×

ZŁOTO-POMARAŃCZOWY MAKIJAŻ OKA


Zauważyłam, że podobają Wam się moje makijażowe posty, dlatego dzisiaj mam dla Was kolejny :) Ostatnio mam jakoś dużo inspiracji i tak sobie maluję w wolnej chwili. Zapraszam do czytania i oglądania!


Złoto i pomarańcz bardzo kojarzą mi się z zimą i przedświąteczną aurą. Są to jedne z moich ulubionych kolorów cieni, które bardzo często używam. 
Standardowo na początku zmatowiłam całą powiekę i okolicę pod łukiem brwiowym beżowym cieniem. Wiem, że zawsze to powtarzam, ale naprawdę to istotne. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam pomarańczowy cień z Make-up studio. W zewnętrzny kącik zaaplikowałam satynowy brąz - mój jest chyba z paletki I heart makeup death by chocolate. Przeciągnęłam go do 1/4 powieki i rozblendowałam. W samym rogu zewnętrznego kącika nałożyłam czarny cień z drobinkami Inglota. Wzdłuż linii rzęs poprowadziłam złotą kreskę kredką Avon diamentowa flashy cooper(swoją droga jedna z moich ulubionych). Zewnętrzny kącik dolnej powieki pomalowałam tym samym brązem, co u góry. Na resztę części nałożyłam pigment My secret star dust w kolorze 10. Linia wodna jak zwykle została pomalowana cielistą kredką. Rzęsy wytuszowałam i przykeliłam sztuczne. To wszystko :)


Co myślicie o takim makijażu?


http://chanceleee.blogspot.com/2016/11/konkurs-na-100-obserwatorow-bloga.html

66 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż, perfekcyjnie podkreśla tęczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie jesienią i zimą :)

      Usuń
  3. Lubię takie kolorki na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoto bardzo lubię na powiekach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, pasuje do wielu kolorów :)

      Usuń
  5. Genialny makijaż ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, uwielbiam złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pieknie ♥ Zazdroszczę Ci wyczucia w malowaniu ! :D Ja to mam dwie lewe rączki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, wystarczy troszkę poćwiczyć. Ja kompletnie nie mam zdolności plastycznych, a z makijażem jakoś w miarę mi wychodzi :D

      Usuń
  8. Śliczny makijaż uwielbiam takie ,na co dzień jak i na większe wyjście super pasuje ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie makijaże na co dzień :)

      Usuń
  9. tego typu kolory w makijażu jak najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie. Uwielbiam złoto na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Kolory makijażu całkowicie moje :D Uwielbiam złotko, brązy i pochodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zdecydowanie najczęściej się takimi maluję :)

      Usuń
  12. piękny makijaż:) kolorki iście jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie ci wyszedł :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie makijaże, przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, fajnie, że dodałaś kreskę na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie zawsze dodaję, już tak się przyzwyczaiłam :D

      Usuń
  16. Pięknie wygląda, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba takie kolory wpisują się w gust większości kobiet jak tak czytam komentarze :)

      Usuń
  17. Piękny :) Coś czuję że by mi pasował ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfekcyjny! I jakie ekstra ujęcie oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często korzystam z podobnych barw, więc makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny make-up. Sama lubię takie kolory bo uważam ,że idealnie pasują do zielonych oczu!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :) http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda tęczówka dobrze by w takim makijażu wyglądała :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  21. Makijaż jest piękny i w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny makijaż. ten złoty cień jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który? Tam nie ma złotego cenia, może chodziło Ci o pomarańczowy :)

      Usuń
  23. Złoto i pomarańcz ładnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger