczka, ambitna

11. Jak postrzegają Cię Twoi bliscy? Jesteś liderem czy szarą myszką?
Trzeba byłoby ich zapytać :D Na pewno akceptują mnie taką, jaka jestem. Myślę, że czymś po środku, taka trochę niepozorna jestem :)

Zachęcam wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na te pytania na zrobienie takiego wpisu, chętnie poczytam! 

Przypominam także o konkursie, który zorganizowałam z okazji 100 obserwatorów :)


35 komentarzy:

  1. Na pewnym etapie, to chyba większość dziewczynek chce być nauczycielką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi :) Ja też otrzymałam ten sam zestaw pytań - jutro muszę do nich przysiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również, żeby dobrze się czuć, lubię dobrze wyglądać ;) wiem, że ktoś powie wygląd nie jest ważny. A dla mnie jest. Dodaje mi pewności siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest, myślę dokładnie tak samo ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się, że "dobry" wygląd poprawia samoocenę :D Zdecydowanie też tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi ;) 6. to również mój ulubiony sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam być nauczycielką i udało mi się skończyć studia pedagogiczne :) Szkoda tylko, że ciężko z pracą w tym zawodzie. Dlatego też kształcę się dalej w innym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jednak poszłam w innym kierunku :)

      Usuń
  7. Też chciałam zostać nauczycielką jak byłam małą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, a ja lubie zupe owocową i to jedna z niewielu, które kiedys lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuj :D Może gdyby nie to zdarzenie dzisiaj też bym lubiła :D

      Usuń
  9. Bardzo miło choć odrobinę lepiej Cię poznać::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie posty, bo mogę poznać lepiej autora bloga ;))
    Na poprawę samopoczucia mam takie same " leki " :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. :D Haha :) Ja też nie chcę dorastać :P A przynajmniej się nie starzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do drugiego semestru studiów chciałam zostać "Panią od polskiego", ale na szczęście mi przeszło... uff! I króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam upatrzonego konkretnego przedmiotu :D

      Usuń
  14. Ja znów źle wspominam zupę rybną i też z przedszkola jak baba na siłę mnie karmiła blehhhh

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie w ostatnim pytaniu odpowiedziałabym tak samo :) Bo jestem tak po środku i chyba tak mi najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger