×

BLEND-A-MED SYSTEM WYBIELAJĄCY


Długo zastanawiałam się nad tym, czy opublikować tą recenzję, bo niestety nie udało mi się przetestować tych produktów do końca. Jednak postanowiłam, że co nieco o nich napiszę. Jak widzicie znowu zmieniłam wygląd bloga (nie darmo się mówi, że kobieta zmienną jest :D) ale obiecuję, że to już ostatni raz w najbliższym czasie! Poza tym zastanawiam się nad wykupieniem własnej domeny, ale nie wiem, czy jetem na tyle mądra, aby to wszystko sama ogarnąć :D W każdym bądź razie, zapraszam na dzisiejszy post! 
System wybielający od Blend-a-med otrzymałam w ramach współpracy ze stroną everyday.me. Składa się on z dwóch produktów - pasty wybielającej i produktu wybielającego, którego używamy po użyciu pasty. Na początku sumiennie dzień w dzień używałam obydwu. Pastę standardowo dwa razy dziennie, a ten drugi tylko wieczorem. Odstawiłam go też po dwóch tygodniach używania, dlaczego?


Wybielające pasty moim zdaniem niczym się nie różnią. Używałam już kilku i nie widziałam jakiegoś większego efektu. Przyjemnie mi się jej używało(teraz kończy ją mój chłopak, bo ja wróciłam do swojej bez fluoru), ma łagodny, miętowy smak i ma się wrażenie dobrego oczyszczenia. Tak naprawdę to nie wiem, czy sam ten produkt dałby taki efekt, jaki uzyskałam po dwóch tygodniach używania łącznie całego zestawu, ale to zobaczycie za chwilę. 


Tego produktu obawiałam się jakoś od początku. Nigdy wcześniej czegoś podobnego nie używałam, a jako, że jestem alergikiem różnie się u mnie kończy używanie takich specyfików. Już po pierwszym  użyciu czułam dziwne, cierpkie uczucie w ustach. Niestety po kilku dniach zaczął boleć mnie brzuch. Na początku nie wiedziałam, czy to po nim, ale zaczęłam stosować co drugi dzień i następnego dnia rano odczuwałam pobolewanie żołądka. Dlatego też po dwóch tygodniach przestałam go używać całkiem. 

Tak czy inaczej, mogę Wam przedstawić efekt, jaki osiągnęłam po tym okresie, kiedy stosowałam oba produkty. 

Przed

Po dwóch tygodniach

Moim zdaniem różnica jest widoczna. Podejrzewam, że po miesiącu efekt byłby jeszcze lepszy. Niestety, nic kosztem zdrowia i ja do takiego zestawu na pewno nie powrócę i zostanę przy swoich pastach bez fluoru..
Dla osób, które mają wrażliwy żołądek lub problemy z układem pokarmowym - nie polecam. Innym - jak najbardziej warto wypróbować. 

65 komentarzy:

  1. O kurcze, różnica mega widoczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica bardzo widoczna muszę wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  3. Spora różnica :) a jeśli chcesz w naturalny sposób wybielić zęby polecam olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś słyszałam o tym sposobie, ale nie próbowałam :)

      Usuń
  4. Efekt fajny, tylko szkoda, ze kosztem zdrowia to idzie. Ja nie zaryzykuję tego zabiegu, bo żołądek mnie dość często boli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wrażliwy żołądek więc nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no efekt jest znakomity, szkoda tylko, że kosztem zdrowia :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, różnica bardzo dużo jak na taki krótki okres ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt widać, choć ja nie korzystam z tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama teraz zaczęłam używać zestaw: powiem szczerze, że już po tygodniu zauważyłam pierwsze różnice w kolorze zębów. Na szczęście, u mnie nie występuje żadna reakcja alergiczna - nie mogę więc się doczekać efektów po dłuższym użytkowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ciekawe jaki będzie efekt po zakończeniu stosowania :)

      Usuń
  10. Różnica jest naprawdę widoczna. Z chęcią sięgnę po te produkty i je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby u Ciebie się fajnie sprawdziły :)

      Usuń
  11. Różnica rzeczywiście widoczna, ale szkoda, że tyle efektów ubocznych :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwna sprawa z tym bólem żołądku, ale przynajmniej efekt widoczny gołym okiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie często się to zdarza niestety :(

      Usuń
  14. No różnica spora! Nie udało mi się nigdy trafić na pasty faktycznie wybielające ;) Póki co wiążę głębokie nadzieje z czarną ecodentą i raczej nie planuję wracać do fluoru ;) Ale będę miała na uwadze ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też teraz przeważają pasty bez fluoru, ale dla testów wiadomo odstawiłam :)

      Usuń
  15. Też testowałam ten zestaw ale mam za wrażliwe zęby :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt :) Szkoda, że takie skutki uboczne pojawiły się u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie widać różnicę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super różnica! :) Ja nie potrzebuję past wybielających, bo mam z natury naturalną białą kość.
    Ostatnia zmiana szablonu w tym roku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Nie no ostatnia na dłuższy okres czasu...mam nadzieję! :D

      Usuń
  19. a zawsze myślałam że to pic na wodę takie pasty ;/ ale efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt jest niesamowity. Szkoda tych dolegliwości :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Różnica jest naprawdę widoczna. Szkoda, że miałaś po niej takie dolegliwości. Ja niestety nie jestem w stanie stosować takich produktów ze względu na nadwrażliwość :(
    A co do wyglądu bloga to bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, też nie fajnie :( Dzięki :)

      Usuń
  22. Efekt widoczny i to bardzo:)
    Dzięki za ostrzeżenie sama mam jakieś scysje żołądkowe i mogłoby być nieprzyjemnie gdybym to kupiła:(
    zapraszam:body-and-hair-girl.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  24. Tak, różnica jest widoczna, ja w takim razie wypróbuje , bo nie jestem ani alergiczką ani nie mam , aż tak wrażliwego brzucha więc chętnie kupię, bo efekt jest ":D
    Szkoda, że Ty nie możesz korzystać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj może u Ciebie będzie dobrze :D

      Usuń
  25. Chyba się skuszę na ten zestaw. Szkoda, że Ci szkodzi;/ bo efekt jest naprawdę widoczny. Ale zdrowie ważniejsze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie ma co używać jak szkodzi :) Pozdrawiam!

      Usuń
  26. coooo, jaka róznica!!!! :O
    kupuje!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt jest bardzo widoczny ;) Podoba mi się, ale nie kosztem zdrowia. Dobrze, że to odstawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie dla mnie takie rzeczy :(

      Usuń
  28. Efekt super, moja mama używa - chyba jej podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ale efekt :) muszę po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  30. Efekt jest ;) mam ten duet, ale niestety u mnie efektu brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że tak paskudnie zareagował Twój organizm. Ale dla mnie różnica kolosalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *paskudnie podziałała na Twój organizm. Przepraszam, że to tak zabrzmiało :(

      Usuń
    2. No rozumiem o co chodzi :D

      Usuń
  32. Wow, naprawdę widać różnicę! Ja używałam kiedyś pasków wybielających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nic poza tymi produktami nie używałam i chyba więcej nie będę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger