×

MALINOWA FANTAZJA Z SEMILAC 111 CHERRY&BERRY


Jakiś czas temu pisałam Wam o pokazach Semilaca, w których brałam udział. Dostałam wtedy dwa lakiery, które normalnie nie są dostępne w sprzedaży. Dzisiaj pokażę Wam manicure z jednym z nich - 111 cherry&berry.


Lakier całkiem inaczej wygląda w opakowaniu, niż na paznokciach. Szczerze mówiąc troszkę się zawiodłam, bo myślałam, że będzie wpadał w czerwień, a okazał się maliną z drobinkami. Mimo wszystko prezentuje się bardzo ładnie, może nie jest idealnym kolorem na tą porę roku, ale wiecie jak to jest z nowymi produktami, za wszelką cenę chce się wypróbować :D 

Dawno nie miałam hybryd, wszystko przez zajęcia na uczelni, na których ciągle ćwiczymy coś na paznokciach, więc bez sensu było mi co chwile je ściągać. Jednak nie mogłam już wytrzymać i w końcu zrobiłam. Swoją drogą taka miesięczna przerwa wyszła na dobre moim paznokciom :) A mój manicure w tym tygodniu prezentuje się tak:



Standardowo nałożyłam bazę i utwardzałam w lampie LED przez 45s. Potem po dwie warstwy lakieru(45s) i top(2x45s). Na wybrane paznokcie przed topem wsmarowałam efekt syrenki. Po nałożeniu topu zmatowiłam te, na których rysowałam wzorki. Na wzorki ponownie nałożyłam top(2x45s) i wszystko przemyłam cleanerem. 


Co myślicie o tym kolorze? Ja jakoś nie jestem do niego przekonana :D 

46 komentarzy:

  1. O mój Boże, rewelacyjny kolor! :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mi się nie podoba aż tak bardzo :D

      Usuń
  2. Piękny kolor, jeden z moich ulubionych odcieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie troszkę za bardzo błyszczący :D

      Usuń
  3. mnie też nie przekonuje, za dużo drobinek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez tego błyszczenia ten kolorek mógł by się mi podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niepotrzebne te drobinki!

      Usuń
  5. Powiem Ci, że nie mam zdania na temat tego koloru - ani nie ma szału i też nie jest brzydki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny, ale chyba z victoria vynn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful color, so perfect for the season. Happy weekend.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdobienie :) Sam kolor też ma w sobie coś, taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednak troszkę przesadzony :D

      Usuń
  9. kolor piękny, ale drobinki psują efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie ci to wyszlo :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zdrowy-deser-dla-figury-i-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sam w sobie piękny, ale ja się źle w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek, jednak moim ulubionym jest klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień idealna na każdą porę roku!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Co osoba to widzę zdania podzielone :)

      Usuń
  14. Ja też nie jestem zbyt przekonana do tego koloru, przynajmniej na moich paznokciach. U kogoś już bardziej mi się podoba. Ale fajny pomysł z tym zdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor sam w sobie jest okej, tylko te drobinki niepotrzebnie psują efekt. Dziękuję :)

      Usuń
  15. też bardzo lubię tego semilaca, ale noszę go raczej na jakies specjalne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger