×

Hity 2016 roku


Jak tam żyjecie po Świętach? Zadowoleni z prezentów?:) Chwila przerwy w blogowaniu dobrze mi zrobiła, ale wracam już do Was z nowymi pomysłami. Dzisiaj przygotowałam hity 2016 roku. Zapraszam do czytania! 


1. Demakijaż olejami 
Demakijażu olejami próbowałam już w zeszłym roku, jednak to dopiero w tym oleje całkowicie skradły moje serce. Odkąd stosuję tą metodę zdecydowanie poprawiła się kondycja mojej cery. Obecnie od prawie dwóch miesięcy używam olejku Resibo

2.Wycieranie twarzy jednorazowymi chusteczkami 
Chusteczki Tami to produkt bez którego nie wyobrażam sobie mojej codziennej pielęgnacji. Używam ich do zmywania maseczek, peelingów i do ogólnego wycierania twarzy zamiast ręcznika. To także zdecydowanie wpłynęło na stan cery.

3. Kosmetyki kolorowe z dobrym składem 
Moja kolekcja dobrej kolorówki co raz bardziej się powiększa. Używanie naturalnych kosmetyków do pielęgnacji tak na prawdę nie ma sensu, jeżeli na twarz wciąż będziemy nakładać maskę silikonów z podkładów i innych szkodliwych substancji. 

4.Szampony bez SLSów i SLESów
Obecnie u mnie świetnie sprawdzają się te rossmannowskie. Przede wszystkim nie obciążają włosów i naprawdę dobrze myją. Dodatkowo skład też jest całkiem fajny Dla mnie ekstra! 

5. Olejki pod prysznic 
Odkąd używam olejków pod prysznic moje kłopoty z suchą skórą totalnie się skończyły. Wmasowane w wilgotną skórę i wytarte ręcznikiem absolutnie nie brudzą ręczników i ubrań oraz nie zostawiają żadnych plam. 

Te typy produktów zdecydowanie stały się dla mnie hitami w tym roku. A jakie jacy są Wasi ulubieńcy? :) 

90 komentarzy:

  1. Sama zastanawiam się teraz co mogę nazwać moimi hitami roku ;)
    Widzę w tym roku stawiałaś na naturę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, chętnie poczytam :) Nie przez cały rok, ale w znacznej większości tak!

      Usuń
  2. Zgadzam się ze wszystkim :) Ten olej Resibo muszę kupić jak skończę to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z Resibo to również mój wielki ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejku resibo jestem bardzo ciekawa, jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też polubilam szamponu Alterra, ale wolę wersje pomarańczowa (dodający objętość) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku zaczęłam przygodę z podkładem mineralnym i widzę, że moja cera dobrze na tym wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie podkład mineralny poprawia stan cery :)

      Usuń
  7. Moim hitem jest Tołpa płyn micelarny uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jednym z moich ulubieńców tego roku jest puder bambusowy z Paese <3 Uwielbiam go. Poza tym Nude Dude z The Balm i pomadka Z Manhattanu to takie moje tegoroczne odkrycia :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambusowego nigdy nie używałam, ale słyszałam, że jest super :)

      Usuń
  9. te chusteczki to również mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusteczki TAMI to jest coś, co pokochałam. Zarówno ja jak i moja cera. Są uniwersalne - można stosować je do wycierania twarzy jak i do zmywania masek. Zdecydowanie hit 2016 roku!
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wiem jakim cudem wcześniej mogłam ich nie używać :D

      Usuń
  11. Kosmetyki mineralne zdecydowanie na TAK ! :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/12/nowosci-od-aqua-pi-cosmetics-woda.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować te chusteczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie kusi olejek z Resibo, muszę go w końcu dorwać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest warty i do tego bardzo wydajny :)

      Usuń
  14. Też używam olejków pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynym produktem który znam i testowałam to Resibo. Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować tego demakijażu olejkiem - do tej pory używałam tylko płynów dwufazowych. Mój hit 2016 to szampon Derma - jest mega!

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny sposób, chociaż trzeba się liczyć z początkowym wysypem i nie zrażać od razu, że stan cery się pogorszył. Potem będzie tylko lepiej! :)

      Usuń
  17. Szampony bez sls mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie odwrotnie, te z sls strasznie obciążają włosy :(

      Usuń
  18. Też powoli będę przygotowywać podsumowanie o moich ulubieńcach :) Sporo ich było w tym roku... Ten olejek Resibo kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, jestem ciekawa co przygotujesz :) Polecam, jest świetny!

      Usuń
  19. Chusteczki z Tami i puder z Paese również są moimi ulubieńcami tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe hity roku, a sama nie wiem, co bym wytypowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś by i u Ciebie się znalazło :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy wpis. Poluję na resbio od dłuższego czasu, ale zawsze znajdę po drodze coś innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kiedyś, świetny produkt :) Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Olejek Resibo mam ochotę wypróbować. Olejki mają stałe miejsce w mojej pielęgnacji ale demakijażu za ich pomocą jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz już sobie nie wyobrażam wrócić do zwykłego zmywania micealami ;)

      Usuń
  23. Resibo z wielką chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze sobie obiecuje, ze spróbuje szamponów Alterra ale jeszcze nie miałam okazji. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wypróbuj! Nawet jak Ci się nie sprawdzą to nie kosztują zbyt wiele :)

      Usuń
  25. Nie miałam żadnego z produktów. Z Alterry używałam maski do włosów, tę wersję z granatem. Niestety okazała się bublem i poszła w świat ;) Os tej pory boję się sięgać po kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś tą maskę i byłam z niej całkiem zadowolona, ale to wiadomo każde włosy inaczej reagują :)

      Usuń
  26. też lubie chusteczki ale te dla dzieci maja super skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To one mają jakiś skład?:D Na tych moich jest 100% bawełny tylko :D

      Usuń
  27. olejek do demakijażu bardzo kusi, miałam ich krem pod oczy i był genialny :) w sumie nie wiem co mogła bym wybrać u siebie jako hit, było trochę dobrych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo wahałam się z jego zakupem, ale cieszę się, że ostatecznie go kupiłam :D Oj kosmetyków to ja tutaj też mogłabym wymieniać i wymieniać :)

      Usuń
  28. Uwielbiam olejek z Resibo i zapewne znajdzie się w moich ulubieńcach roku 2016 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe są twoje hity,kusi mnie olejek do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampony bez SLS/SLES królują u mnie od kilku lat, a olejek Resibo dopiero testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pod Resibo się podpisuje... Hmm u mnie też kilka hitów się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szampon z Rossmana mnie zaciekawił skoro fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam olejki do demakijażu i w wersji pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. A gdzie kupujesz te chusteczki?
    Podoba mi się takie podsumowanie:) U mnie też zmiana kolorówki na naturalniejszą przyniosła same plusy, szczególnie jeśli chodzi o cere. Moim największym hitem jest krem Saisona:D W nadchodzącym roku chcę poznać tą markę lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannie, są też w hebe :) O, muszę poczytać o tej firmie!

      Usuń
  35. U mnie wygrywają matowe pomadki w kredce Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś czułam, że znajdzie się tu Resibo <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Olejek resibo jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała możliwość to testuj :)

      Usuń
  38. Uwielbiam szampony z Alterry, ten w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Demakijaż olejami i u mnie króluje od kilku ładnych miesięcy :) Najbardziej lubię w tym celu używać oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę spróbować z kokosowym :)

      Usuń
  40. A jak z kryciem w przypadku tych podkładów mineralnych? Chętnie bym wprowadziła w moim makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobre, krycie można stopniować w zależności od zaaplikowania ilości warstw :) Zazwyczaj dla mnie dwie są wystarczające.

      Usuń
  41. Pierwszy raz w zeszłym tygodniu użyłam szamponu z Alterry (pszeniczny) i jestem miło zaskoczona. Myślałam, że nie będzie się pienił i włosy będą jak szczota, ale NIE! Wszystko było ok :) Dla mnie duże zaskoczenie, bo moje włosy nie lubią tego typu szamponów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszenicznego nie używałam, ale generalnie każdy, który do tej pory miałam od nich świetnie mi się sprawdzał :) No z tą Alterrą to takie miłe zaskoczenie, niby niepozorna marka z Rossmanna a tu takie rzeczy się dzieją :D

      Usuń
  42. Moim tegorocznym hitem są kosmetyki Tołpy- uwielbiam je, w zasadzie żaden ich kosmetyk do twarzy mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, daje mi to ogromną motywację do dalszego pisania :) Jeśli spodobał Ci się mój post, napisz coś od siebie - zawsze chętnie odwiedzam blogi czytelników.

Copyright © 2016 Chanceleee , Blogger