×

SEMILAC 000 LAZURE DREAM CZYLI BŁĘKITNY MANICURE HYBRYDOWY


Niedawno pokazywałam Wam paznokcie w kolorze jednego z lakierów hybrydowych, które dostałam na pokazach Semilaca w październiku. Dzisiaj przyszła pora na kolejny - 000 Lazure dream.


Muszę przyznać, że ten kolor zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. Jest to pastelowy, piękny błękit, który w sezonie zimowym będzie bardzo modny. 


Zaczęłam od nałożenia bazy, którą utwardzałam w lampie LED 45 sekund. Następnie nałożyłam 3 cienkie warstwy lakieru (2 nie wystarczyły na idealne pokrycie płytki), każdą utwardzając po 45 sekund. Na jednym paznokciu zrobiłam kolorowe plamki różnymi lakierami. Każdy kolor po kolei utwardzałam w takim samym czasie. Na koniec nałożyłam warstwę topu i utwardzałam 2x45 sekund. Paznokcie odtłuściłam, a skórki posmarowałam oliwką. Gotowe! 
Wiem, że zawsze powtarzam ten sam schemat, ale to w ramach przypomnienia, poza tym niektóre osoby mogą nie wiedzieć ;)


W tej chwili jest to zdecydowanie mój ulubiony kolor! Co o nim sądzicie? 

P.S. Czytając wasze odpowiedzi konkursowe zauważyłam, że wiele osób interesowałyby posty na temat moich studiów albo tag, w którym mówię trochę o sobie. Chciałabym, żeby też inne osoby się wypowiedziały, interesowałyby Was takie wpisy? A może macie do mnie jakieś konkretne pytania? Dajcie znać ;)

http://chanceleee.blogspot.com/2016/11/konkurs-na-100-obserwatorow-bloga.html

35 komentarzy:

  1. Kolor cudny <3 Miałam obsesję na punkcie takiego odcienia tego lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nigdy wcześniej podobnego nie miałam :)

      Usuń
  2. śliczny kolor ;) uwielbiam takie odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :) a co do Twojego pytania to takie wpisy również by i mnie interesowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny pastel :) Takie kolorki lubię i to bardzo...przywołują Lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, aż chciałoby się znowu lata :D

      Usuń
  6. Przepiękny kolor :) Ostatnio jednak dużo czytam o uczuleniach na lakiery tej firmy i nie wiem czy bym się na nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alergia to sprawa bardzo indywidualna, z lakierami hybrydowymi jest tak, że te każdej firmy mogą spowodować uczulenie w zależności od organizmu. Ja jestem chyba największym alergikiem świata i u mnie na szczęście nic takiego nie ma miejsca ;)

      Usuń
    2. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa i są testowane przed wprowadzeniem na rynek. Pojawienie się niepożądanej reakcji zależy od wielu czynników m.in. indywidualnej skłonności do alergii, aplikacji produktu, przygotowania płytki paznokcia.
      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
  7. Coś mnie chyba ominęło, bo pierwszy raz widzę taką szatę graficzną hybrydy Semilac ;) Uwielbiam błękitne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, on nie jest normalnie dostępny w sprzedaży :) Dostaje się go na pokazach semilaca :)

      Usuń
    2. Kolorek ten można zdobyć na targach, pokazach oraz w konkursach. Zachęcamy do brania udziału :)

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak, latem też się sprawdzi idealnie :)

      Usuń
  9. Ja takie kolory podziwiam tylko u innych, u mnie kompletnie nie pasują ;((

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale ja nie przepadam za malowaniem paznokci na błękitno :P Jedynym wyjątkiem jest piasek od Lovely :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić :D Miałam kiedyś jakiś jasny z tych piasków, fajne są :)

      Usuń
  11. to mój ulubiony semilac chyba, kojarzy mi się z wakacjakmi nad morzem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger